تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815163223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سه هزار سكه تقلبي در شهريار كشف شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سه هزار سكه تقلبي در شهريار كشف شد
كرج - خبرگزاري مهر: فرمانده انتظامي شهريار از كشف سه هزار سكه تقلبي و دستگيري سه نفر در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسين كريمي در گفتگو با خبرنگار مهر در شهريار اظهار داشت: در ادامه اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و اخلاقي در ناجا و نهادينه شدن آن ميان مردم، امسال به نام سال پيشگيري اجتماعي نامگذاري شده است.

وي افزود: در طول هر هفته دو مرحله از اين طرح انجام مي شود و به صورت شهرستاني همه پليسهاي تخصصي شهرستان، محلات آلوده را شناسايي و با افراد شناسايي شده برخورد مي كنند.

اين مسئول خاطرنشان كرد: در اين طرح پاركها، تفرجگاه ها، باغات، پاركينگها، محلات كور و دورافتاده كه بيشترين آمار تجمع افراد خلافكار و معتادان است مورد نظارت جدي نيروهاي پليس قرار مي گيرد.

فرمانده انتظامي شهريار عنوان كرد: طي چهار ماه ابتداي امسال 42 هزار CD مبتذل و مستهجن، هزار و 154 قطعه عكس مبتذل، چهار هزار نوار كاست مبتذل، چهار هزار دستگاه و تجهيزات ماهواره، 34 كيس كامپيوتر حاوي مطالب مبتذل كشف و در اين راستا هزار نفر دستگير شدند.

وي يادآور شد: در راستاي اجراي طرح امنيت اجتماعي به هزار و 558 نفر از كساني كه وضعيت ظاهري مناسبي نداشتند، تذكر داده و از آنها تعهد اخذ شد.

اين مسئول عنوان كرد: طي اين مدت هزار و 293 مورد بازديد به صورت مستقيم از واحدهاي صنفي صورت گرفت كه در اين راستا حدود 276 واحد صنفي پلمپ شد كه بخشي از جرائم اين واحدها فروش و نگهداري مواد مخدر و مشروبات الكلي بوده است.

كريمي متذكر شد: در ادامه اجراي اين طرحها 50 هزار ليتر مشروبات الكلي و حدود 13هزار ليتر مشروبات الكلي دست ساز و بطري خارجي كشف و ضبط شد و 48 نفر دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهريار تصريح كرد: همچنين هشت خانه فساد كشف شد كه 45 نفر زن و 38 نفر مرد در اين زمينه دستگير شدند.

وي ادامه داد: در شهريار 13هزار و 955 دستگاه موتور و 800 دستگاه خودرو به دليل ايجاد آلودگي زيست محيطي و نداشتن گواهينامه، كلاه كاسكت و بيمه شخص ثالث به پاركينگ منتقل شدند.

اين مسئول افزود: 17 نفر به جرم نگهداري و فروش تجهيزات ماهواره، هفت نفر از ارازل و اوباش، 89 سارق و هشت قاتل در شهريار دستگير شدند.

كريمي اظهار داشت: حدود نيم تن مواد مخدر كه بيشتر كراك و ترياك بود، كشف شد و در اين راستا 300 نفر فروشنده مواد مخدر دستگير شدند همچنين يك نفر به جرم فروش مواد مخدر از نوع كراك اعدام شد و 592 نفر كه 52 نفر از آنها زن بودند، به دليل فروش مواد مخدر روانه زندان شدند.

وي همچنين از كشف بيش از 300 هزار ليتر مواد سوختي از نوع گازوئيل در اين شهرستان خبر داد.
 چهارشنبه 20 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن