تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816602674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از گشايش ‌سينماي جديد تا برپايي جشنواره فيلم فجر در هرمزگان؛تفاهم‌نامه 360 ميليوني معاونت سينمايي با استاندار هرمزگان امضا شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: از گشايش ‌سينماي جديد تا برپايي جشنواره فيلم فجر در هرمزگان؛تفاهم‌نامه 360 ميليوني معاونت سينمايي با استاندار هرمزگان امضا شد
خبرگزاري فارس: برمبناي تفاهم‌نامه 360 ميليون توماني معاونت سينمايي با استاندار هرمزگان، گشايش سالن‌هاي جديد، تشكيل كار گروه توليد فيلم در بندرعباس و ‌برپايي همزمان جشنواره فيلم فجر در اين استان محقق مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني سينماي ايران، در جشن سينماي استان هرمزگان كه شامگاه پنجشنبه (چهارم دي ماه) با حضور استاندار و دست‌اندركاران سينما و مخاطبان و جمعي از هنرمندان اين استان برگزار شد، سينماي جديد استان با نام «ستاره شهر» كه توسط بخش خصوص ساخته شده است، با حضور جعفري جلوه و هيأت همراه مورد بهره‌برداري قرار گرفت.
پيش از اين سينماي ديگري با نام «ستاره جنوب» در اين استان توسط بخش خصوصي ساخته و به بهره برداري رسيده بود.
در ادامه سفر سه روزه معاون امور سينمايي به استان هرمزگان، تفاهم‌نامه‌اي نيز بين معاون امور سينمايي و استاندار هرمزگان به امضاء رسيد كه دستاوردهاي مهم و متعددي براي استان هرمزگان و سينماي ايران به همراه داشت.
بازسازي اساسي دو سينما با عناوين «قدس» و «انقلاب» كه متعلق به حوزه هنري است، از جمله مفاد اين تفاهمنامه بود كه مقرر شد پس از برآورد هزينه لازم، اين دو سينما با مشاركت استاندار استان هرمزگان (يك سوم)، حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي (يك سوم) و موسسه سينماشهر معاونت امور سينمايي (يك سوم) با مجهزترين امكانات رفاهي و نمايش فيلم بازسازي اساس شود.
برپايي جشنواره موضوعي، بومي و منطقه‌اي در استان هرمزگان و حمايت از بازسازي تجهيزات سينمايي از نظر سخت افزاري و نرم افزاري از ديگر مفاد اين تفاهمنامه است.
تشكيل كار گروه توليد فيلم در بندرعباس از ديگر دستاوردهاي سينماي ايران در طي سفر معاون امور سينمايي به استان هرمزگان به شمار مي‌رود. با اجراي اين طرح دست‌اندركاران جوان سينماي اين استان براي توليد آثار بومي خود از طريق اين كارگروه، مورد حمايت مادي و معنوي قرار خواهند گرفت و ديگر حضور آنها براي توليد آثار به تهران ضرورتي نخواهد داشت.
همچنين در اين نشست مقرر شد، بيست و هفتمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجرهمزمان با تهران در استان هرمزگان نيز برگزار شود.
اين تفاهم‌نامه و اجراي طرح‌هاي مورد نظر با اختصاص هزينه‌اي بالغ بر 360 ميليون تومان به امضاي معاون امور سينمايي و استاندارد استان هرمزگان درآمد.
معاون امور سينمايي همچنين در اين سفر، با حضور در جزيره قشم، از پشت صحنه پروژه عظيم و تاريخي «راه آبي ابريشم» بازديد كرد.
اين پروژه ملي و فاخر به كارگرداني «محمد بزرگ‌نيا» و تهيه كنندگي «حسن بشكوفه» در جزيره قشم مراحل فيلمبرداري خود را طي مي‌كند.
استان هرمزگان از جهت شمال و شمال شرقي با استان كرمان، غرب و شمال غربي با استان‌هاي فارس و بوشهر از شرق با سيستان و بلوچستان همسايه است و جنوب آن را آب‌هاي گرم خليج فارس و درياي عمان در نواري به طول تقريبي 900 كيلومتر دربرگرفته است.
«محمدرضا جعفري جلوه» معاون امور سينمايي به همراه «محمد حقيقي» مسئول دبيرخانه تفاهمات بين بخشي سينماي ايران ، «سعيد رجبي فروتن» مدير دفتر توسعه و فناوري سينمايي و «بهمن حبشي» مدير دفتر جشنواره‌ها و مجامع سينمايي به استان هرمزگان صورت گرفته است.
انتهاي پيام/ا
 جمعه 6 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن