تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813410907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خانواده هاي قربانيان سعادت آباد غرامت نگرفته اند


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: خانواده هاي قربانيان سعادت آباد غرامت نگرفته اند
سرمايه : «خانواده هاي قربانيان سعادت آباد براي بازگرداندن پرونده اين حادثه به مسير اصلي به دنبال انتخاب يك وكيل مجرب هستند.»رحمان آزادبخت نماينده خانواده هاي قربانيان حادثه سعادت آباد با اعلام اين خبر افزود: «به نظر مي رسد پرونده از مسير خود منحرف شده و شوراي شهر و شهرداري تهران حاضر به پذيرش قصور خود نيستند و به هيچ يك از وعده هاي خود نيز عمل نكرده اند.»

در روز دهم تيرماه سال جاري ريزش ساختمان هفت طبقه در سعادت آباد تهران باعث كشته شدن 17 كارگر شد كه همگي از شهرستان كوهدشت استان لرستان براي تامين معاش خانواده به پايتخت آمده بودند.
آزاد بخت نمايند خانواده قربانيان با اشاره به سفر نمايندگان شوراي شهر و شهرداري تهران 40 روز پس از درگذشت كارگران كوهدشي گفت: «آنها در ديدار وعده هاي زيادي به خانواده داده اند، اما تاكنون به هيچ كدام عمل نكرده اند. آنها بارها اعلام كردند 400 ميليون تومان بابت غرامت به خانواده ها پرداخت شده است در حالي كه تنها مبالغي در حد تهيه سنگ قبر عزيزان در گذشته مان به خانواده ها داده اند.»
او ادامه داد: «تعدادي از اعضاي خانواده ها براي پيگيري قول هاي مسوولان به تهران آمدند ولي آنها گفته هاي خود را تكذيب كردند.»
به گفته آزاد بخت خانواده هاي قربانيان سعادت آباد درخواست معرفي مقصران حادثه را دارند و براي پيگيري پرونده وكيلي را در روزهاي آينده معرفي خواهند كرد. امروز قرار است شهرداري تهران گزارشي را درباره حادثه سعادت آباد در صحن علني ارائه كند.
به گفته خسرو دانشجو سخنگوي شوراي شهر تهران اعضاي شورا اين گزارش را مورد بررسي و ارزيابي قرار مي دهند. قاليباف يك ماه پيش با حضور در شورا درباره اعتبارنامه ساخت اين ساختمان گزارش شفاهي داده كه قرار بر اين بوده است اين گزارش به شكل كتبي هم ارائه شود.
دانشجو در اين باره گفت: «با توافق اعضا حسن بيادي نايب رئيس شورا به عنوان نماينده اعضاي شورا در كميته پيگيري ماجراي سعادت آباد انتخاب شده است. گزارش شهرداري به شوراي شهر رسيده و كميسيون عمران شوراي شهر بررسي هاي لازم را براي آن انجام مي دهد.»
به گفته دانشجو «اين گزارش در اختيار مسوولان شهري است و در دو بخش مربوط به كارشناسان دادگستري و كميسيون عمران شوراي شهر بررسي خواهد شد.»
رحمان آزادبخت همچنين درباره اعتراض خانواده به بخش انيميشن درباره ريزش ساختمان در تلويزيون گفت: «در يكي از اين فيلم ها كه گويا به سفارش شهرداري تهيه شده است مهندس ناظر از كارگران مي خواهد كه پايه هاي ساختمان را تخريب نكنند اما كارگران با تخريب پايه هاي اصلي ساختمان باعث فرو ريختن آن مي شوند. نمايش اين فيلم از تلويزيون به منظور تاثيرگذاشتن بر افكار عمومي است تا به اين شكل كارگران را به عنوان مقصر معرفي كنند.»
او افزود: «به زودي شكايت از طراحان و تهيه كنندگان اين انيميشن را تنظيم و به مسوولان ارائه مي كنيم.»
 سه شنبه 12 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 231]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن