تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815510226




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ريز و درشت از فوتبال ايران


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: ريز و درشت از فوتبال ايران
كريمي: سكوتم دليلي بر نداشتن پاسخ براي دايي نيست
هافبك تيم فوتبال پرسپوليس با تكذيب مصاحبه هايي كه طي چند روز گذشته از وي در برخي روزنامه ها منتشر شده است، گفت: اگر سكوت كرده ام تنها به خاطر منافع و مصالح ملي است.
علي كريمي كه هفته گذشته با انتشار نامه اي از تيم ملي خداحافظي كرد ضمن اعلام اين مطلب گفت: فكر مي كنم همه مواردي كه لازم بود را در اين نامه تشريح كرده ام و فكر نمي كنم، نياز به توضيح بيشتري در اين زمينه باشد.
هافبك شماره 8 تيم فوتبال پرسپوليس تهران در پايان گفت: اگر هم درحال حاضر سكوت كرده ام به اين دليل نيست كه حرفي براي گفتن يا جوابي براي سرمربي محترم تيم ملي نداشته باشم، فقط و فقط به خاطر مصالح تيم ملي چيزي نمي گويم، اما مطمئناً در آينده همه چيز براي مردم مشخص خواهد شد.

ملوان خواستار ديدار بدون تماشاگر در انزلي شد
باشگاه ملوان به سازمان ليگ پيشنهاد داد كه ديدار اين تيم برابر مس كرمان در انزلي و بدون حضور تماشاگر برگزار شود.كميته انضباطي فدراسيون با صدور رأيي، اين تيم را از انجام ديدار خانگي در هفته يازدهم ليگ برتر محروم كرده و اين تيم بايد در يكي از استانهاي همجوار برگزار شود.ملوان به اين حكم اعتراض كرد و شوراي استيناف در اين خصوص تصميم گيري خواهد كرد.اين در حالي است كه مسؤولان باشگاه به سازمان ليگ پيشنهاد دادند، بهتر است اين مسابقه در شهر انزلي و بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

جان واريوي بي خانمان
با وجود اينكه رقابتهاي ليگ برتر به نيم فصل نزديك مي شود هنوز مشكل مسكن جان واريو هافبك استقلال تهران حل نشده و وي همچنان در هتل اقامت دارد.
گفتني است، اين بازيكن از اين وضعيت ناراضي است. قرار است وي جلسه اي را با مسؤولان باشگاه استقلال برگزار كند تا مشكل اسكانش به زودي حل شود.

مديرعامل استقلال در AFC
مديرعامل باشگاه استقلال بزودي عازم مقر كنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC) خواهد شد.
واعظ آشتياني، مديرعامل باشگاه استقلال جهت شركت در مراسم قرعه كشي ليگ قهرمانان آسيا به زودي عازم مقر كنفدراسيون فوتبال آسيا AFC خواهد شد.
در اين سفر نظري جويباري، سرپرست باشگاه استقلال نيز مديرعامل استقلال را همراهي خواهد كرد.
اين اولين سفر مديرعامل جديد استقلال به مقر كنفدراسيون فوتبال آسيا مي باشد.

داور مالزيايي براي امارات و ايران
از سوي فيفا، داوران و ناظر مسابقه تيمهاي امارات و ايران مشخص شدند.
تيمهاي امارات و ايران از گروه B مقدماتي جام جهاني 2010 در روز بيست و نهم آبان ماه در ورزشگاه محمد بن زياد ابوظبي با يكديگر ديدار خواهند كرد.
موتساله سوبخيدي از مالزي اين بازي را قضاوت خواهد كرد. مودجين از چين و بوركياتي تانوم از تايلند، داور مالزيايي را در آن مسابقه به عنوان كمك داور همراهي خواهند كرد.
عبدا... يازبيك، ناظر اين رقابت است.

مذاكره قلعه نويي با عنايتي
مسؤولان باشگاه استقلال در راستاي جذب يك مهاجم خارجي «رضا رجبي» مشاور قلعه نويي را راهي كشور برزيل كردند و او قرار است در مدت زمان اقامت خود در اين كشور عملكرد يك مهاجم برزيلي را زير نظر بگيرد و سپس بازيكن مذكور را به همراه خود به ايران بياورد.
ضمناً قلعه نويي مذاكره با رضا عنايتي مهاجم ايراني النصر امارات كه با «لوكا بوناچيچ» سرمربي كروات اين باشگاه اختلافات عميقي دارد را آغاز كرده و اميدوار است با رفع موانع پيش روي رضا عنايتي، وي بار ديگر به استقلال برگردد.
قلعه نويي در اين باره گفت: با عنايتي صحبتهايي داشته ايم و قرار بر اين شده كه وي مشكلات خود با باشگاه اماراتي را رفع كند و به استقلال بيايد.

خليلي دوشنبه در آلمان
مهاجم تيم پرسپوليس گفت: از حمايتهايي كه افشين قطبي طي هفته هاي گذشته از من داشت، تشكر مي كنم و شرمنده او هستم كه نمي توانم براي تيم پرسپوليس بازي كنم. البته دوست دارم هر چه سريعتر بهبودي ام را به دست بياورم و باز هم به عنوان يك مهره مثمرثمر براي تيمم باشم.
وي اضافه كرد: تيم سال گذشته هم در برخي از مسابقات ليگ برتر نتوانست موفق عمل كند، اما در نهايت توانستيم عنوان قهرماني را كسب كنيم. متأسفانه فشار بي مورد مطبوعات و رسانه ها پس از باخت باعث بروز مسائل حاشيه اي مي شود.
خليلي افزود: سال گذشته هم مي خواستند مرا مقابل نيكبخت و قطبي قرار دهند كه البته در رسيدن به هدف خود ناموفق بودند.
محسن خليلي، براي ادامه درمان پارگي رباط صليبي خود روز دوشنبه هفته آينده مجدداً به كشور آلمان سفر خواهد كرد.
با مبلغي حدود 4ميليارد
مي گويند پيام فروخته شد!
رسايي فر: طي چند ماه اخير اخبار متفاوتي مربوط به واگذاري امتياز باشگاه پيام به شخص يا اشخاص ديگري نقل محافل عمومي شد، اما هر بار و بنا به دلايلي اين اخبار واقعيت پيدا نكرد تا اينكه ديروز خبر ديگري مبني بر خريد امتياز پيام منتشر شد.
در اين خبر نام خريدار جديد پيام «كياني» از كاركنان سازمان تربيت بدني كه در امور تبليغات اين سازمان فعاليت دارد، ذكر شده بود. شايع شده اين انتقال با مبلغ 4ميليارد تومان صورت گرفته است.
در همين رابطه اكبر شاكري رئيس هيأت مديره باشگاه پيام به خبرنگار ما گفت: جز صحبتهاي اوليه كه به هيچ وجه قطعي نيست هنوز اتفاق خاصي نيفتاده و تا زماني كه در بحث واگذاري باشگاه پولي رد وبدل نشود و مدارك موجود ثبت شركتها نگردد، نمي توان از انتقال امتياز صحبت كرد.

ميكو مارتيك:
فوتسال ايران
مرا شگفت زده كرده است
مسؤول سايت معتبر فوتسال پلانت بابيان اينكه با بازيهاي درخشان تيم ملي فوتسال ايران شاهد ارتقاي آن در رنكينگ جهاني خواهيم بود، گفت: از بازيهاي ايران بشدت هيجان زده مي شوم.مسؤول سايت فوتسال پلانت كه معتبرترين سايت پوشش دهنده خبرهاي فوتسال است در گفتگوي اختصاصي با شبكه خبر با تمجيد از عملكرد تيم ملي ايران در جام جهاني برزيل گفت: حسين شمس، سرمربي تيم ملي ايران نسبت به جام جهاني گذشته كه در تايوان برگزار شد موفق به ارتقاي سطح تاكتيكي تيم ملي ايران شده و در واقع تاكنون ايران موفق به رسيدن به همه اهداف خود در جام جهاني برزيل شده است.

احضار كعبي به كميته انضباطي
حسين كعبي، بازيكن سايپا به دليل تخلفي كه در ديدار برابر ملوان انزلي انجام داده، بايد در كميته انضباطي حضور يافته و پاسخگو باشد.

جريمه 9 ميليوني براي راه آهن
به دليل عدم پرداخت حقوق بازيكن راه آهن، اين باشگاه از سوي كميته انضباطي جريمه شد.
پس از اعتراض عليرضا رضايي مبني بر عدم پرداخت حقوق خود از سوي باشگاه، كميته انضباطي اين باشگاه را به پرداخت 9 ميليون 300 هزارتومان جريمه نمود.

اخراج مربي نكونام و شجاعي
خوزه آنخل سيگاندا، سرمربي تيم فوتبال اوساسونا با تصميم باشگاه اوساسونا از كار بركنار شد.
تيم فوتبال اوساسونا پس از شش هفته از بازيهاي ليگ اسپانيا چهار باخت و دو مساوي كسب كرده است و در جايگاه شانزدهم جدول قرار دارد.
در ماجراي گرفتن اسپانسر؛ سر استقلال كلاه رفت
علي فتح ا...زاده در آخرين روزهاي مديريت خود در باشگاه استقلال با تعاوني مالي اعتباري شهر به توافق رسيد كه اين مؤسسه مالي زير مجموعه شهرداري تهران حامي مالي آبي پوشان در فصل جاري ليگ برتر باشد.
مديرعامل پيشين باشگاه استقلال در تاريخ 18 شهريورماه مقدمات امضاي اين قرارداد را فراهم آورد و حتي در تاريخ 21 همين ماه رسماً از اين حامي مالي درخواست كرده بود تا پيش از عقد قرارداد نهايي علي الحساب مبلغ يك ميليارد تومان به باشگاه استقلال پرداخت كند.
با خداحافظي علي فتح ا...زاده از باشگاه و انتصاب مديران جديد، آنها در اولين اقدام و در آستانه دربي 65 بازار مبل ايران را به عنوان حامي مالي برگزيدند. اين حامي مالي نيز براي يك نيم فصل متعهد به پرداخت 500 ميليون تومان به آبي پوشان شده كه اين رقم نصف مبلغي است كه تعاوني مالي و اعتباري شهر حاضر به پرداخت آن شده بود.
هنوز مشخص نيست حامي مالي استقلال در نيم فصل دوم ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا چه مؤسسه يا شركتي است. اين در حالي است كه تيم فوتبال پرسپوليس نام اسپانسري 3 ميليارد توماني را بر روي پيراهن خود دارد.

خيرخواه در پرسپوليس ماندني شد
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس تهران كه قرار بود به طور قرضي به تيمي ديگر منتقل شود، تا پايان فصل در تيم فعلي خود مي ماند.
پس از جلسه خيرخواه با افشين قطبي و مسؤولان باشگاه پرسپوليس اين بازيكن مخالفت خود را با ترك تيم اعلام كرد و قرار شد تا انتهاي فصل در اين تيم ماندگار شود.

تشويق مهاجم استقلال
به علت رفتار شايسته سياوش اكبرپور در مسابقه تيمهاي استقلال و پرسپوليس از هفته نهم ليگ برتر، كميته انضباطي بنا به قوانين آئين نامه كميته انضباطي از اخلاق شايسته وي تقدير كرد و با درج درپرونده، وي را تشويق كرد.

حامي مالي ابومسلم مشخص شد
حامي مالي استقلال و پرسپوليس در فصل گذشته به عنوان اسپانسر ابومسلم تعيين شد.
مصطفي بني اسد مديرعامل باشگاه ابومسلم ديروز پس از حضور در تمرين اين تيم خطاب به بازيكنان گفت: با تعاوني اعتباري شهر به توافق رسيده و اين نهاد اسپانسر باشگاه تا آخر فصل خواهد بود، بنابراين ديگر دغدغه مسائل مالي نداشته باشيد.

پاداش دوميليون توماني براي فوتساليستها
كيومرث هاشمي معاون توسعه ورزشهاي قهرماني و حرفه اي سازمان تربيت بدني گفت: بازيكنان تيم ملي فوتسال ايران در صورت پيروزي مقابل ايتاليا هر كدام مبلغ دو ميليون تومان پاداش دريافت خواهند كرد.
 سه شنبه 23 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 243]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن