تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816936976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس‌جمهور :سيستم‌هاي مديريت اقتصادي جهان شكست خورده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئيس‌جمهور :سيستم‌هاي مديريت اقتصادي جهان شكست خورده است
محمود احمدي‌نژاد گفت: سيستم‌هاي مديريت اقتصادي جهان با شكست مواجه شده و اوضاع جهان نيز به نفع عدالت‌خواهان در حال تغيير است.
به گزارش خبرگزاري مهر، به نقل از دفتر امور رسانه هاي رياست جمهوري، محمود احمدي‌نژاد بعدازظهر امروز در ديدار وزير امور خارجه ونزوئلا با اشاره به اينكه شرايط جهاني به نفع ايران و ونزوئلا در حال تغيير است، گفت: تاكنون تحولات زيادي اتفاق افتاده و تحولات بزرگتري در راه است و اوضاع جهان نيز به نفع عدالت‌خواهان در حال تغيير است.

وي افزود: شرايط جهاني زمينه را براي همكاري هر چه بيشتر جمهوري اسلامي ايران و ونزوئلا فراهم كرده و امروز براي افزايش همكاري ها و مناسبات دوجانبه و بين‌المللي نيازمند اتخاذ تصميمات بزرگ هستيم.

رئيس‌جمهور تأكيد كرد: امواج ضدامپرياليستي دركل دنيا هر روز شتاب بيشتري پيدا مي‌كند و بايد شرايط جديد را به نفع ملت‌هاي جهان مديريت كنيم.

رئيس‌جمهور اضافه كرد: برنامه‌ها وهمكاري‌هاي ايران و ونزوئلا مي‌تواند الگوي همكاري دوجانبه در مبارزات ضدامپرياليستي باشد.

احمدي‌نژاد در ادامه با بيان اينكه ساختارهاي موجود در جهان ناكارآمدي خود را نشان داده‌اند، اظهار داشت: با توجه به اينكه سيستم‌هاي مديريت اقتصادي جهان با شكست مواجه شده، ضروري‌است ساختارهايي خارج از ساختار موجود تأسيس كرده و اقدامات خود را بر مبناي آن انجام دهيم در چنين صورتي بسياري از كشورها به اين ساختار جديد خواهند پيوست.

وي تصريح كرد: در مقابله با بي‌عدالتي تا جايي بايد پيش برويم كه همه كشورها و ملت‌ها به حركت ضدامپرياليستي بپيوندند.

رئيس‌جمهور افزود: كشورهايي كه مناسبات خود را خارج از نظام سلطه تنظيم كنند، در آينده مي‌توانند ضمن حفظ استقلال و موجوديت خود به الگويي براي ديگر كشورها تبديل شوند.

نيكولاس مادارو وزير خارجه ونزوئلا نيز در اين ديدار، گسترش بيش از پيش روابط دوجانبه ميان تهران وكاراكاس را مورد تأكيد قرار داد و با ارائه گزارشي از روند اجراي موافقت‌نامه‌هاي دوجانبه، خواستار تسريع در عملياتي شدن اين موافقت‌نامه‌ها شد.

وي همچنين با بيان اينكه بحران‌هاي سياسي، اخلاقي واقتصادي به صورت زلزله‌اي ويرانگر در ايالات متحده آمريكا بروز كرده است، تصريح كرد: انتخاباتي كه در آمريكا انجام خواهد شد بحران را در اين كشور هر چه بيشتر عميق‌ خواهد كرد، از اين رو شرايط موجود موقعيت مناسبي است كه مشاركت‌ها و همكاري‌هاي خود را تسريع دهيم.

وزير خارجه ونزوئلا در ادامه خاطر نشان كرد: سالي كه گذشت براي كشورهاي آمريكاي لاتين سالي همراه با نبرد و مبارزه شديد اما در عين حال پيروزي و استحكام كشورهاي اين منطقه بود.

وي در ادامه خطاب به رئيس‌جمهور كشورمان خاطر نشان كرد: وقتي تحليل شما از اوضاع جهان در سال 2006 را با امروز مقايسه مي‌كنم مي‌بينيم درست همان چيزي است كه هم‌اكنون در حال وقوع است.
 يکشنبه 14 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن