تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814738231




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سايپا - پيكان، ديدار حساس هفته پاياني نيم فصل ليگ برتر واليبال


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سايپا - پيكان، ديدار حساس هفته پاياني نيم فصل ليگ برتر واليبال
ورزش. داخلي. واليبال. ليگ برتر
ديدار دو تيم تهراني ليگ برتر واليبال( سايپا و پيكان )، در چارچوب هفته سيزدهم و پاياني اين مسابقات از اهميت بسيار زيادي براي تعيين قهرمان نيم فصل برخوردار است.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا با توجه به شكست تيم پيكان در مقابل بيم مازندران و پيروزي سايپا در همدان در مصاف با شهرداري اين شهر در ديدارهاي ديروز /يكشنبه/ اين دو تيم در چارچوب هفته دوازدهم ليگ برتر واليبال، ديدار روز پنجشنبه ‪ ۲۸‬آذر، حكم بازي نهايي نيم فصل اين رقابتها را دارد.

سايپا و پيكان تهران به ترتيب با ‪ ۲۴‬و ‪ ۲۳‬امتياز از ‪ ۱۲‬بازي در حالي به ديدار يكديگر مي‌روند كه پيروز ميدان، قهرمان نيم فصل اين رقابتها خواهد شد.

مصطفي كارخانه، سرمربي تيم پيكان كه تيمش در يازده هفته اين رقابت ها صدرنشين بود و با شكست در هفته دوازدهم مقابل بيم ، مقام نخست خود را با دومي تعويض كرد، براي پيروزي در اين ديدار برنامه‌هاي خاصي دارد و با تمام توان و پتانسيل شاگردان خود به ميدان خواهد رفت .

اين درحالي است كه شاگردان كارخانه روز گذشته /يكشنبه/ بازي سنگيني در برابر تيم بيم مازندان ديگر مدعي قهرماني اين دوره از رقابتها، برگزار كردند و با خستگي بيشتري نسبت به سايپا در اين بازي حاضر خواهند شد.

از سوي ديگر فريد صائبي، سرمربي تيم سايپا خيلي علاقمند است تا گام آخر در دور رفت را محكم تر بردارد و قهرماني در نيم فصل سال گذشته اين رقابتها را تكرار كند.

در ديگر ديدارهاي هفته سيزدهم ليگ برتر واليبال كه در روز چهارشنبه ‪۲۷‬ آذر ماه برگزار مي‌شود، تيم بانك صادرات ايران در مشهد به مصاف فولاد اروميه كه با ‪ ۲۰‬امتياز در مكان چهارم جدول اين رقابتها قرار دارد، مي رود.

تيم بانك صادرات ايران كه تا پايان هفته يازدهم در پنج ديدار خانگي خود به هيچ تيمي امتياز نداده بود، ديروز /يكشنبه/ و در چارچوب ديدارهاي هفته دوازدهم با نتيجه سه بر يك مغلوب پتروشيمي بندر امام (ره) شد.

تيم‌هاي برق كرمان و شهرداري همدان نيز به ترتيب با ‪ ۱۳‬و ‪ ۱۵‬امتياز در كرمان براي فرار از عنوان آخرين تيم جدول، ديگر بازي روز چهارشنبه را برگزار مي‌كنند.

چهارشنبه هفته جاري همچنين تيم ارتعاشات صنعتي ايران كه ديروز /يكشنبه/ پيروز ديدار با پاديسان بود، ساعت ‪ ۱۵‬و در سالن واليبال مجموعه ورزشي آزادي به مصاف تيم پتروشيمي بندر امام مي‌رود.

پتروشيمي كه با ‪ ۱۸‬امتياز در ميانه جدول قرار دارد از مشهد به تهران مي آيد و ششمين ديدار خارج از خانه خود را برابر ارتعاشات برگزار مي‌كند.

چهارمين ديدار روز چهارشنبه اين هفته را تيم ‪ ۱۸‬امتيازي سنگ آهن بافق در برابر تيم سوم جدول و ‪ ۲۲‬امتيازه بيم مازندران در بافق برگزار خواهد كرد.

سنگ آهن در هفته سيزدهم ليگ برتر در حالي ميزبان بيم است كه از دوازده بازي گذشته خود از نظر بازي خانگي و خارج از خانه و برد و باخت از تعادل برخوردار است به نحوي كه اين تيم شش بازي خانگي و شش بازي خارج از خانه داشته و در هر دو وضعيت سه برد و سه باخت در اندوخته‌هاي خود دارد.

تيم‌هاي پاديسان گنبد و داماش گيلان در پنجمين ديدار روز چهارشنبه اين هفته كه مصادف با عيد سعيد غدير است، در گنبد گاووس به مصاف يكديگر مي روند.

باي محمد دوجي، سرمربي تيم پاديسان معتقد است: هر تيمي كه حداقل شش پيروزي در نيم فصل نداشته باشد از وضعيت خوبي برخودار نيست لذا تيمش در ديدار /چهارشنبه/ ‪ ۲۷‬آذرماه محكوم به برد است و در غير اينصورت دچار بحران خواهد شد، دوجي اميدوار است در اين ديدار با حمايت تماشاگران به پنجمين پيروزي خود در اين رقابتها دست يابد.

آخرين ديدار روز چهارشنبه ليگ برتر واليبال را دو تيم گل گهر سيرجان و دانشگاه آزاد در سيرجان برگزار مي‌كنند.
 سه شنبه 26 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن