تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816472718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اسکانیا اتوبوس های شهری و جاده ای


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: اسکانیا اتوبوس های شهری و جاده ای
کمپانی اسکانیا مدلهای متعددی از اتوبوس های شهری و جاده ای را برای پوشش دادن تمامی نیازهای حمل و نقل به بازار وارد کرده است.اتوبوسهای شهری و جاده ای این کمپانی به دلیل عملکرد برتر اقتصادی خود شهرت جهانی دارند. قطعات آن از نظر مهندسی طوری طراحی شده که عملکرد وسیله نقلیه را ارتقاء دهد و خودرو در زمینه های مصرف سوخت، راحتی راننده وایمنی در جاده استاندارد جهانی داشته باشد. در هر مدل این اتوبوسها قابلیتهایی وجود دارد تا مالک آن بتواند به دلخواه خود مسائلی چون ظرفیت مسافران، تعداد صندلیها، میزان راحتی و سایر معیارها را تغییر دهد.اگر شما بخواهید یک اتوبوس انتخاب کنید اسکانیا نامی قابل اطمینان است که می تواند با ارائه خدماتی شايسته، تمامی خواسته های شما را برآورده کند و دردسرهای مدیریتی شما را کاهش دهد.
اتوبوس های سری "امنی"(Omni Bus)
هدف تیم اسکانیا تحول و تغییر است.آنها در طراحی های خود یک تصویر رویایی را با سیستمهای کم هزینه و نمای زیبا به هم می آمیزند.
دامنهء وسیع تولیدات در سری امنی آنها را گزینه ای مناسب برای کارفرمایان ساخته است. عملکرد برتر اقتصادی، مدرن و به روز بودن و استانداردهای بالا از جمله مشخصاتیست که به شرکتهای حمل و نقل در شهرهای شلوغ و خیابان های پرتردد کمک بسیار می کند.
این سری شامل چهار نوع میباشد: Omnicity,Omnilink,Omniline,OmniExpress که omniExpress به تازگی به این جمع پیوسته و سری اتوبوسهای درون شهری را کامل کرده است. درهریک از این اتوبوسها قطعات زیادی که ساخت و ابتکار آن در انحصار نام اسکانیاست دیده میشود. در ادامه نام برخی از این ابتکارات به همراه مختصری توضیح آورده شده است.
موتورهاي 9 لیتری که در سه نوع با قدرتهای230، 270 و 310 اسب بخاری طراحی شده اند. این موتورها دارای استاندارد EURO 4 و مجهز به تکنولوژی EGR هستند.
ستیرینگ دقیق (Precision Steering). این سیستم که بیشتر در هواپیما ها کاربرد دارد یک پیچ کوچک است که روی فرمان قرار داده شده. در انحرافات کوچک در جاده راننده بجای بازی با فرمان، به راحتی و در عین حال با دقت بالا با اندکی چرخاندن پیچ جهت حرکت اتوبوس را اصلاح می کند. در اسکانیا این سیستم با دقت بیشتر و یک سیستم نیوماتیکی جدید طراحی شده است. این طراحی کاملا ارگونومیک (ارگونومی علمی است که طراحی یک وسیله را با فیزیک انسان هماهنگ می کند) بوده و پیچ کاملا در دسترس راننده است.
سیستم ترمز اصلاح شده با یک سیستم الکترونیکی جدید و دیسک های ضد قفل برای ایست در فاصله ای کوتاهتر و عکس العمل سریعتر در این مدل دیده می شود.
طراحی جدید پدالها که در این طراحی بالا و پایین شدن پدال با توجه به عضلات پا اصلاح شده است. این نوع طراحی همچنین باعث بازتر شدن فضا و دسترسی برای تعمیر میشود.
داشبورد با طراحی ارگونومیک و قراردادن ابزار کنترل روی آن با در نظر گرفتن منطق استفاده از هر یک نکات قابل توجه در آن نمای جالب، اهرم چند کاره برای چراغ، برف پاک کن و راه نما و پنل کنترل هوای داخل است.
سيستم جديد سوخت رساني داراي يك سيستم هواي ابتكاريست و با استفاده از مازاد انرژي مخزن هوا را پر مي كند. به همراه جعبه دنده اتوماتيك جديد (5 يا 6 دنده) كه بوسيله آن در سرعتهاي پايين براي صرفه جويي در مصرف سوخت گشتاور بيشتري خواهيم داشت.
مسافران درون اتوبوسهاي امني اسكانيا كه براي شهر و حومه طراحي شده بدليل عملكرد هوشمندانه آن احساس راحتي و امنيت زيادي دارند. طراحي داخلي روشن و دلباز، پنجره هاي بزرگ و صندلي هاي پهن و جادار در كنار هم باعث ايجاد احساس خوشايندی در مسافر مي شود. در اين طراحي داخلي مسئله راحتي در نظر گرفته شده كه خود باعث ايجاد جاي بيشتر براي پاهاي مسافر ميشود. ديوارها و سقف از مواد گرافيتي ساخته شده تا براي نظافت احتياجي به شوينده هاي نفتي ( شوينده اي كه در آن از مواد نفتی استفاده شده است) نباشد.
طراحي منحصر به فرد كه از غلتيدن و واژگون شدن اتوبوس جلوگيري مي كند، باعث اطمینان خاطر هر چه بيشتر مسافران و راننده شده است.
شيشه دوجداره و عايق بندي با استفاده از پشم شیشه در كنار سيستم تهويه قدرتمند راحتي درون كابين را در هر شرايط آب و هوايي تضمين مي كند.Scania Omnicity: What moves like a big cat through density traffic?
امني سيتي: گربه اي كه در انبوه ترافيك مي خزد!
اين اتوبوس از ديد مهندسان اسكانيا يك كار استادانه در سير تكامل حمل و نقل است كه براي شلوغي شهرها ساخته شده. جابجايي مسافران با نرمي كامل و حس منحصر به فرد درون آن، سيستم هايي براي صرفه جويي در سوخت و جلوگيري از هزينه اضافي باعث چنين ادعاييست.
اين كلاس در دو نوع دو طبقه و ساده ساخته شده است. درون آن سطحي باز، صاف و بدون مانع دارد كه به مسافران اجازه مي دهد به راحتي از يك سر به سر ديگر بروند. همچنین ارتفاع كف آن از سطح خيابان نيز كم است. ارتفاع اولين پله براي درب جلو 23 سانتيمتر و در براي درب وسط و انتهايي 25 سانتيمتر است كه سوار و پياده شدن مسافران را راحتتر مي كند. پیشرانه EURO4 آن نيز در انتهاي بدنه نصب شده كه بدین وسیله فضاي بيشتري براي حمل مسافر ايجاد کرده است. اين كلاس در اندازههاي 11.5 ، 12 و 18 متري توليد شده است.
Scania Omniline: A trusted workhorse that handles any job!
امني لاين: يك اسب كاري قابل اعتماد كه از عهده هر كاري بر مي آيد!
اگر مهندسي بخواهد يك اتوبوس مناسب براي هر نوع استفاده اي طراحي كند، به احتمال زياد امني لاين را خواهد ساخت. با ظرفيت بالاي 57 صندلي با راحتي منحصر به فرد، اين اتوبوس مي تواند در تمام زمينه هاي رفت و آمد روزانه درون شهري، تور شهری و حومه، مسافرگيري خطي و... بكار گرفته شود.
موتود آن داراي استاندارد Euro4 ، بصورت طولي نصب شده و از نظر ميزان آلايندگی در حد مينيمم می باشد.
ظرفيت بار در صندوق آن 7.2 متر مربع است كه قابليت دسترسي از هر دو طرف بوسيله درب هاي بزرگ را دارد.
اين اتوبوس نيز در سه نوع 10.8 ، 12 و 12.7 متر و ارتفاع كف 86 و 97 سانتيمتر موجود است.
Scania Omnilink: This great connector knows no ‘city limits’ !
امني لينك: ارتباط دهنده اي كه محدوديت نمي شناسد!
اين اتوبوس بيشتر براي رفت و آمد بين حومه و مركز شهر طراحي شده كه به دليل نوع شهرسازي در كشور ما چندان نميتواند مؤثر باشد.
در طراحي اين اتوبوس هر دو مسئله ظرفيت بالا براي درون شهر و قدرت سير مسافت زياد حومه و همچنين مسائل اقتصادي كاملا محاسبه شده است. سطح داخلي آن در قسمت جلو داراي ارتفاعی كم است كه باعث تسهيل در عبور مسافران مي شود. در سطح قسمت عقب ارتفاع بيشتري دارد و مسافران در اين قسمت ديد جلوي بهتري خواهند داشت كه نتيجه آن آرامش رواني بيشتر مسافر است. اين نوع طراحي متفاوت و انعطاف پذيرامكان نصب صندليهاي بيشتر براي سالمندان و معلولين مي دهد. ارتفاع درب ورودي در جلو 23 و براي دربهاي وسط و عقب 25 سانتيمتر است. موتور آن با استاندارد Euro4 بصورت طولي نصب شده است. اين اتوبوس همچنين داراي قدرت مانور و هندلينگ بالاایست و در اندازه هاي 12، 15 و 18 متري ساخته شده است.
Scania OmniExpress: a winning combination of distinctive style and superb versatility
امني اكسپرس: تركيبي موفق از مشخصات ظاهري ممتاز و تطابق بينظير با شرايط كاري مختلف
هنگامي كه مهندسان اسكانيا به فكر طراحي امني اكسپرس بوده اند انعطاف پذيري كلمه ای كليدي بوده است.
اين عضو جديد خانواده امني باس تركيبي غير معمول از يك خودروي همگاني درون شهري و يك اتوبوس جاده ايست. اين اتوبوس زيبا و راحت با ظرفيت بار بالا وسيله اي مناسب براي سفرهاي طولاني تر به حومه و يا بين دو شهر نزديك است. از جمله امكانات آن جاي بار كوچك بالاي سر مسافران، چراغ مطالعه اختصاصي براي هر مسافر، صندلي هايي با قابليت باز شدن و نزديك شدن به حالت افقي، سه خروجي برق جريان متناوب براي هر مسافر، درب وسط و پشت براي سهولت در سوار و پياده شدن، سرويس بهداشتي، بار و آبدارخانه كوچك و ... می باشد.
نماي باز دو طرف براي مسافران با دربي كه هيچ كجاي آن مانع عبور نور نيست و پنجره هاي اضافي، همچنين ديد خوب جلو با داشبوردي در سطح پايينتر و سايه بان نازك راننده، همگي به ديد باز مسافران و راننده كمك مي- كنند.
بدنه فولادي آن باعث عمر بيشتر و محافظت در برابر زنگ زدگي ميشود. طراحي شاسي و بدنه با مقاومت بالا در برابر واژگون شدن و غلتيدن باعث اطمينان خاطر راننده و مسافر است. موتور آن بصورت طولي نصب شده، داراي دنده دستي و يا اتوماتيك، در دو نوع 310 و 470 اسب بخاري، با استاندارد Euro4 و تكنولوژي EGR است. سيستم تعويض راحت دنده (CS) روي آن نصب شده كه تأثير آن تعويض دنده نرمتر و سريعتر، صداي كمتر، كلاچ نرمتر و ترمز بهتر است.







__________________








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3531]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن