تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816575600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير مركز بهداشت دانشگاه سمنان خبر داد: برپايي كارگاه‌هاي آموزشي ارتقاي روابط استاد و دانشجو در دانشگاه سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: مدير مركز بهداشت دانشگاه سمنان خبر داد: برپايي كارگاه‌هاي آموزشي ارتقاي روابط استاد و دانشجو در دانشگاه سمنان
مدير مركز بهداشت و مشاوره دانشجويي دانشگاه سمنان از برگزاري كارگاه‌هاي آموزش ارتقاي روابط استاد و دانشجو در دانشگاه سمنان خبر داد.
دكتر زهرا جاويد در گفت‌وگو با خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» در سمنان، با اشاره به هدف از تاسيس مراكز بهداشت و مشاوره در دانشگاه ها، اهميت و توجه ويژه به بهداشت رواني و جسماني دانشجويان را عامل اصلي شكل گيري اين مراكز دانست.

وي همچنين در مورد تاسيس مركز بهداشت و مشاوره دانشجويي در دانشگاه سمنان تصريح كرد: با توسعه رشته هاي دانشگاه و با افزايش قابل توجه تعداد دانشجويان و به پيشنهاد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، دانشگاه سمنان از سال پيش مراكز مشاوره و بهداشت خود را ادغام و به مركز بهداشت و مشاوره دانشجويي تبديل كرده است.

مدير مركز بهداشت و مشاوره دانشجويي دانشگاه سمنان با اشاره به خدمات قابل انجام در بخش بهداشت و درمان اين مركز، انجام ويزيت رايگان تمام دانشگاهيان اعم از استاد، دانشجو و كارمند، خدمات ساده پرستاري در حد امكانات مركز، خدمات اورژانسي و در موارد لزوم اعزام افراد به مراكز مجهز درماني با هزينه دانشگاه و آموزش هاي ويژه بهداشتي به صورت حضوري يا با توزيع بروشور در سطح دانشكده ها و خوابگاه ها را از جمله اصلي ترين اين اقدامات عنوان كرد.

جاويد همچنين گفت:‌ برگزاري نشست هاي سخنراني تخصصي بهداشت جسم و روان در هفته خوابگاه ها، برپايي طرح پايش سلامت دانشجويان شامل معاينه كامل و انجام آزمايش خون، رسيدگي و پيگيري موارد بهداشتي دانشجويان و بازديد از مكان هايي همچون سلف سرويس و خوابگاه ها با هدف بررسي بهداشتي چنين محيط هايي و نيز تاييد كيفيت و سلامت تغذيه دانشجويان با همكاري كارشناسان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي از جمله اين خدمات است.

وي همچنين به بررسي ميزان ايمني محيط كاركنان دانشگاه با استفاده از كارشناسان بهداشت محيط اشاره و اضافه كرد: با همكاري كميته ايمني و محيط زيست دانشگاه سمنان، كارگاه هاي آموزشي ويژه اي در اين زمينه برگزار شده است كه مي توان در اين زمينه به برپايي كارگاه هاي «آموزش مهارت هاي كار» و «شيوه هاي برقراري ارتباط موثر» اشاره كرد.

مدير مركز بهداشت و مشاوره دانشجويي دانشگاه سمنان در ادامه از فعاليت گسترده تر اين مركز در بخش مشاوره با توجه به ماهيت آن خبر داد و گفت: در اين بخش كارگاه هاي آموزشي بسيار موفقي مانند روش هاي مطالعه موثر و كاهش اضطراب امتحان، آموزش مهارت هاي زندگي، آموزش مهارت هاي پيش از ازدواج و آموزش سوءمصرف مواد در دانشگاه سمنان برگزار شده است.

جاويد سپس با تاكيد بر اهميت رشد سواد دانشجويان در زمينه هاي بهداشت رواني و جسماني خود، برپايي جلسات سخنراني با موضوعات مرتبط با بهداشت جسم و روان در دانشگاه سمنان را از جمله برنامه هاي تخصصي برگزار شده در اين راستا دانست.

وي گفت: بجز برنامه هاي ويژه، دانشجويان در روزهاي عادي نيز امكان دستيابي به مشاوره تخصصي را در دفاتر مركز در دانشكده ها و خوابگاه ها در هر زمان از روز دارند.

مدير مركز بهداشت و مشاوره دانشجويي دانشگاه سمنان در پايان در مورد برنامه هاي آتي اين مركز نيز گفت: برگزاري كارگاه هاي آموزشي «ارتقاي روابط استاد و دانشجو» با هدف افزايش تعامل دانشجويان و استادان و نيز ارتقاي روحيه پژوهش محوري در ميان دانشجويان از مهمترين اين برنامه هاست كه در نيمسال تحصيلي آينده در دانشگاه سمنان انجام مي گيرد؛ ضمن اينكه مانند گذشته برپايي كارگاه آموزشي مهارت هاي زندگي را در هفته خوابگاه ها در دستور كار داريم./انتهاي پيام/
 شنبه 30 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن