تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815439266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تام کروز با «ماموریت غیرممکن۴» به صدر جدول باکس آفیس رسید


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: گزارش باکس آفیس هفته
تام کروز با «ماموریت غیرممکن۴» به صدر جدول باکس آفیس رسید
به گزارش سینمانگار، جدیدترین ساخته پارامونت با حضور “تام کروز” در «Mission: Impossible-Ghost Protocol: ماموریت غیرممکن: پروتوکل روح» صدر باکس آفیس کریسمس را از آن خود کرد.

در این چهار روز که از تعطیلات کریسمس می گذرد، این فیلم توانست ۴۶٫۲ میلیون دلار کسب کند و در سطح جهانی با این فروش به رقم ۲۱۸٫۶ میلیون دلار در اولین هفته اکران خود برسد.
نمایی از پوستر فیلم «ماموریت غیر ممکن: پروتوکل شبح»


هزینه تولید این فیلم ۱۴۵ میلیون دلار برآورد شده است و تهیه کنندگی و کارگردانی این قسمت برعهده “براد برد” بوده است که اولین تجربه ساخت فیلم های اکشن را برعهده داشته است. “برد” قبلا انیمیشن سازی را تجربه کرده بود.
در داستان قسمت چهارم مجموعه فیلمهای «ماموریت غیرممکن» آمده است که “ایتن هانت” و هم تیمیهایش در جدال برسر گیرانداختن یک تروریست خطرناک به نام “هندریکس” که توانسته به کدهای هسته ایی روسیه دست یابد و قصد دارد با ایالات متحده ضربه بزند. تلاش “هانت” و هم تیمی هایش در روسیه و در کاخ کرملین به یک فاجعه منجر می شود. با یک انفجار که خرابی زیادی را به کاخ کرملین وارد می کند، “هانت” و هم تیمی هایش گرفتار این بمب گذاری می شوند و رئیس جمهور روسیه مجبور می شود که از پروتوکل روح استفاده کند… در پی تعقیب و گریزها، “هانت” و هم تیمی هایش “هندریکس” را در دبی پیدا می کنند و از آنجا به تعقیب او تا بمبئی می روند. اما با این حال آنها برای متوقف کردن فاجعه در راه خیلی عقب هستند…
در این قسمت علاوه بر “تام کروز” از بازیگرانی چون “جرمی رنر”، “سایمون پگ”، “پائولا پاتون”، “مایکل نیکویست”، “آنیل کاپور”، “جاش هالووی”، “میراج گربیک” و “ایلیا ولوک” استفاده شده است.
مکان دوم این هفته جدول به فیلم «Sherlock Holmes: A Game of Shadows: شرلوک هولمز: بازی با سایه ها» با بازی “رابرت داونی جونیور”، “جود لاو” و “جارد هریس” اختصاص دارد.
این فیلم توانست در این هفته ۳۱٫۸ میلیون دلار فروش کند و فروش کلی اش به ۹۰٫۶ میلیون دلار برسد. «شرلوک هولمز» داستان این کاراکتر را همراه با دوست دکترش “واتسون” تعقیب می کند. کارگردانی این فیلم را “گای ریچی” عهده دار بوده است.
«Alvin and the Chipmunks: Chip Wrecked: آلوین و سنجابها: کشتی شکسته» به کارگردانی “مایک میچل” در دومین هفته اکران فروش ۲۰ میلیون دلاری را تجربه کرد. این فیلم که بصور ت فیلم- انیمیشن ساخته شده است در مجموع این دوهفته توانسته ۵۶٫۹ میلیون دلار بدست آورد.
از بازیگران این قسمت می توان به “جیسون لی”، “دیوید کراس”، “جنی اسلات”، “مایکل.نورتی” اشاره داشت. همچنین “جاستین لانگ” صداپیشگی “آلوین”، “متیو گابلر” صداپیشگی “سایمون”، “جسی مک کارتنی” صداپیشگی “تئودور”، “امی پوهلر” صداپیشگی “الیئونور”، “آنا فاریس” صداپیشگی “جانیت” و “کریستینا آپلگیت” صداپیشگی “بریتنی” را برعهده داشته اند.
به گزارش سینمانگار، «The Girl with the Dragon Tattoo: دختری با تاتوی اژدها» در اولین هفته اکران با فروش ۱۹٫۴ میلیون دلار در رده چهارم جدول قرار گرفت.
این جدیدترین ساخته “دیوید فینچر” در ژانر جنایی- درام ساخته شده است و از نقش آفرینانش می توان به “دنیل کریگ”، “رونی مارا” و “کریستوفر پلامر” اشاره کرد.
داستان این فیلم روزنامه نگاری با نام “میکائل بلومکویست” را نشان می دهد که به دنبال زنی با نام “لیزبت سالاندر” که یک هکر کامپیوتر است و مدت چهل سال است که ناپدید شده است می گردد.
این فیلم براساس رمان پرفروش سوئدی به نویسندگی “استیگ لارسون” ساخته شده است.
در رده پنجم این هفته «The Adventures of Tintin: ماجراجویی تن تن» ساخته “استیون اسپیلبرگ» قرار دارد. فروش هفته اول این فیلم ۱۶٫۱ میلیون دلار بوده است.
“دانیل کریگ”، “اندی سرکیس” و “جیمی بل” در این فیلم به نقش آفرینی پرداخته اند.
«We Bought a Zoo: ما باغ وحش خریدیم» در هفته اول به فروش ۱۵٫۶ میلیون دلاری رضایت داد و رتبه ششم جدول را از آن خود کرد.
این فیلم درباره مردی است که به تازگی همسر خود را از دست داده و همراه با بچه هایش به جنوب کالیفرنیا مهاجرت می کند و در حومه شهر مستقر می شود و باغ وحشی را که بسته بوده را باز می کند.
در این فیلم که به کارگردانی “کامرون کرو” بوده است، “مت دیمون”، “اسکارلت جوهانسون” و “توماس هادن چرچ” حضور دارند.
«War Horse: اسب جنگ» به کارگردانی “استیون اسپیلبرگ” در این هفته اکران شد. این فیلم درام- جنگی در هفته اول آنچنان خوب عمل نکرد. محصول دریم ورکس و دیزنی در این هفته ۱۵ میلیون دلار فروش کرد و در رده ششم جدول قرار گرفت.
داستان فیلم “آلبرت” جوان را نشان می دهدکه برای خدمت به ارتش در جنگ جهانی اول رهسپار جنگ می شود. او که به تازگی اسب دوست داشتنی خود “جویی” را از دست داده، امیدوار است که بتواند او را دوباره پیدا کند…
در این فیلم بازیگرانی چون “جرمی اروین”، “امیلی واتسون” و “دیوید تیولیس” به ایفای نقش پرداخته اند.
جدیدترین ساخته “کریس گوراک” فیلم «The Darkest Hour: تاریکترین ساعت» می باشد که این هفته پا به سینماها گذاشت. این فیلم توانست در تعطیلا ت کریسمس ۵٫۵ میلیون دلار فروش کند.
«تاریکترین ساعت» در ژانر اکشن- ترسناک ساخته شده است و داستان اش در مسکو روسیه اتفاق می افتد. داستان، حمله فضایی ها به زمین را نشان می دهد که پنج جوان سعی دارند که جلوی آنها بایستند.
در این فیلم بازیگران تازه کاری چون “امیلی هریش”، “اولیویا ترلبای” و “مکس مینگلا” حضور دارند.
به گزارش سینمانگار، «New Year’s Eve: شب سال نو» و «Hugo:هوگو» که به ترتیب در هفته سوم و پنجم اکران قرار دارند در این هفته رده های آخر جدول را برعهده داشتند.
«شب سال نو» این هفته ۴٫۹ میلیون دلار فروش کرد و فروش کلی اش به ۳۲٫۷ میلیون دلار رسید. و «هوگو» ساخته “اسکورسیزی” با فروش ۳٫۳ میلیون دلار به فروش ۴۴٫۹ میلیون دلار دست یافت.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 204]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن