تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812766895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به منظور مشاركت حداكثري مردم در انتخابات


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به منظور مشاركت حداكثري مردم در انتخابات
خبرگزاري فارس: مسئول كميته تبليغات و اطلاع‌رساني ستاد انتخابات شهرستان بهاباد از تشكيل چهار كارگروه در كميته تبليغات و اطلاع‌رساني ستاد انتخابات بهاباد به منظور كمك به مشاركت حداكثري مردم خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از يزد، حسين زينلي ظهر امروز در نشست كميته اطلاع‌رساني و تبليغات نهمين دوره انتخابات مجلس در بهاباد به تشريح وظايف اين كميته پرداخت و اظهار داشت: بايد شرايطي فراهم شود تا مردم حضور حداكثري در انتخابات داشته باشند و بتوانند با آگاهي و بصيرت، كانديداي اصلح را انتخاب كنند.
وي با اشاره به توجه ويژه دشمنان به انتخابات پيش رو افزود: انتخابات مجلس نهم نخستين انتخابات بعد از فتنه سال 88 است و دشمنان مي‌خواهند با تبليغات وسيع و سياه‌نمايي اوضاع جامعه و نيز پخش شايعات، حضور مردم در انتخابات را كاهش داده و بهره‌برداري‌هاي سياسي و بين‌المللي خود را از آن داشته باشند.
مشاور فرماندار بهاباد با اشاره به اينكه هر رأي مشت محكمي بر دهان دشمنان نظام است، ادامه داد: همان‌طور كه در كشور، استان‌ها و شهرستان‌ها ستاد انتخابات تشكيل شده است، ستادهايي نيز ضد انتخابات ايران در سازمان‌هاي جاسوسي دشمنان تشكيل شده كه حضور مردم در انتخابات را رصد كرده و براي كاهش حضور مردم توطئه‌چيني مي‌كنند.
زينلي در بخش ديگري از سخنان خود از تشكيل چهار كارگروه در كميته اطلاع‌رساني و تبليغات نهمين دوره انتخابات مجلس بهاباد براي ورود اقشار مختلف مردم در عرصه انتخابات و بصيرت‌بخشي به آنها خبر داد و خاطرنشان كرد: كارگروه‌هاي طلاب و روحانيون، دانش‌آموزي و فرهنگيان، دانشجويي و تشكل‌ها و سازمان‌هاي مردم نهاد از جمله كارگروه‌هايي هستند كه كار خود را به زودي آغاز خواهند كرد.
وي همچنين از آماده‌سازي بيانات امام راحل، مقام معظم رهبري، مراجع تقليد و شهدا درباره انتخابات در قالب كليپ، بروشور، پوستر و بنر خبر داد و خواستار همكاري همه ادارات و نهادهاي شهرستان بهاباد براي فضاسازي مناسب تبليغي در سطح شهرستان شد.
فرماندار بهاباد نيز در اين نشست با تاكيد بر اهميت انتخابات به ويژه انتخابات مجلس اظهار داشت: حضور حداكثري مردم در پاي صندوق‌هاي رأي و قانون‌مداري از مباحث مورد تأكيد مقام معظم رهبري است.
محمدرضا هدايي، اطلاع‌رساني شايسته و صحيح به مردم را لازمه كار كميته تبليغات و اطلاع‌رساني دانست و تصريح كرد: يكي از وظايف اصلي كميته تبليغات و اطلاع‌رساني، زمينه‌سازي حضور حداكثري مردم در انتخابات است.
رئيس هيئت اجرايي انتخابات شهرستان بهاباد، فضاسازي شهر متناسب با انتخابات را خواستار شد و افزود: محل‌هاي ويژه تبليغات در سطح شهر توسط شهرداري مشخص شود و كانديداها پوسترهاي انتخاباتي خود را در اين محل‌ها نصب كنند.
هدايي تشكيل چند كارگروه در كميته تبليغات و اطلاع‌رساني را طرحي خوب و شايسته عنوان كرد و گفت: با تشكيل اين كارگروه‌ها همه اقشار مختلف مردم درگير امر انتخابات مي‌شوند و مردم با آگاهي بيشتري مي‌توانند كانديداي اصلح را انتخاب كنند.
وي همچنين از حاضران در جلسه خواست گزارشات خود در مورد تبليغات غيرقانوني كانديداها را به كميته تبليغات و اطلاع‌رساني شهرستان براي ارسال به ستاد انتخابات استان ارائه كنند.
معاون فرماندار بهاباد نيز در اين نشست بر آمادگي كامل شهرستان براي برگزاري انتخاباتي سالم و باشكوه تأكيد كرد و گفت: در شهرستان بهاباد 22 شعبه اخذ راي مستقر خواهد شد كه از اين تعداد 9 شعبه در بخش آسفيچ و 13 شعبه در شهر بهاباد و بخش مركزي استقرار مي‌يابد.
عباس كاظميان در مورد ارتباط حضور مردم در انتخابات و پيشرفت جامعه خاطرنشان كرد: هر چه مردم در تعيين سرنوشت خود مشاركت بيشتري داشته باشند به همان ميزان جامعه ما جامعه‌اي توسعه يافته‌تر خواهد بود.
رئيس ستاد انتخابات شهرستان بهاباد با اشاره به نقش روابط عمومي‌ها در انعكاس عملكرد دولت و تشويق مردم براي حضور در صحنه‌هاي مختلف انقلاب، تصريح كرد: روابط عمومي يعني مركزي كه با مردم ارتباط برقرار مي‌كند و مي‌توان اين طور تعبير كرد كه روابط عمومي پل ارتباطي بين مديران و مردم است.
به گزارش فارس، از شهرستان بهاباد يك نماينده به طور مشترك با حوزه‌هاي انتخابيه بافق، ابركوه، خاتم و مهريز راهي مجلس مي‌شود.
هم‌اكنون كاظم فرهمند نماينده مردم اين پنج شهرستان به عنوان يك حوزه انتخابيه در مجلس است.
انتهاي پيام/م10

پنجشنبه|ا|15|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 324]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن