تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816941921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چهره هاي شاخص اصولگرا هشدار دادندچهار دغدغه انتخاباتي اصولگرايان


واضح آرشیو وب فارسی:فرارو: چهره هاي شاخص اصولگرا هشدار دادندچهار دغدغه انتخاباتي اصولگرايان
فرارو-چهره هاي شاخص جريان اصولگرا يك به يك هشدار مي دهند. آن ها نگران انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي هستند. نگراني كه منشا آن به اختلافات دروني اين جريان و تاكتيك هاي احتمالي جريان انحراف و فتنه باز مي گردد. امروز حبيب الله عسگر اولادي در اين باره گفت: «دشمنان مي خواهند بين اصولگرايان تنازع ايجاد كرده تا با يك رقابت دروني طيف هاي مختلف اصولگرا يكديگر را حذف كنند.»

به گزارش فرارو،با نزديك شدن به انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي اظهارات انتخاباتي در بين فعالين سياسي اصولگرا روبه افزايش است. چهره هاي شاخص اين جريان از برخي اتفاقات احتمالي در انتخابات اظهار نگراني مي كنند و نسبت به رخ دادن ان ها هشدار مي دهند. در چند روز اخير هشدار هاي انتخاباتي رو به افزايش بوده است به گونه اي كه خطيبان جمعه نيز نگراني هاي خود را در اين باره ابراز كرده اند.

امروز حبيب الله عسگر اولادي عضو شاخص موتلفه در سخناني به مسئله اصلي اصولگرايان پرداخت و خواهان رخ دادن وحدت در اين جريان شد. عسگر اولادي كه در همايش هيئت هاي داوري و اجرايي جبهه متحد اصولگرايان استانها سخن مي گفت، خطاب به اصولگرايان اظهار كرد: «اصولگرايان بايد بدانند التزام به اصول اقتضاي وحدت را نيز به دنبال دارد.»

عسگراولادي با اشاره به اينكه خواست دشمنان تنازع بين طيف هاي اصولگرا است، خاطر نشان كرد: «دشمنان مي خواهند بين اصولگرايان تنازع ايجاد كرده تا با يك رقابت دروني طيف هاي مختلف اصولگرا يكديگر را حذف كنند.»

تاكيد عسگر اولادي بر تحقق وحدت در شرايطي رخ مي دهد كه به نظر مي رسد اختلافات دروني اصولگرايان همچنان پا برجا است. اختلافاتي كه از يك اختلاف نظر نشات مي گيرد. بزرگان جبهه متحد اصولگرايان معتقدند اين جريان بايد يك شكل و با يك ليست واحد در انتخابات شركت كند اما جبهه ي پايداري نظر ديگري دارد و وجود چند ليست انتخاباتي را باعث گرم شدن انتخابات مي داند. جبهه ي ايستادگي هم يكي ديگر از گروه هاي است كه در جريان انتخابات حضور دارد و به اعتقاد برخي ناظران در فرآيند وحدت حضور فعالي ندارد.

در اين شرايط حبيب الله عسگر اولادي خطاب به گروه هاي مختلف اصولگرا گفت: «وحدت و انتخابات پيشرو آبروي شما را محك خواهد زد و ما اصولگرايي را سبب وحدت مي دانيم نه سبب فرقه فرقه شدن.»

در حالي كه بحث اختلافات اصولگرايان به يكي از بحث هاي داغ در اين جريان تبديل شده است، غلامحسين حداد عادل رييس سابق مجلس شوراي اسلامي و يكي از اعضاي اصلي جبهه ي متحد اصولگرايان از كشمكش هاي انتخاباتي ابراز نگراني مي كند. حداد عادل در همايش جبهه متحد اصولگرايان در اصفهان اظهار كرد: «نبايد انتخابات را به صحنه كشمكش داخلي ببريم، زيرا آن چه كه براي ما مهم و يك اصل اساسي است، پيروي از ولايت فقيه و مقام معظم رهبري است .»

رييس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به ضرورت رقابت در انتخابات گفت: «رقابت در هر انتخاباتي نياز است، اما بايد مواظب بود كه اين رقابت به بداخلاقي‌ها ودشمني‌ها كشيده نشود. بايد مراقب بود تا افرادي كه سعي دارند با سياه نمايي كليت نظام را زير سوال ببرند و براي جلب آرا همه زحمت هاي ديگران و خدمات انقلاب را ناديده بگيرند، وارد مجلس نشوند.»

دغدغه ديگري كه در ميان اين بين مطرح مي شود كه در كليت با دغدغه هاي عسگر اولادي و حداد عادل همپوشاني دارد روز گذشته از سوي خطيب جمعه تهران مطرح شد. حجت الاسلام و المسلمين صديقي در خطبه هاي نماز جمعه تهران از روش سه گانه دشمن براي ايجاد اختلال در انتخابات سخن گفت.

بنا به گفته صديقي؛ دشمن در قدم اول سعي خواهد كرد انتخابات را تحريم كند. آنها در قدم دوم سعي مي‌كنند موضوع انتخابات را كمرنگ جلوه دهند و با ايجاد اختلاف و چند دستگي سعي مي‌كنند مردم حضور لازم را نداشته باشند، قدم سوم دشمنان طرح مساله تقلب در انتخابات است. آنها پيشاپيش اين ذهنيت را مطرح مي‌كنند. امام جمعه موقت تهران لزوم هشياري در برابر اين سه مسئله را مطرح كرد.

مسئله جريان انحرافي
هشدارهاي خطيب جمعه تهران، حبيب الله عسگر اولادي و غلامعلي حداد عادل بيش از هر چيز بر مسائل كلي تاكيد داشت. اما عليرضا زاكاني يكي از اعضاي اصلي كميته اجرايي جبهه متحد اصولگرايان به شكل واضح تري درباره مسائل اصلي انتخاباتي جريان اصولگرا اظهار نظر كرد.

رييس ستاد انتخاباتي جبهه متحد اصولگرايان در همايش هيئت هاي داوري و اجرايي جبهه متحد اصولگرايان استان ها گفت: «دو رقيب جدي در مقابل اصولگرايان قرار گرفته اند، جريان فتنه و جريان انحرافي دو رقيبي هستند كه مي خواهند با جبهه انقلاب رقابت كنند در عين حال كه جريان فساد نيز در درون اين دو جريان درصدد ماندن در قدرت و ضربه به كارامدي نظام است.»

زاكاني در ادامه با اشاره به فعاليت هاي جريان انحرافي تاكيد كرد: «جريان انحرافي با قدرت و پولي كه در اختيار دارند مي خواهند در انتخابات مجلس نهم فعاليت كنند اما اين درحاليست كه اين جريان پايبند به ارزش هاي اسلامي كه امام خميني (ره) آن را بازخواني كرد و مقام معظم رهبري در حال حاضر آن را دنبال مي كند معتقد نيستند. اين جريان هيچ اعتقادي به اسلام ندارد فقط مي خواهند بين قوا تنازع ايجاد كنند.» وي افزود: «جريان انحرافي با اين رويكرد فقط مي خواهد فضاي سياسي را دو قطبي كند تا بتواند پيروز صحنه انتخابات شود.»

به اين ترتيب با نگاهي به دغدغه هاي مطرح شده در ميان اظهارات چهره هاي شاخص جريان اصولگرا، مي توان به چهار دغدغه اصلي آن ها اشاره كرد، مسئله وحدت، تاكتيك هاي عملي دشمنان، جريان انحرافي و فتنه، كشمكش هاي انتخاباتي اشاره كرد. دغدغه هايي كه باعث شده است كه افراد شاخص اين جريان را به واكنش وادارد و آن ها را به فعالين سياسي اصولگرا گوشزد كنند.

يکشنبه|ا|18|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرارو]
[مشاهده در: www.fararu.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن