تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813052718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران 5 ايتاليا 5 تساوي تلخ تر از شكست


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ايران 5 ايتاليا 5 تساوي تلخ تر از شكست
تيم ملي فوتسال ايران، سه شنبه شب با توقف مقابل ايتاليا از راهيابي به جمع چهار تيم برتر فوتسال جهان بازماند.


به گزارش خبرنگار ايرنا،‌ تيم ايران در آخرين ديدار خود در مرحله يك چهارم پاياني ششمين دوره مسابقه هاي جام جهاني فوتبال سال 2008 در برزيل برابر نايب قهرمان جهان و اروپا قرار گرفت كه در 50 ثانيه پاياني، ‌بازي برده را به تساوي كشاند تا نتواند به جمع چهار تيم برتر جهان ملحق شود.
در اين ديدار تيم ايران به رغم غيبت "وحيد شمسايي" و "محمد كشاورز" به دليل محروميت و "مجيد لطيفي" به علت مصدوميت، بازي قابل قبولي را به نمايش گذاشت تا سزاوارانه، سرزمين "قهوه و سويا" را ترك كند.
گل هاي اين ديدار را "مسعود دانشور" (دو گل)، "ابراهيم مسعودي" ، "محمد هاشم زاده" و "محمد طاهري" براي ايران و "گرانا" (دو گل)، "پاتريك نورا"، "فابيانو" و "ادگار برتوني" براي ايتاليا به ثمر رساندند.
تيم ايران در ابتداي بازي با تركيب مصطفي نظري (دروازه بان)‌، محمد هاشم زاده، محمد طاهري، اصغر حسن زاده و مسعود دانشور وارد زمين شد.
تيم ملي فوتسال ايران در مجموع، در اين مسابقه ها عملكرد مطلوبي را نسبت به دوره هاي گذشته از خود ارائه كرد به طوريكه پس از 16 سال در جمع هشت تيم برتر جهان قرار گرفت.
اين تيم كه با تلفيقي از بازيكنان جوان و باتجربه گام به ششمين دوره جام جهاني گذاشته بود، در مرحله مقدماتي با كسب 10 امتياز (تساوي مقابل اسپانيا و پيروزي برابر ليبي، اروگوئه و جمهوري چك) به مرحله يك چهارم پاياني اين مسابقه ها صعود كرد.
ملي پوشان كشورمان در مرحله يك چهارم پاياني، در گروه مرگ با تيم هاي برزيل (بخت شماره يك كسب عنوان قهرماني)،‌ ايتاليا (نايب قهرمان جهان و اروپا)‌ و اوكراين همگروه شد كه در نهايت با كسب يك شكست (برزيل)‌، يك تساوي (ايتاليا)‌ و پيروزي مقابل اوكراين به كار خود در اين پيكارها پايان دادند.
ملي پوشان ايراني كه با بضاعت و تدارك كمي راهي جام جهاني 2008 برزيل شده بودند، با ارائه بازي هاي درخشان برابر تيم هاي قدرتمند جهان نشان دادند كه در صورت حمايت مسوولان مي توانند در ميان برترين تيم هاي جهان قرار گيرند.
در پايان اميدواريم فدراسيون فوتبال با توجه كافي به اين رشته مفرح، زيبا و افتخارآفرين، شرايط را براي ادامه روند رو به رشد فوتسال ايران فراهم كند.
"صادق درودگر" رئيس سابق كميته فوتسال فدراسيون فوتبال پس از ناكامي ايران در پيكارهاي جام جهاني سال 2004 در تايوان دست به كار بزرگي زد و با آوردن "جورانديرو"‌ برزيلي تغييرات فراواني را در تيم ملي فوتسال ايران ايجاد كرد به طوريكه اكثر بازيكنان پا به سن گذاشته از تيم ملي كنار رفتند و بازيكنان جواني به اردوهاي تيم ملي فرا خوانده شدند.
جوانگرايي در تيم ملي فوتسال ايران در جام جهاني به ثمر نشست به گونه اي كه ايران پس از سه دوره ناكامي به جمع هشت تيم برتر جهان پيوست.
بدون شك با حمايت مسوولان، فوتسال ايران مي تواند همانند جام جهاني سال 1992 در هنگ كنگ در بين چهار تيم برتر جهان قرار گيرد.
تيم ايران در پيكارهاي جام جهاني 1992 هنگ كنگ با پيروزي مقابل تيم هاي پاراگوئه، ايتاليا، اسپانيا ، لهستان و بلژيك به مقام چهارمي دست يافت.
ورزشي. 9122 ** 1589
 سه شنبه 23 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن