تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 23 آبان 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

اوزمپیک چیست

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

بی متال زیمنس

ساختمان پزشکان

ویزای چک

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی

خرید سرور مجازی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1828740050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عواقب استمناء


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: از گناهان کبیره ای که بر آن وعده عذاب داده شده است، استمناء است و آن بیرون کردن منی خود از راه غیر طبیعی مانند: مالیدن به دست یا سایر اعضاء خود یا به اعضاء دیگری غیر از همسر است.

در آخر کتاب حدود می نویسد هر کس به دستش یا عضو دیگرش استمناء کند باید تعزیر شود چون کار حرامی بلکه کبیره ای را مرتکب شده است. چنان چه از حضرت صادق (ع) از حکم آن می پرسند آن حضرت می فرمایند:«گناه بزرگی است که خداوند در قرآن مجید از آن نهی فرموده است و استمناء کننده مثل این است که با خودش نکاح کرده است و اگر کسی را که چنین کاری می کند بشناسم با او هم خوراک نخواهم شد.»

راوی حدیث می پرسد ازکجای قرآن حکم آن فهمیده می شود؟ فرمود:از آیه«هر کس با غیر از همسر و کنیزش شهوتش را دفع کند ایشان تجاوزکارانند» راوی پرسید:گناه زنا بزرگ تر است یا استمناء؟ حضرت فرمود:استمناء گناه بزرگی است.

از امام حکم استمناء را می پرسند، می فرماید: از گناهان بزرگ و بسیار زشت است و از حکم کسی که با حیوانی جمع شود یا به وسیلۀ مالیدن شهوتش را دفع کند پرسیدند، فرمود: هر کس شهوتش را به این وسیله و مانند آن دفع کند در حکم زنا کردن است یعنی با گناه زنا برابر می باشد.

حضرت صادق(ع) می فرماید: سه دسته اند که خداوند با ایشان سخن نمی گوید و با نظر رحمت به ایشان نمی نگرد و پاکشان نکرده و برایشان عذاب دردناکی است: کسی که موی سفیدش را می کند(تا نمایش دهد که جوان است)، کسی که به وسیلۀ عضو خودش شهوتش را خارج کند و کسی که با او لواط شده است.

رسول خدا می فرماید: هر کس که با دست شهوتش را بیرون کند ملعون است.

صاحب می فرماید: مستفاد از ادله، جواز استمناء با زوجه و کنیز است لکن اولی ترک آن است و در مسالک نیز قریب به همین را ذکر فرموده لکن طریق احتیاط ترک آن است.

شیوع استمناء

متأسفانه به واسطۀ مشکلات بی حد و حساب ازدواج و تجرد جوانان به قرار مسموع این مرض خانمان سوز و گناه کبیره شیوع فوق العاده پیدا کرده و دانسته یا ندانسته بسیاری از جوانان عزیز را با انواع و اقسام بیماری ها مبتلا می سازد. صرف نظر از عقوبت های اخروی که دارد وظیفۀ پدرها و مادرهاست که فرزندان خود را بیاگاهند و مواظب نوجوانان خود باشند و هم چنین در مرتبۀ دوم وظیفۀ دبیران و آموزگاران تعلیمات دینی و بهداشت است که جوانان را به عواقب وخیم روحی و جسمی این بلیه با خبر سازند.

در اینجا مقداری از مضرات استمناء را از کتاب«ناتوانی های جنسی» که مجموعه ای از نوشته های متخصصین فن است نقل می کنیم.

مضرات جسمی و روحی استمناء

این عمل مبتلایان را به ضعف قوای شهوانی دچار می کند، جبون و بی حال بار می آیند، شهامت و درستی از آنان سلب می شود،چه بسا اشخاصی هستند که در عنفوان جوانی در اثر مبتلا شدن به «جلق» چنان دچار ضعف قوای روحی و جسمی می شوند که معتادین به تریاک و شیره در مقابل آنان شیر نری به شمار می آیند. عمل غیر طبیعی جنسی یعنی استمناء یا جلق از لحاظ روابط نزدیکی که با حواس پنج گانه دارد در درجه اول در چشم و گوش اثر می گذارد. بدین معنی که دید چشم را ضعیف کرده و حس شنوایی را نیز تا اندازۀ قابل توجهی از کار می اندازد. مبتلایان به جلق مخصوصاً آن هایی که از لحاظ جسمانی ضعیف می باشند غالباً مگسی جلوی چشم خود می بینند که به شدّت آن ها را ناراحت می کند و حتی وقتی چشمان خود را می بندند، باز نمی توانند از آسیب مگس در امان باشند و چون این عمل هر بار چندین دقیقه ادامه پیدا می کند چشمانشان سیاهی رفته و دچار سرگیجه می شوند و به زمین می افتند، هم چنین به طور مداوم صدای ناهنجاری در گوش خود احساس می کنند که بسیار ناراحت کننده است، علاوه بر این ها تحلیل رفتن قوای جسمانی و روحانی، کم شدن خون، پریدگی رنگ، نقصان قوای حافظه، لاغری، ضعف و سستی زیاد از حد، بی اشتهایی، کج خلقی، عصبانیت، دَوَران سر و هزاران آفت دیگر از بیماری هایی است که گریبان مبتلایان به جلق را خواهد گرفت.

البته آن هایی که از لحاظ جسمی قوی هستند ممکن است قدری دیرتر به این بیماری ها دچار شوند ولی به هر حال عدم ابتلا به آن ها از محالات است و خواه ناخواه همه باید به چنین مصائبی گرفتار شوند.

از بدبختی های مبتلایان به جلق یکی این است که قوۀ ارادۀ آنان به کلی مختل می گردد و لذا وقتی به عمل خود پی می برند آن قدر اراده ندارند که به ترک کردن آن اقدام نمایند. پس این که می گوییم استمناء از لحاظ روحی نیز قوای انسان را فرسوده می کند بی علت نیست.عمل استمناء علاوه بر مضرات جسمی از از لحاظ جسمی نیز شخص را فرسوده می کند، یعنی غدد مترشحۀ داخلی را از کار می اندازد، از جملۀ این غدد غده سازندۀ منی است که بر اثر جلق رفته رفته کوچک شده و به صورت نخودی درمی آید و چون در آن صورت قادر به فعالیت یا ساختن منی یا به قول عرب ها (ماءالحیات) یعنی آب زندگانی نیست، شخص مبتلا برای همیشه از لذایذ جنسی محروم می گردد و اگر به این صورت از مردی نیفتاد به طور قطع به صورت دیگری مانند سرعت انزال، کندی انزال، سیلان منی، عدم نعوظ، نعوظ بی دوام و امثال این ها به ناتوانی جنسی مبتلا خواهد شد. چه بسا دیده یا شنیده شده که جوانان معتاد به جلق در اندک مدتی دچار چنان حالتی گردیده اند که به جای ادرار،خون از آن ها خارج می شد.

باید دانست که اشخاصی که به این حالت دچار می شوند ولو در سنین جوانی باشند خطر مرگ در انتظار آن هاست، زیرا بدون احساس شهوانی و بدون این که لذتی ببرند بلا انقطاع منی از آن ها دفع می گردد و همین امر باعث می شود که در حین راه رفتن دفعتاً زمین بخورند و از هوش بروند.

سری به تیمارستان تهران بزنید، از هر ده نفر دیوانه ای که در آنجا سکونت دارند نه نفر معتاد به جلق می باشند، یعنی بر اثر ابتلا به استمناء کارشان به جنون کشیده و به گوشۀ تیمارستان افتاده اند. زیرا عمل مذموم و ناپسند جلق در قوای دماغی تأثیر زیادی دارد و وقتی قوای دماغی شخص مختل شد مسلم است که کارش به دیوانگی خواهد کشید. بدون بدون اغراق از هر ده نفر بیمار مسلولی که در آسایشگاه خوابیده اند، چهار نفر به علت ابتلا به جلق به این بیماری خطرناک دچار گردیده اند.

این ها ادعا نیست بلکه حقیقتی است که علما و دانشمندان با ده ها سال تجربه به درک آن موفق شده اند.

دنیای امروز می گوید: خوب بخور، در هیچ امری افراط نکن، قوی باش تا بیمار نشوی. ولی معتادین به جلق چون اشتهای خوب خوردن ندارند و در امور جنسی آن هم از راه غیر طبیعی افراط می کنند ناچار ضعیف اند و چون ضعیف هستند برای ابتلا به هر بیماری مستد می باشند.

به کرات دیده شده که بعضی از مبتلایان به جلق بر اثر افراط در این عمل به یک نوع بیماری به نام جنون استمناء که شباهت زیادی به سادیسم دارد مبتلا می شوند و آن وقت حتی با دیدن سگ و گربه هم به فکر استمناء می افتند و بلافاصله مشغول به عمل می شوند و چون هیچ مردی حتی پر شهوت ترین اشخاص نمی توانند بیش از پنج یا شش ماه از نیروی جنسی خود آن هم به صورتی که مورد بحث ما است بهره برداری کنند، لذا قوای تناسلی آنان به کلی از کار می افتد و یا به وضع دلخراشی به آغوش مرگ پناه میبرند.

ممکن است بعضی از اشخاص مبتلا به جلق که به علت قوی الجثه بودن و یا از لحاظ مبتدی بودن در این امر تا کنون بیمار نشده و به مضرات عمل ناپسند خود پی نبرده باشند مطالبی را که ما در مضرات جلق نوشتیم اغراق پنداشته و با خود بگویند: اگر این طور است چرا ما تا کنون به این بیماری ها مبتلا نشده ایم؟

در جواب این عده باید گفت: اگر تا امروز مضار جلق گریبان شما را نگرفته است، علتش این است که قوی الجثه هستید و یا تازه شروع به کار کرده اید و الا چندی دیگر خواه نا خواه به سراغ شما نیز خواهد آمد. وانگهی ما ادعا نکرده ایم که هرکس یک هفته مبادرت به استمناء کرد تمام بیماری ها یک باره او را احاطه خواهند کرد. زیرا حالات اندرونی اشخاص فرق می کند، مثلاً ممکن است یک نفر که برای مدتی مبادرت به جلق کرد در وهلۀ اول فقط به سستی اعصاب یا اختلال حس سامعه یا ضعیف شدن حس باصره یا سرگیجه مبتلا شود، ولی بعداً سایر بیماری ها یک یک به سراغ او بیایند.

پس جلق هم از نظر شرعی و هم از نظر عرفی و به طور خلاصه من جمیع الجهات حرام و ناپسند است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 377]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن