تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است. دعاى روزه دار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814669793




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اتمام فصل نقل و انتقالات، تراكتورسازي پنج شهرداري صفر


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اتمام فصل نقل و انتقالات، تراكتورسازي پنج شهرداري صفر
تبريز- زمان نقل و انتقالات نيم فصل رقابت هاي ليگ برتر ايران روز گذشته به پايان رسيد و در اين ميان تراكتورسازي تبريز با جذب پنج بازيكن جديد و شهرداري اين شهر بدون جذب بازيكن جديد وارد نيمه دوم مسابقات ليگ برتر شدند.


به گزارش روز پنجشنبه ايرنا، تيم تراكتورسازي تبريز پس از انجام آخرين بازي مقابل ملوان در روز بيست و پنجم آذرماه گذشته بلافاصله دست به كار شد و در مدت 20 روزه تا آغاز رقابت هاي نيم فصل دوم، با بازيكنان مختلف وارد مذاكره شد و عذر چند بازيكن نيم فصل اول خود را نيز خواست.

تراكتورسازي در اولين گام با قاسم حدادي فر بازيكن ذوب آهن اصفهان به توافق رسيد و اين بازيكن تا پايان خدمت سربازي با اين تيم قرارداد امضا كرد.

اين تيم كه عذر عباس محمدي دروازه بان اول خود را خواسته بود، با عقيل اعتمادي دروازه بان ايراني الاصل تيم خرونينگن هلند به توافق يك و نيم فصلي دست يافت و اين دروازه بان از نيم فصل دوم با پيراهن تراكتورسازي به ميدان مي رود.

كادر فني و مسوولان تراكتورسازي در سومين خريد خود فرزاد حاتمي بازيكن سپاهان را به خدمت گرفت و ميلاد فخرالديني بازيكن مس كرمان را نيز به عنوان سرباز به تركيب تيم اضافه كردند.

آخرين خريد اين تيم در فصل نقل و انتقالات به خدمت گرفتن حامد سرلك بازيكن مس كرمان بود و با پيوستن اين بازيكن به تراكتورسازي پرونده نقل و انتقالات نيم فصل براي تراكتورسازي مختومه شد.

در اين تيم علاوه بر كنار گذاشته شدن عباس محمدي، اشپتيم آرفي نيز با باشگاه لغو قرارداد نموده و اين تيم جدا شد اما تيم بعدي وي هنوز مشخص نيست و اين بازيكن آزاد محسوب مي شود.

اما تيم شهرداري تبريز در مدت زمان تعيين شده براي نقل و انتقالات هيچ بازيكن جديدي را جذب نكرد و تنها دو بازيكن خارجي صرب خود به نام هاي بوجان بلجيك و ساشا گراژنوويچ را از تركيب تيمي كنار گذاشت.

اين تيم همچنين با كنار گذاشتن ميودراگ يسيچ سرمربي صرب خود، علي اصغر مديرروستا را بر سر كار آورد و با وي به مدت نيم فصل قرارداد بست.

همچنين محسن گروسي و اسماعيل اردلاني به عنوان دستياران فني مديرروستا در اين تيم به مدت نيم فصل با شهرداري تبريز قرارداد امضا كردند و داوود نوشي صوفياني نيز دروازه بان اين فصل شهرداري كه مدت قراردادش با اين تيم به پايان رسيده بود با حضور در هيات فوتبال، به مدت يك فصل ديگر با اين تيم قرارداد بست.

فصل نقل و انتقالات نيم فصل اول به پايان رسيد و تراكتورسازي تبريز در اين فصل با جذب و به خدمت گرفتن پنج بازيكن جديد پنج بر صفر از شهرداري ديگر نماينده فوتبال تبريز در ليگ برتر پيشي گرفت.

شهرداري كه با 20 امتياز از 17 بازي در رده سيزدهم جدول جاي گرفته در آغاز رقابت هاي نيم فصل دوم در تبريز ميزبان مس كرماني است كه با 16 امتياز از اين تعداد بازي در رده شانزدهم قرار دارد.

تراكتورسازي نيز كه با 29 امتياز در رده چهارم جدول ايستاده در قم به مصاف صبايي مي رود كه هم امتياز با اين تيم در رده پنجم قرار دارد.

7233/587/ 1645

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30750196

پنجشنبه|ا|15|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 278]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن