تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817017632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

واكنش شهنازي زاده به اختلاف قيمت


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: واكنش شهنازي زاده به اختلاف قيمت
بنزين داخلي و بين المللي با 800 تومان هم بنزين وارد كرديم

گروه اقتصادي؛ اعلام خبر اختلاف قيمت بنزين آزاد در داخل و قيمت بين المللي كه اكنون بيش از 160 تومان است گويي به مذاق مسوولان وزارت نفت خوش نيامده است.

پس از آنكه وزير نفت در جمع خبرنگاران اعلام كرد دولت پول زيادي بابت بنزين 400 توماني دريافت نمي كند، سيدنورالدين شهنازي زاده سرپرست شركت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي در گفت وگو با شانا در مورد اين اختلاف اينگونه توضيح داد؛ مدت ها پيش بنزيني كه اكنون با نرخ كمتر از 240 تومان در خليج فارس به فروش مي رسد را به نرخ 800 تومان وارد كشور مي كرديم و طبيعي است كه اين نرخ، قيمت دومي به شمار مي آيد كه ممكن است تغيير كند.

وي با تاكيد بر اينكه هيچ گاه قيمت بنزين آزاد را با نرخ بين المللي تعيين نمي كنيم، درباره موجودي ذخاير بنزين كشور اظهار كرد؛ خوشبختانه هم اكنون از نظر ذخاير بنزين در كشور مشكلي نداريم.شهنازي زاده با بيان اينكه آمار ميزان ذخيره بنزين كشور محرمانه است، ادامه داد؛ در صورتي كه واردات اين فرآورده نفتي طبق برنامه ريزي انجام شود، علاوه بر اينكه سال جاري را به خوبي پشت سر مي گذاريم، سال آينده را نيز با وضعيت مطلوبي از لحاظ تامين سوخت بنزين آغاز مي كنيم.

سرپرست شركت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي ايران ميزان واردات بنزين به صورت روزانه را بيش از 19 ميليون ليتر عنوان كرد و گفت؛ قيمت واردات اين فرآورده بر اساس فوب خليج فارس تعيين مي شود كه زماني به ازاي هر تن بنزين يك هزار و 200 دلار بود و اكنون به ازاي هر تن بنزين 430 دلار نرخ تعيين مي شود.

شهنازي زاده در ادامه اين گفت وگو درباره روند مصرف بنزين در كشور گفت؛ در حال تهيه گزارشي تحليلي از مصرف بنزين هستيم كه هفته آينده به پايان خواهد رسيد و در جلسه ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت مطرح مي شود تا براساس آن سهميه سه ماهه پايان سال تعيين شود.

سرپرست شركت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي ايران درباره ادامه يافتن طرح سهميه بندي بنزين تا پايان سال جاري و سال آينده گفت؛ شركت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي و سامانه هوشمند سوخت آمادگي كامل دارد تمام دستورهاي دولت و رئيس جمهوري را درباره بنزين اجرا كند.

سيدنورالدين شهنازي زاده ادامه داد؛ چند نرخي شدن بنزين، ادامه سهميه بندي، تغيير يا حذف روند سهميه بندي، منطقه يي شدن توزيع بنزين يا هر تصميم ديگري درباره اين فرآورده نفتي كه از سوي دولت ابلاغ شود، به وسيله شركت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي ايران اجرا مي شود.

شهنازي زاده درباره تعيين سهميه بنزين براي سه ماه پاياني سال جاري گفت؛ هنوز تصميمي در اين باره گرفته نشده است و ما نيز منتظر اعلام نظر ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت هستيم.سرپرست شركت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي ايران با توجه به ميزان مصرف بنزين در كشور اظهار كرد؛ برخي از شهروندان از تمام سهميه 120 ليتري كارت سوخت خود استفاده نمي كنند، اما همين ميزان براي برخي ديگر از شهروندان كه مصرف بيشتري دارند، كافي نيست.

پيدا و پنهان

? تكذيب سفر آيت الله سيستاني به ايران

خبر سفر آيت الله سيستاني به ايران تكذيب شد.به گزارش «تابناك»، پس از انتشار خبري مبني بر تمايل آيت الله سيستاني براي سفر به مشهد مقدس، يك منبع آگاه در اين زمينه گفت؛ آيت الله سيستاني شهر نجف را ترك نكرده و قصد سفر به هيچ كشوري را ندارد.بنا بر اين گزارش آيت الله سيستاني از مدت ها پيش به اين سو، به دليل مشكلات جسمي حتي نتوانسته اند به زيارت مرقد اميرالمومنين (ع) در نجف مشرف شوند و اين گونه اخبار قطعاً شايعه يي بيش نيست.

? هشدار درباره چك پول هاي تقلبي

انتشار و توزيع چك پول هاي تقلبي اعتراضاتي را برانگيخت. در حالي كه مسوولان بانك مركزي بر بالا بودن ضريب ايمني چك پول ها تاكيد مي كنند اما برخي منابع خبري از توزيع چك پول هاي تقلبي خبر دادند. گفته مي شود توزيع اين چك پول هاي تقلبي در برخي از بخش هاي شهرستان كرج بيش از ساير نقاط است.

? اطلاع رساني وارونه

نحوه اطلاع رساني شركت آبرساني و گاز درباره ساعات قطعي آب و گاز در يكي از منطقه هاي تهران دردسرساز شد. در حالي كه زير نويس هاي تلويزيون اعلام كردند آب و گاز منطقه تهرانپارس از ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر قطع خواهد شد اما اين قطعي از ساعت 6 بعدازظهر آغاز شد و ساعت 10 شب خاتمه يافت.

? عنوان عجيب يك سخنراني

«احمدي نژاد راه طي شده و بزرگراه آينده» عنوان جلسه سخنراني دانشگاه يزد است. به گزارش فارس مديركل سياسي وزارت كشور و دبير سياسي هفته نامه پرتو سخن پنجشنبه اين هفته در اين همايش سخنراني خواهند كرد.

? درخواست مهلت دوروزه

مسوولان دانشگاه پلي تكنيك براي استعفاي يكي از مسوولان دانشگاه از دانشجويان دو روز مهلت خواستند.در ادامه اعتراضات دانشجويان پلي تكنيك به عملكرد مديركل امور دانشجويي و فرهنگي دانشگاه بار ديگر تجمع بزرگي در دانشگاه برگزار شد. به گزارش خبرنامه اميركبير دانشجويان همچنين ظروف ناهار خود را از روبه روي سلف يك تا مقابل در ساختمان معاونت دانشجويي و فرهنگي چيدند. بيانيه شماره يك شوراي متحصنين توسط يكي از دانشجويان در تجمع صحن دانشگاه خوانده شد. در اين بيانيه، متحصنين خواستار برخورد قاطعانه با عوامل مقصر در حادثه سقوط آسانسور و بركناري هر چه سريع تر فراهاني شدند.

تاكيد حبيبي بر اصل 44

به عنوان تنها راهكار

محمدنبي حبيبي اجراي اصل 44 را تنها راهكار براي سرعت بخشيدن به تدوين بودجه بدون اتكا به نفت دانست. دبيركل حزب موتلفه با بيان اين مطلب به فارس گفت؛ ما معتقديم اگر درآمدهاي حاصل از فروش فرآورده هاي نفتي و گازي در داخل و خارج و نيز منابع آزاد شده ناشي از اجراي سياست هاي اصل 44 قانون اساسي در پيش بيني درآمدها احصا شود، مي توانيم لايحه بودجه بدون اتكا به فروش نفت خام را به مجلس ارائه دهيم. وي با اشاره به اهميت اجراي سياست هاي اصل 44 توسط دولت گفت؛ اينكه گفته مي شود اگر سياست هاي اصل 44 اجرا شود يك انقلاب اقتصادي در كشور رخ مي دهد، يكي از آثار اين انقلاب افزايش درآمدهاي مالياتي و ساير درآمدهاي غيرنفتي است كه مي تواند به سرعت جايگزين عوايد حاصل از فروش نفت خام در بودجه كل كشور شود.

اقتصاد امارات را به خود وابسته كرده ايم

نماينده اصولگراي مجلس هشتم گفت؛ بر اساس سخنان شهيد بهشتي بايد امروز كساني مانند گنجي، مهاجراني و افشاري را آزاد گذاشت تا حرف هاي خودشان را بزنند چراكه اگر اين اجازه به آنها داده نشود، مردم گمان مي كنند كه مواضع آنان برحق است. بادامچيان با تاكيد بر اينكه مي توان رئيس جمهور را در مجلس استيضاح كرد، ادامه داد؛ اين بدان معنا نيست كه يك حزب يا جناح به بي كفايتي او راي دهند و رئيس جمهور بركنار شود چراكه كنار زدن رئيس جمهور مستلزم پس گرفتن حكم تنفيذ رهبري است. به گزارش ايلنا وي با اشاره به اينكه در اواخر حكومت شاه، حدود شش ميليون و دويست هزار بشكه نفت از سوي كشورهاي غربي و به ويژه امريكا و انگليس از كشور خارج مي شد، گفت؛ طي اين 30 سال به طور متوسط دو و نيم ميليون بشكه نفت صادر و حدود چهار ميليون آن را ذخيره كرده ايم. امروز به طور ضمني و بدون سر و صدا، دوبي و امارات را به اقتصاد خود وابسته كرده ايم كه اگر صادرات ما به آنها قطع شود، اقتصاد آنها دچار مشكل خواهد شد. بادامچيان درباره ميزان اقتدار كشور در صحنه بين المللي گفت؛ در عرصه كلان، اين اقتدار متعلق به همه است و از دولت موقت بازرگان تا امروز اين مساله قابل مشاهده است. مي توان گفت در همان دوره نظرات موسوي با افكار چپ اقتصادي در عرصه جنگ كاربرد داشت اما در دوران بازسازي و سازندگي نمي توانستيم آن مسووليت را به او واگذار كنيم. در دوره اصلاح طلبي نيز بايد بررسي مي شد كه فعاليت هاي آنان به درد جمهوري اسلامي مي خورد يا خير اما آن دولت موجب شد مردم به احمدي نژاد راي دهند البته اين راي آنان بازتاب همان دوره است.
 چهارشنبه 13 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن