تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820941357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: پايتخت
واكنش معاون شهردار به تشكيك شورا پيرامون بهره بردار برج ميلاد

معاون مالي و اداري شهردار تهران گفت: شركت ميلاد آسمان، بهره بردار نهايي برج ملي ميلاد است و شهرداري تهران شركت جديدي ايجاد نكرده است.
به گزارش ايسنا، دكتر حسين محمد پورزرندي اعلام اين مطلب گفت: شهرداري تهران درباره بهره برداري از برج ميلاد، هيچ شركت جديدي ايجاد نكرده و شركت ميلاد آسمان همان شركت هتل هاي شهر است كه تغيير نام پيدا كرده است.

اذعان بر لجام گسيختگي قيمت مصالح

معاون فني و عمراني شهرداري تهران با اشاره به اينكه تاكنون به رغم افزايش قيمت، از وارد آمدن خلل در روند پيشرفت پروژه ها و توقف در اجراي آنها جلوگيري كرده ايم، گفت: مطمئن باشيد اگر اين شرايط تشديد شود در سرعت پروژه هاي عمراني نيز تاثير گذار خواهد بود.
به گزارش ايلنا، احمد دنيا مالي با بيان اين مطلب يادآور شد: متاسفانه لجام گسيختگي قيمت مصالح حد و مرز ندارد و در پروژه هاي عمراني تاثير مي گذارد.

سكوت شوراي شهر تهران
در قبال تحقيق مجلس از تبصره 13

در شرايطي كه نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به دنبال درخواست شهردار تهران درباره بررسي عملكرد ستاد تبصره 13 از آغاز تحقيق و تفحص از اين ستاد، خبر دادند اما اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران حاضر به اظهارنظر و ورود به اين مقوله نيستند.
اين در حالي است كه برخي از نمايندگان تهران از جمله روح الله حسينيان، علي مطهري و عليرضا زاكاني اعلام كرده اند كه مجلس آماده تحقيق و تفحص از ستاد تبصره 13 است اما با اين وجود اعضاي شوراي شهر تهران ترجيح مي دهند در برابر اين موضوع اعلام نظر نكنند.

برنامه امشب جنگ شب هاي تابستان

لا له صبوري، ميهمان امشب جنگ شب هاي تابستان است.
به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران، لا له صبوري ميهمان ويژه و مهرداد صلح ميرزايي خواننده برنامه امشب جنگ شب هاي تابستان در بوستان قائم واقع در بوستان گفت و گو خواهد بود.

نصب وسايل بازي كودكان
در چهار بوستان منطقه 15

واحد آمار و اطلا عات حوزه امور شهري و فضاي سبز در گزارشي اعلا م كرد اداره فضاي سبز منطقه اقدام به نصب وسايل بازي كودكان در بوستان هاي سروناز، پامچال، ميرزاكوچك خان و كوهسار كرده است.
به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 15، با هدف ايمني كودكان، محل هاي بازي ايجاد شده كفپوش نيز گرديد و در اين راستا در بوستان سروناز 100 متر مربع، بوستان پامچال 584 متر مربع، بوستان ميرزا كوچك خان 553 متر مربع و بوستان كوهسار 150 متر مربع كفپوش اجرا شده است.
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن