تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سه چیز از نشانه های یقین هستند: کوتاهی آرزو، اخلاص در عمل، بی رغبتی به دنیا
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815554864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اسرائيل بايد به محاصره نوار غزه پايان دهد


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: اردوغان در سازمان ملل :
اسرائيل بايد به محاصره نوار غزه پايان دهد
جام جم آنلاين: نخست وزير ترکيه در اجلاس ساليانه مجمع عمومي سازمان ملل متحد از رژيم اسرائيل خواست به محاصره ظالمانه نوار غزه پايان دهد و گذرگاههاي اين منطقه را که با فاجعه انساني روبرو است، براي هميشه باز کند.



به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از پايگاه اينترنتي ترکي "دنياي خبر"، رجب طيب اردوغان نخست وزير ترکيه خواستار اجراي طرح دو دولت براي حل مناقشه اسرائيل و فلسطين شد.
وي در سخناني در اجلاس ساليانه مجمع عمومي سازمان ملل متحد از رژيم اسرائيل خواست گذرگاههاي نوار غزه را باز کند، زيرا مانع بازسازي اين منطقه است که بر اثر جنگ 22 روزه اين رژيم علاوه بر شهادت صدها غير نظامي، متحمل خسارتهاي سنگين مادي شد.
نخست وزير ترکيه افزود : ترکيه خود را براي پايان دادن به فاجعه اي که غزه شاهد آن است و فراهم کردن فضايي براي برقراري صلح فراگير در منطقه، از نظر اخلاقي و انساني، مسئول مي داند.
اردوغان گفت : تجاوز اسرائيل به غزه در اوايل سال جاري که سه هفته طول کشيد و به بهانه توقف شليک موشکهاي فلسطيني از غزه صورت گرفت، بلافاصله به يک فاجعه انساني تبديل شد.
وي خاطر نشان کرد : اين تجاوز به کشته شدن بيش از 1400 فلسطيني که بيشتر آنها زن و کودک بودند و زخمي شدن بيش از پنج هزار نفر و تخريب تاسيسات زيادي شد و حتي مراکز وابسته به سازمان ملل متحد نيز هدف اين حملات قرار گرفت.
نخست وزير ترکيه اعلام کرد: با گذشت هشت ماه از توقف اقدامات تجاوزکارانه بر ضد نوار غزه و گذشت شش ماه از کنفرانس بين المللي در مصر که متعهد به جمع آوري چندين ميليار دلار براي بازسازي اين منطقه شد، اما فاجعه انساني همچنان ادامه دارد.
اردوغان با اشاره به ادامه محاصره ظالمانه نوار غزه خاطر نشان کرد: ما خواهان برداشته شدن موانع ورود مصالح و تجهيزات به نوار غزه و بازگشايي گذرگاهها براي پايان يافتن رنج يک ميليون و چهارصد هزار نفر ساکن اين منطقه هستيم.
وي در عين حال جامعه بين المللي را به احياي تلاشها براي حل مناقشه فلسطيني اسرائيلي و از سرگيري مذاکرات سازش در نزديک ترين زمان ممکن شد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن