تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816941373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افشين پيرواني:كادر فني پرسپوليس تقويت مي شود / پنالتي سوم را هم به نيكبخت مي دادم!


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: افشين پيرواني:كادر فني پرسپوليس تقويت مي شود / پنالتي سوم را هم به نيكبخت مي دادم!
سرمربي موقت تيم فوتبال پرسپوليس از تقويت كادر فني اين تيم براي حضور در ادامه رقابتهاي ليگ برتر خبر داد و گفت: قطعا براي قهرمان شدن بايد كادر فني پرسپوليس تقويت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، افشين پيرواني سرمربي موقت تيم فوتبال پرسپوليس پس از تساوي 2 بر 2 اين تيم برابر پيكان قزوين در جمع خبرنگاران گفت: من قبل از بازي هم گفته بودم اگر در اين بازي برنده مي شديم حاصل زحمات قطبي بود و اگر مي باختيم عاملش من بودم. ضمن اينكه در خصوص بازگشت قطبي به پرسپوليس بايد مسئولان پاسخگو باشند نه من.

وي ادامه داد: اين نخستين بازي من بود كه هدايت پرسپوليس را برعهده داشتم. در اين ديدار برابر صدرنشين ليگ به ميدان رفتيم . در جريان بازي هم دو تيم موقعيت هاي خوبي داشتند. پيكان و مدير روستا با اين بازي نشان دادند لياقت اين را داشتند كه امروز صدرنشين باشند.

سرمربي موقت تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به اين سئوال كه چرا هر دو ضربه پنالتي را به نيكبخت واحدي سپرد اظهار داشت: نيكبخت پنالتي زن اول تيم ماست و پس از آنكه پنالتي اول را از دست داد در هنگام زدن پنالتي دوم به ما اعلام كرد مي تواند پشت توپ قرار بگيرد اما متاسفانه او نتوانست آن توپ را هم به گل تبديل كند. مطمئنا اگر از اين به بعد هم تيم ما صاحب ضربه پنالتي شود آن را به نيكبخت مي سپارم و در اين بازي هم اگر پنالتي سوم را مي گرفتيم بازهم نيكبخت مي زد.

مربي پيشين تيم ملي فوتبال كشورمان در خصوص افت تيم پرسپوليس در فصل جاري تاكيد كرد: هميشه قهرمان شدن ساده تر از حفظ قهرماني است. زيرا تيم ها با انگيزه بالاتري برابر ما به ميدان مي آيند اما باز هم تلاش مي كنيم با رفع نقاط ضعف با قدرت بيشتري در مسابقات آينده به ميدان برويم. البته كارمان سخت است ولي تلاش مي كنيم بار ديگر عنوان قهرماني را از آن خود كنيم.

پيرواني در خصوص حضور رحمان رضايي و تركيب تيم پرسپوليس اظهار داشت: هر زمان كه مشكلات اين بازيكن حل شود از وي در مسابقات استفاده مي كنيم.

وي در پاسخ به اين سئوال كه آيا دروازه بان جديدي جذب خواهيد كرد اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به حضور واعظي و حقيقي قصد جذب بازيكن جديدي نداريم. ضمن اين واعظي هم از فردا در تمرينات تيم شركت مي كند.

سرمربي موقت تيم فوتبال پرسپوليس در مورد ضعف خط دفاع و دروازه بان تيم پرسپوليس اظهار داشت: زماني كه حريف به گل مي رسد نمي توان فرد خاصي را مقصر دانست. ما دو گل دريافت كرديم كه گل دوم پس از برخورد به يكي از بازيكنان تغيير مسير داد و وارد دروازه ما شد پس نمي توان كسي را در اين رابطه مقصر دانست. البته بايد تلاش كنيم كه در بازيهاي آينده نقاط ضعف تيم را برطرف كنيم.

پيرواني در پاسخ به اين سئوال كه آيا كادر فني تيم تقويت مي شود افزود: مطمئنا اين كادر تقويت خواهد شد اما براي اجرايي شدن آن به زما ن نياز داريم. اجازه دهيد شرايط تيم هموارتر شود و سپس در اين خصوص تصميم گيري خواهيم كرد.

مربي پيشين تيم ملي فوتبال كشورمان با بيان اينكه بازيكن بايد دلش با تيم باشد از جدايي الونگ ابراز ناراحتي كرد و در ادامه در خصوص آخرين وضعيت خليلي تاكيد كرد: خليلي بازيكن بسيار خوبي است و قطعا هر زماني كه مصدوميتش برطرف شود از وي در مسابقات استفاده مي كنيم.

وي با بيان اينكه در اين ديدار نسبت به بازيهاي گذشته تغيير سيستم داشتيم تصريح كرد: ما نسبت به شرايط بازي و حريفان خود تغيير سيستم مي دهيم و در جريان اين بازي هم دو بار سيستم تيم را عوض كرديم. ضمن اينكه قصد داريم شعاع حركتي تعدادي از بازيكنان را بيشتر كنيم تا كارايي آنها افزايش يابد.

پيرواني در مورد داوري اين ديدار اظهار داشت: داوري شرايط خوبي داشت و فكر مي كنم هم تيم ما و هم تيم حريف از عملكرد داور رضايت دارد. گرچه چند خطا به ضرر ما اعلام كرد اما من فكر مي كنم اين يكي از بهترين داوري هاي مسابقات ليگ بود.

وي در پايان با بيان اينكه نيكبخت تا دقايق پاياني بازي زحمات زيادي كشيد و من فكر مي كردم با زدن يك گل ضربات پنالتي را كه از دست داده است جبران كند او را ديرتر تعويض كردم، در خصوص تعويض باقري گفت: باقري در روند بازي تاثير خوبي داشت و حتي روي اكثر توپهاي ارسالي تاثير مستقيم مي گذاشت به همين دليل سعي كرديم او را ديرتر تعويض كنم.
 شنبه 2 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن