تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816940511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفته نوزدهم ليگ برتر فوتبال استقلال با پيروزي از گيلان برمي‌گردد؟


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: هفته نوزدهم ليگ برتر فوتبال استقلال با پيروزي از گيلان برمي‌گردد؟


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

هفته نوزدهم ليگ برتر فوتبال، سه‌شنبه با انجام 5 ديدار در شهرهاي مختلف آغاز مي‌شود كه در مهم‌ترين ديدارها، استقلال در رشت به مصاف داماش مي‌رود و تراكتورسازي در خانه پذيراي ذوب آهن است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، استقلال در حالي ساعت 15 در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف داماش مي‌رود كه هم‌اكنون با 37 امتياز از 18 بازي گذشته خود صدرنشين ليگ برتر است و نزديك‌ترين رقيبش يعني نفت تهران با 33 امتياز، سايه به سايه اين تيم را تعقيب مي‌كند. استقلال در آغاز نيم فصل دوم، با مشكل مصدوميت چند تن از بازيكنان اصلي‌اش روبه‌رو بود كه به گفته كادر فني اين تيم، دليل اصلي توقف آبي‌پوشان برابر سپاهان در اولين ديدار نيم فصل دوم نيز همين مساله بود. در دومين ديدار استقلال در نيم فصل دوم، اما بيشتر مصدومان اين تيم مي‌توانند به ميدان بروند و تنها آندرانيك تيموريان كه از ناحيه انگشت پا دچار شكستگي شده است، چند هفته در تمرين‌ها غايب است.

در سوي ديگر ميدان داماشي حضور دارد كه سرمربي‌ گذشته‌اش در آستانه شروع نيم فصل دوم استعفا داده بود تا مهدي تارتار هدايت اين تيم را بر عهده بگيرد. داماش در هفته‌هاي پاياني نيم فصل اول نتايج قابل قبولي كسب كرده و خود را با 23 امتياز به رده نهم جدول رسانده بود. تارتار اميدوار بود با حضورش در داماش روند رو به رشد اين تيم را حفظ كند اما در اولين ديدار نيم فصل نتيجه‌اي بهتر از شكست نصيب تيمش نشد. داماش اكنون در حالي به مصاف استقلال مي‌رود كه همچنان مشكلات مالي گريبان‌گير اين تيم است و احتمال دارد امير عابديني اين هفته از مديريت اين باشگاه كناره بگيرد.

راه‌آهن ـ ملوان، ساعت 15، ورزشگاه اكباتان تهران

راه آهن كه در نيم فصل اول با كسب 13 تساوي ركورددار مساوي‌ها بود، نيم فصل دوم را با پيروزي 2 بر صفر برابر ذوب آهن آغاز كرد تا شايد روند كسب تساوي‌ها در نيم فصل دوم به پيروزي‌هاي پياپي تبديل شود. ضمن اينكه علي دايي در زمان حضورش در پرسپوليس خاطرات خوبي از ديدار برابر ملوان دارد. پرسپوليس با هدايت دايي و با پيروزي برابر ملوان قهرمان جام حذفي سال گذشته شده بود. در سوي ديگر شاگردان فرهاد پورغلامي كه هفته گذشته موفق شدند با نتيجه 2 بر صفر پرسپوليس را شكست دهند، بسيار اميدوارند كه در هفته نوزدهم نيز بتوانند تيم علي دايي را از پيش رو بردارند.

راه آهن هم‌اكنون با 19 امتياز در رده چهاردهم جدول است و ملوان با 18 امتياز در جايگاه شانزدهم به سر مي‌برد.

فجر سپاسي ـ نفت آبادان، ساعت 14، ورزشگاه حافظيه شيراز

فجر سپاسي كه در هفته‌هاي پاياني نيم فصل اول و با كناره‌گيري سرمربي‌اش تفكرات يك سرمربي جديد را تجربه كرد و توانست نتايج قابل قبولي در آن بازي‌ها بگيرد، نيم فصل دوم را با شكست آغاز كرد. محمود ياوري كه تجربه بسيار زيادي در هدايت تيم‌هاي مختلف در ليگ برتر دارد بسيار اميدوار است كه بتواند از تجربه‌اش براي بهبود نتايج فجر سپاسي استفاده كند. اين تيم هم‌اكنون با 16 امتياز در رده هفدهم جدول قرار دارد و يكي از كانديداهاي اصلي سقوط به دسته پايين‌تر است.

در سوي ديگر نفت آبادان حضور دارد كه مانند رقيب شيرازي‌اش در پايان نيم فصل اول تغيير سرمربي را تجربه كرده است. اين تيم نيز با سرمربي جديدش نتايجي به مراتب بهتر از گذشته گرفته است و آن طور كه كارشناسان درباره اين تيم صحبت مي‌كنند، بازي اين تيم نيز بسيار باكيفيت‌تر شده است. آباداني‌هاي ليگ برتر هم‌اكنون با 26 امتياز در رده ششم جدول و بالاتر از تيم‌هاي ذوب آهن و فولاد قرار دارند.

مس كرمان ـ نفت تهران، ساعت 15 - ورزشگاه شهيد باهنر كرمان

يكي ديگر از تيم‌هايي كه در نيم فصل اول سرمربي‌اش را در ميانه راه تعويض كرد، مس كرمان است. ميروسلاو بلاژويچ كه سابقه تيم ملي فوتبال ايران را در كارنامه‌اش دارد، با حضورش در اين تيم كرماني به نوعي آن را متحول كرد و توانست نتايج خوبي به همراه اين تيم بگيرد. مس كه پيش از اين جزو قعرنشينان جدول بود، اكنون با 19 امتياز در رده پانزدهم جاي گرفته است.

به گزارش ايسنا، در سوي ديگر شاگردان شگفتي‌ساز حسين فركي قرار دارند كه با وجود مشكلات فراواني كه در ابتداي فصل به دليل احتمال انتقال تيم‌شان به اراك داشتند، هم‌اكنون با كسب نتايج دور از انتظار با 33 امتياز سايه به سايه‌ي استقلال صدرنشين در رده دوم جدول قرار گرفته‌اند. نفت تهران با پيروزي احتمالي برابر مس و شكست احتمالي استقلال، مي‌تواند فاصله‌اش را با اين تيم به يك امتياز كاهش دهد. اين مسئله انگيزه بازيكنان نفت را براي پيروزي برابر حريف كرماني صدچندان مي‌كند.

تراكتورسازي ـ ذوب آهن، ساعت 15- ورزشگاه يادگار امام تبريز

تيم فوتبال تراكتورسازي كه پس از صعود به ليگ برتر فصل به فصل نتايج بهتري گرفته و به تدريج خود را به رده‌هاي بالايي جدول رسانده است، در فصل يازدهم ليگ برتر يكي از شانس‌هاي كسب عنوان قهرماني است. تراكتورسازان اكنون با 30 امتياز در رده چهارم جدول هستند و اگر بتوانند ذوب آهن در هفته نوزدهم شكست دهند و با فرض شكست سپاهان و نفت تهران، مي‌توانند بار ديگر رده دوم جدول را از آن خود كنند. امير قلعه‌نويي كه سه سال پياپي به همراه استقلال و سپاهان قهرماني در ليگ برتر را تجربه كرده است، بسيار علاقه‌مند است كه اين عنوان را براي چهارمين بار پياپي و اين بار در كسوت سرمربي‌گري تراكتورسازي كسب كند.

در سوي ديگر ميدان سبزپوشان اصفهاني قرار دارند كه هفته گذشته با شكست برابر راه آهن نيم فصل دوم را خوب آغاز نكردند. اين تيم از ابتداي فصل يازدهم با حاشيه‌هاي ريز و درشتي همراه بوده است كه در آخرين مورد اين حاشيه‌ها، بحث استعفاي منصور ابراهيم‌زاده مطرح شد؛ استعفايي كه خيلي زود توسط سرمربي و مديرعامل باشگاه ذوب آهن در گفت‌وگو با ايسنا تكذيب شد. ذوب آهن كه هم‌اكنون كه به عنوان يكي از نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا بايد چند هفته ديگر در ديدار پلي‌آف به مصاف استقلال برود. اين تيم هم‌اكنون با 24 امتياز هفتم جدول است و با پيروزي احتمالي برابر تراكتورسازي تنها مي‌تواند يك پله صعود كرده و جاي نفت آبادان را بگيرد.

ساير ديدارهاي هفته نوزدهم ليگ برتر فوتبال چهارشنبه 21 دي‌ماه برگزار مي‌شود كه برنامه آن به اين شرح است:

* فولاد ـ مس سرچشمه، ساعت 15، ورزشگاه تختي اهواز

* سپاهان ـ صبا، ساعت 15، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

* سايپا ـ شهرداري تبريز، ساعت 15، ورزشگاه انقلاب كرج

* پرسپوليس ـ شاهين بوشهر، ساعت 16 و 20، ورزشگاه آزادي تهران

انتهاي پيام

دوشنبه|ا|19|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 214]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن