تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816787834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تلاش پليس براي دستگيري دو نفر سارق مسلح ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تلاش پليس براي دستگيري دو نفر سارق مسلح ادامه دارد
رييس پايگاه يكم پليس آگاهي فرمانده انتظامي تهران بزرگ گفت: بدنبال وقوع يك فقره سرقت مسلحانه در اوايل مهر ماه جاري كه در آن يك دستگاه خودروي پرايد توسط سارقان مسلح ، تلاش ماموران و كارآگاهان اداره يكم براي دستگيري اين افراد ادامه دارد.


به گزارش خبرنگار اجتماعي ايرنا سرهنگ مصطفي مداحي روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران ‌درباره جزييات اين پرونده، گفت: فردي در تاريخ چهارم مهر ماه امسال با مراجعه به پليس اعلام كرد كه چند سارق با تهديد مسلحانه، خودرو پرايدش را به سرقت برده‌اند.
وي تصريح كرد: ماموران پليس براي انجام بررسي‌ها و تحقيقات بيشتر از شاكي متوجه شدند كه مالباخته راننده يك آژانس است كه چندي پيش در پي تماس يكي از مشتريانش به درب خانه‌اي در منطقه شمال تهران مراجعه و يك زن را براي رساندن به مقصد مورد نظر سوار خودرواش كرده است.
سرهنگ مداحي اظهار داشت: فرد شاكي بر خلاف روند كار آژانس، در طول راه و پس از آشنايي با مسافر مذكور شماره تلفن همراه خود را در اختيار وي قرار مي دهد تا اگر زماني براي انجام كارهاي خود به خودرو نياز داشت، مستقيما با خودش تماس بگيرد.
وي با اشاره به اين كه پس از چند روز زن مسافر با راننده تماس گرفته و درخواست مي‌كند كه وي را به مقصد مورد نظر برساند، گفت: فرد شاكي به عنوان راننده در روزهاي بعد نيز زن را به محل‌هاي در جنوب پايتخت كه محل خلافكاران بوده مي‌رساند، به طوري در اين مدت متوجه مي‌شود، اين زن در يك باند مواد مخدر و قرص روانگردان فعال بوده و راننده ناآگاهانه به دليل ارتباط با زن، وارد اين باند شده است.
رييس پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ تاكيد كرد: طبق گفته‌هاي شاكي، در تاريخ 31 شهريور امسال، وي به محل اصلي و پاتوق اعضاي اين باند در شمال پايتخت بوده مراجعه كرده و زن مسافر به همراه همدستانش با حيله و تزوير خودرو پرايدش را به صورت امانت مي گيرند ولي پس از چند روز و بدنبال عدم مراجعه وي با مراجعه به پليس آگاهي از اين افراد به اتهام سرقت مسلحانه خودرواش شكايت مي كند.
وي با بيان اين كه ماموران پليس با انجام عمليات پليس و اطلاعاتي موفق شدند دو عضو و متهم باند مذكور در اين پرونده كه برادر بودند را دستگير و همچنين خودرو پرايد سرقتي را نيز در يك تعميرگاه كشف شد.
سرهنگ مداحي افزود: متهم اصلي به همراه متهم زن اين پرونده چندي پيش با خوردوي پژو پرشيا متعلق به پدر متهم زن تصادف شديد كرده و آن را براي تعمير به تعميرگاهي منتقل كرده بودند بنابراين با سرقت خودروي اين راننده آژانس، پرايد بعنوان گرو هزينه تعمير پژو پرشيا در تعميرگاه گذاشته و با خودروي پژوي مذكور متواري مي شوند.
سرهنگ مداحي انگيزه اصلي متهم مرد اين پرونده براي سرقت خودرو پرايد را انتقام ‌جويي او از راننده آژانس به دليل ريختن طرح دوستي با زن مسافر عنوان كرد و افزود: در حال حاضر متهم زن به همراه همدستش متواري هستند.
وي با اشاره به اين كه بعضي از رانندگان آژانس بدون داشتن آگاهي لازم از افراد، خارج از روند كار آژانس‌ها اقدام به برقراري ارتباط با مسافران مي‌كنند، هشدار داد: ارتباطات خارج از كار بين رانندگان آژانس و مسافران مي‌تواند زمينه ايجاد سوء استفاده شده و موجب ايجاد جرم شود.
 چهارشنبه 24 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن