تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815658398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سيد محمدخاتمي اعلام كرد:فاجعه غزه؛ نشانه سقوط اخلاق انساني


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: سيد محمدخاتمي اعلام كرد:فاجعه غزه؛ نشانه سقوط اخلاق انساني
رئيس موسسه باران‌‌ معتقد است كه سكوت مجامع جهاني و وجدان بشري در مقابل جنايت بزرگ صهيونيست‌‌ها، نشانه سقوط اخلاق انساني در دنياي‌‌كنوني و حذف اخلاق از عرصه روابط بين‌المللي است. به گزارش ايلنا، سيد محمد خاتمي با بيان اينكه غزه نخستين نقطه جنايات صهيونيست‌‌ها نيست، اظهار داشت: بلكه ده‌‌ها سال است كه ملت مظلوم فلسطين يعني صاحب خانه تحت فشار و ستم چكمه پوشان تروريستي هستند كه با حمايت قدرت‌‌هاي بزرگ روي‌‌كار آمده‌‌اند و اكنون هم مورد حمايت آنان هستند. وي افزود: صهيونيست‌‌ها ميليون‌‌ها نفر را از خانه خود بيرون كرده‌‌اند و ميليون‌‌ها نفر هم كه در خانه مانده‌‌اند در دست آنان اسير هستند. رئيس‌‌جمهور سابق كشورمان‌ ‌گفت: تاكنون فلسطيني‌‌ها ده‌ها هزار شهيد تقديم كرده‌اند و هر روز شاهد جنايات متعدد صهيونيست‌‌ها هستيم. وي گفت: بارزترين بروز بداخلاقي در دنياي كنوني وجود سيستم هايي است كه ستم را مورد حمايت و مظلوم را مورد فشار قرار مي‌دهد. رئيس موسسه باران افزود: اما غزه داستان ديگري دارد و رژيم صهيونيستي كم‌نظيرترين جنايات را در آن مرتكب شده كه در گوشه و كنار دنيا ديده نشده است. خاتمي با اشاره به صحنه‌‌هاي رقت بار جنايات صهيونيست‌ها در غزه گفت: پس از ماه‌‌ها محاصره غزه كه مي‌‌خواستند ملت فلسطين را دچار مرگ تدريجي كنند، آنان مقاومت كردند آن هم در تنها نقطه‌‌اي از فلسطين اشغالي كه داراي حكومت مشروع دموكراتيك است و با آراي مردم روي كار آمده است. رئيس‌‌جمهور سابق كشورمان افزود: با وجود اين فشارها متاسفانه بسياري از قدرت‌هاي ‌منطقه‌‌اي براي اينكه اين محاصره تاثير بگذارد به نحوي با صهيونيست‌‌ها همكاري كرده‌‌اند، اما بالاخره دل‌‌هاي آنها آرام نشد و با اين جنايت به كشتار مستقيم زنان و كــودكــان دســت زدنــد، امــا دنـيــا واكنشـي نشـان نمـي‌دهـد. خاتمي‌‌گفت: بايد ‌اين موضوع را با عكس العمل شوراي امنيت در موضوعاتي كه مغاير با منافع قدرت‌‌هاي بزرگ است، مقايسه كرد.وي افزود:‌متاسفانه كشورهاي عربي اسلامي و منطقه هم در مقابله با اين مسائل و به طور كلي با شيوه‌‌هاي رژيم صهيونيستي معامله‌‌اي كرده و خفت خريده‌‌اند و شرف و آزادگي خود را در معرض خطر قرار داده‌اند.رئيس موسسه باران گفت:‌ اكنون دل‌‌هاي همه ما به علت آنچه در فلسطين روي مي‌دهد مجروح است و به طور كلي براي سرنوشت انسان نگران هستيم. خاتمي تصريح كرد:‌ وجدان‌‌هاي بيدار دنيا، به ويژه در جهان اسلام بايد تحرك بيشتري از خود بروز دهند.رئيس‌جمهور سابق كشورمان گفت:‌ اگر چه خيلي اميدوار نيستيم اما دولت‌‌ها و كشورهاي اسلامي اگر بخواهند مي‌‌توانند با فشارهاي بين‌المللي دشمن صهيونيستي را بر جاي خود بنشانند.

وقت آن است كه جهان به مصيبت هولناك در فلسطين پايان دهد

در همين حال دبيركل حزب اعتماد ملي در پيامي با محكوم كردن تهاجم گسترده رژيم صهيونيستي به نوار غزه، خواستار پايان سكوت مجامع بين المللي درباره اين جنايت هولناك و اعمال فشار آنان بر مقامات اسرائيلي براي پايان دادن به اين فاجعه دردناك بشري شد.به گزارش فارس، در پيام مهدي كروبي آمده است: جهان اين روزها شاهد هجوم گسترده نيروهاي غاصب صهيونيستي به نوار غزه است، شاهد حمله به مردم بي گناه و بي دفاعي كه كمر در مقابل محاصره دردناك ماه‌هاي اخير خم نكردند و استوار و مقاوم در برابر متجاوزان ايستادند.صهيونيست ها تراژدي دلخراش محاصره معيشتي، غذايي و دارويي مردم غزه را با حمله ددمنشانه تكميل كردند و در برابر ديدگان جهانيان، سران منطقه و سازمان هاي بين المللي دست خود را به خون پاك مقاومان فلسطيني آغشته كردند.در بخش ديگري از اين پيام آمده است: وقت آن است كه ديوار سكوت بشكند و اين جنايت هولناك با اعمال فشار بر عاملان رسوا شده آن پايان يابد. وقت آن است كه نهادهاي مسئول و مراجع صالح بين المللي عاملان اين خشونت ها و نقض كنندگان حقوق انساني بي گناهان غزه را محكوم نمايند. وقت آن است كه ضجه هاي مادران و پدران فلسطيني در ماتم فرزندان برومندشان و شيون كودكان مظلوم غزه در عزاي والدين مقاومشان وجدان هاي جهاني را بيدار كند.

جنايت غزه تكرار قتل عام دير ياسين، صبرا و شتيلاست

نماينده مقام معظم رهبري در شوراي عالي امنيت ملي كشور نيز بر اتحاد دنياي اسلام و نيز كنار گذاشتن اختلافات از سوي گروه‌هاي فلسطيني براي پايان دادن به كشتار مردم غزه تاكيد كرد و گفت: رژيم صهيونيستي از فرصت اختلاف‌ ميان كشورهاي اسلامي براي محاصره و حمله به غزه استفاده كرد. حسن روحاني در گفتگو با ايسنا، اظهار داشت: اسرائيل غزه را به عنوان پايگاه اصلي مقاومت حماس و جهاد اسلامي مي‌شناسد و امروز اسرائيل از پايگاه‌هاي اصلي مقاومت يعني حزب‌الله لبنان، حماس و جهاد اسلامي احساس خطر مي‌كند، از اين رو در هر فرصتي به دنبال آن است تا در شرايط مناسب، مقاومت را سركوب كند و الان شرايط را براي اين كار مناسب ديده است. روحاني گفت: جنايت غزه در حدي است كه مي‌توان گفت تكرار قتل عام دير ياسين، صبرا و شتيلاست.

سكوت برخي كشورها نوعي رضايت از جنايات اسرائيل است

در همين ارتباط دادستان كل كشور معتقد است كه رژيم صهيونيستي با همه فشارهايي كه در ماه‌هاي اخير به ملت شريف فلسطين و غزه وارد كرده، آثاري از موفقيت براي خود نديده و به همين دليل حملات نظامي را عليه مردم بي‌دفاع غزه آغاز كرده است. دري نجف‌آبادي در گفتگو با ايسنا، تصريح كرد:جنايات امروز اسرائيل براي تكميل حلقه محاصره عليه مردم مظلوم فلسطين و شكستن مقاومت و روحيه فلسطينيان و نهايتا تامين اهداف جنايتكارانه و جنون آميز رژيم اشغالگر قدس است اما از طرف ديگر ما شاهد مقاومت دليرانه و فداكاري كم‌نظير مردم فلسطين و غزه و دولت حماس هستيم كه اين مقاومت قابل تقدير است.وي خاطرنشان كرد: امروز سكوت برخي كشورها، سكوتي غير قابل توجيه است و يا خدايي ناكرده سكوتي است كه نشان‌دهنده نوعي رضايت از جنايات اسرائيل است؛ جناياتي كه در هيچ قاموسي قابل توجيه و دفاع نيست.

اقدامات دولت و مجلس درخصوص غزه به محكوم كردن شفاهي محدود نخواهد ماند

يك نماينده اصولگراي مجلس هم تاكيد كرد كه اقدامات مجلس و دولت به محكوم كردن شفاهي جنايات غزه محدود نخواهد ماند.محمدرضا باهنر در گفتگو با ايسنا، به اقدام مجلس شوراي اسلامي در جهت محكوميت جنايات رژيم صهيونيستي غزه گفت: اقدام مجلس شوراي اسلامي اقدامي سمبوليك و براي به نمايش گذاشتن خشم ملت ايران بر عليه رژيم صهيونيستي و دفاع از مظلوميت مردم فلسطين بود.

انتشار فرم اعزام نيروبراي جنگ با رژيم اسرائيل

فرم سه گزينه‌اي طومار آمادگي رزمي، مالي و تبليغي براي جنگ با رژيم صهيونيستي از طريق سايت جامعه روحانيت مبارز براي لبيك به حكم مقام معظم رهبري از تاريخ 9/10/87 به مدت يك هفته فعال شد.به گزارش فارس، جامعه روحانيت مبارز ضمن انتشار يك طومار اينترنتي در راستاي لبيك‌گويي به حكم مـقـام مـعـظـم رهـبـري، آمـادگـي خـود را براي جنگ با رژيم صهيونيستي اعلام كرد.

پيام آيت‌الله صانعي در محكوميت فجايع غزه: سكوت آزادي‌خواهان در خصوص غزه گناهي نابخشودني است

آيت‌الله صانعي با محكوم كردن جنايات رژيم صهيونيستي در غزه، سكوت آزادي‌خواهان و مدافعان حقوق بشر در مقابل جنايات اسرائيل را گناهي نابخشودني عنوان كرد. به گزارش ايسنا، به‌دنبال حملات ددمنشانه ارتش رژيم صهيونيستي به مردم بي‌پناه غزه كه بر اثر آن تعداد زيادي از زنان و كودكان و مردم بي‌پناه اين منطقه به خاك و خون كشيده شدند، آيت‌الله صانعي پيامي صادر كرد كه در بخش هايي از آن آمده است:  سه شنبه 10 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن