تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819378358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ضرورت تعامل دانشگاه با صنعت گاز


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: ضرورت تعامل دانشگاه با صنعت گاز
شيراز/ واحد مركزي خبر/ علمي ( تصوير دارد)
درنخستين همايش نفت ، گاز ، پتروشيمي ومحيط زيست برلزوم تعامل و همكاري پژوهشي وتحقيقاتي دانشگاه شيرازوشركت مجتمع گاز پارس جنوبي تاكيد شد.
چماني دبيراجرايي همايش نفت ، گاز ، پتروشيمي و محيط زيست گفت : صاحب نظران و متخصصان صنعت و دانشگاه در مقاله هاي خود با راهكارهاي كارشناسانه راههاي سلامت محيط زيست در مجتمع هاي گازي را بررسي كردند .
رياضي معاون پژوهشي دانشگاه شيراز هم تعامل و همكاري متقابل و بهره گيري از دانش كارشناسان ارشد بخش تحقيقات و پژوهش توسعه صنعت همراه با توجه به سلامت محيط زيست در توسعه پايدار را مهم دانست و ابراز اميدواري كرد همكاري بين شركت مجتمع پارس جنوبي و دانشگاه شيراز بتواند اثرات ارزشمندي را در سلامت محيط زيست ايفا كند.
مدير عامل مجتمع شركت گاز پارس جنوبي هم تربيت نيروي مورد نياز صنعت گاز در زمينه هاي مختلف ،هدفمندكردن تحقيقات بنيادي و انجام تحقيقات كاربردي براي تامين نيازهاي اين صنعت به ويژه دربخش محيط زيست را از مهمترين نيازهاي صنعت گاز برشمرد.
صارمي افزود : با توجه به نيازهايي كه در صنعت گاز منطقه عسلويه و شركت گاز پارس جنوبي احساس مي شد و با توجه به توانايي دانشگاه شيراز با امضاي تفاهم نامه همكاري بين اين دانشگاه و شركت مجتمع گاز پارس جنوبي استفاده بهينه از امكانات ، استعدادوتوانايي هاي دانشگاه براي رفع نيازهاي پژوهشي زمينه توسعه صنعت همراه سلامت محيط زيست فراهم خواهد شد .
نخستين همايش يك روزه نفت ،گاز،پتروشيمي و محيط زيست امروز در شيراز برگزار واز مجموع100 مقاله پذيرفته 15 مقاله به صورت سخنراني وبقيه در قالب پوستر ارائه شد .
0002
 سه شنبه 7 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن