تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806903621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
كلاهبردار 50 چك سفيد از رئيس بانك دزديد
تبهكاري كه با دزديدن ده ها قطعه چك سفيد از روي ميز رئيس يك بانك ميليونها تومان به جيب زد با تلاش پليس، رديابي و دستگير شد. رسيدگي به اين پرونده از هفته گذشته با شكايت شهروندان «نجف آباد» اصفهان مبني بر كلاهبرداري با چك بي محل در دستور كار پليس اداره آگاهي اين استان قرار گرفت.كارآگاهان با اطلاعاتي كه از شاكيان گرفتند به چهره نگاري رايانه اي پرداختند و سرانجام با كشف سرنخها، متهم به نام «مهرداد-ب» را كه براي تبديل مقداري دلار به ريال به يك صرافي «نجف آباد» رفته بود دستگير كردند.وي كه ابتدا خود را بي گناه مي خواند با ديدن مدرك هاي دادگاه پسند، قفل سكوتش را گشود:«سه روز پيش به يكي از بانك هاي اصفهان رفتم و با سواستفاده از غفلت رئيس شعبه 50 برگ چك سفيد را از روي ميزش دزديدم.»مهرداد ادامه داد: اول با امضاي چك بي محل به مبلغ 24 ميليون تومان 20 هزار دلار از يك صراف اصفهان گرفتم.بعد پنج هزار دلار را در نجف آباد، خرد كردم و در چند نوبت ديگر، همين كار تكرار شد.دزد كلاهبردار، اضافه كرد: بيشتر از اين پولها را به حساب زنم واريزكردم و بقيه را به طلبكارانم دادم تا دست از سرم بردارند.به گزارش ايسكانيوز، تبهكار جوان به دنبال اعترف هايش با صدور قرار قانوني روانه زندان شد و پليس، چندين هزار دلار در بازرسي از خانه او به دست آورد.يزداني (دادستان نجف آباد) اعلام كرد: هم اكنون تلاش كارآگاهان براي افشاي ساير جرم هاي احتمالي «مهرداد» ادامه دارد.پليس آگاهي اصفهان نيز از اجراي طرح ضربتي دستگيري مجرماني كه در موقعيت هاي مختلف، فرار كرده بودند خبر داد.اين طرح پنج ساعته با با هماهنگي دستگاه قضايي در سراسر اين استان به اجرا در آمد و درنتيجه آن 89 تبهكار فراري، بازداشت شدند.61 نفر آنان، زندانياني هستند كه پا به فرار گذاشته و 15 نفر با قرار كفالت آزاد شده بودند اما ديگر به مراجع قضايي مراجعه نكردند. همچنين 13 نفر براي بازجويي در اختيار پليس آگاهي قرار داشتند كه قرار را بر فرار ترجيح داده بودند.

دستگيري اعضاي باند بزرگ سرقت طلافروشي ها
اعضاي يك باند سرقت از مغازه هاي طلافروشي كه به شكلي سازمان يافته سرقت هاي متعددي را در چند استان كشور انجام داده بودند، دستگير و روانه زندان شدند. اعضاي اين باند در نقاط مختلف استان با شناسايي مغازه هاي مختلف طلافروشي و پس از چند روز كنترل رفت و آمدها و اين كه مغازه در چه ساعاتي شلوغ و يا خلوت است، با طرح نقشه قبلي فعاليت مجرمانه خود را شروع مي كردند. به اين ترتيب كه اعضاي زن اين باند در حضور فروشنده به بهانه فروش طلاجات خود و يا با سفارش ديدن چندين نوع مختلف جواهر آلات، پيشخوان مقابل فروشنده را به قدري شلوغ مي كردند كه ديگر اعضاي باند به راحتي و با استفاده از غفلت فروشنده، تعداد زيادي از طلاجات را سرقت و براي فروش در اختيار مالخران قرار مي دادند. با دريافت چند گزارش مشابه درباره وقوع اين سرقت ها، كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت، ضمن انجام چهره نگاري و بررسي پرونده مجرمان سابقه دار و با توجه به وجود پرونده هاي مشابه در شهرهاي مختلف استان موفق به شناسايي و دستگيري شش نفر از اعضاي باند شدند. با توجه به اين كه متهمان همگي حرفه اي و سابقه دار بودند، با همكاري مركز تشخيص هويت سوابق كيفري آن ها اخذ و مشخص شد كه سارقان هر كدام داراي چندين مورد سرقت از مغازه هاي طلافروشي در استان هاي آذربايجان شرقي، اردبيل، كردستان، يزد و لرستان هستند. به گزارش ايسنا، با پيگيري مستمر كارآگاهان، مالخر اصلي همدست سارقان كه طلاجات مسروقه را خريداري مي كرد، نيز شناسايي و دستگير شد و با توجه به جغرافياي گسترده مناطق سرقت، پس از تكميل پرونده و اعترافات متهمان همگي با صدور قرار روانه زندان شدند.

كشف انبار بزرگ كالاهاي قاچاق خارجي در تهران
پنج نفر از اعضاي يك باند بزرگ قاچاق كالا كه در پوشش كارخانه سنگ بري اقدام به وارد كردن نگهداري انواع كالاي خارجي مي كردند، توسط پليس آگاهي تهران بزرگ دستگير شدند. سرهنگ محمديان رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ درباره جزييات اين پرونده، گفت: يافته، كالاهاي قاچاق را عموما از مرزهاي جنوب و غرب كشور با جاسازي ماهران درون خودروهاي نيمه سنگين به تهران منتقل و در يك كارخانه به ظاهر سنگ بري انبار و سپس با استفاده از عوامل ديگر باند در تهران توزيع مي كردند. با توجه به فعاليت مشكوك مجرمان اين باند و رفت و آمد مداوم خودروها به كارخانه كه هيچ سنخيتي با فعاليت سنگبري نداشت، كارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق با دريافت چند گزارش مردمي در اين خصوص براي تحقيقات بيشتر وارد عمل شدند و در اولين مرحله با تحقيقات نامحسوس و كنترل دقيق رفت و آمدها، متوجه فعاليت قاچاقچيان اين باند شدند. پس از محرز شدن جرم اين افراد، كارآگاهان در يك عمليات ضربتي و غافلگيرانه كه فرصت گريختن را از قاچاقچيان گرفت، به انبار مراجعه و ضمن دستگيري پنج نفر از اعضاي باند در بازرسي دقيق از انبار هزاران دستگاه گوشي تلفن همراه، چندين هزار قلم لوازم آرايشي و بهداشتي غيراستاندارد، انواع پوشاك، كيف و غيره كه همگي فاقد اسناد گمركي بودند، كشف و ضبط شد و در ادامه، ضمن توقيف خودروهاي مورد استفاده قاچاقچيان و تحويل كالاي قاچاق به گمرك، متهمان با صدور قرار روانه زندان شدند.

مظنون فراري بر اثر تيراندازي پليس از پاي درآمد
تيراندازي ماموران شركت كننده در طرح برخورد با توزيع كنندگان مواد مخدر به سوي يك جوان 25 ساله كه در حال فرار از دست ماموران بود، باعث مرگ وي شد. عصر روز 8 شهريور سال جاري ماموران مركز فوريت هاي پليسي 110 تهران بزرگ در حين گشت زني و اجراي طرح برخورد با توزيع كنندگان مواد مخدر به يك موتور سيكلت مشكوك شدند. ماموران به راننده اين موتور سيكلت و ترك نشين آن فرمان ايست دادند اما ترك نشين از موتور پياده شده و پا به فرار گذاشت و موتور سوار نيز به فرار خود ادامه داد. ماموران در پي تعقيب و گريز ترك نشين اين موتور سيكلت دريافتند وي به داخل يكي از خانه ها متواري شده است. متهم متواري قصد فرار از پشت بام اين خانه به خانه مجاور را داشت كه در اين حين تير هوايي شليك شده از سوي ماموران به پشت گردن اين فرد برخورد كرد. متهم متواري در دم جان باخت و به اين ترتيب پرونده اي به جهت مشخص شدن صحت تيراندازي مامور نيروي انتظامي ايجاد شد تا كميسيون بررسي سلاح درخصوص مجرم بودن يا نبودن اين مامور راي دهد. تحقيقات در خصوص اين پرونده و مشخص شدن زواياي پنهان آن آغاز شد.

پيامك اشتباهي،دختر جوان را در دام متجاوزان انداخت
3 جوان متجاوز كه در قالب يك گروه 5 نفري به يك دختر نوجوان 14 ساله تجاوز كرده بودند، دستگير شدند.عصر روز 20 مرداد سال جاري مرد ميانسالي با مراجعه به مسئولان دادسراي امور جنايي تهران از راز فقدان دخترش پرده برداشت.اين مرد ميانسال مدعي شد دختر 14 ساله اش از روز قبل از خانه خارج شده و ديگر به خانه بازنگشته است به گونه اي كه حتي به تماس هاي گرفته شده با گوشي تلفن همراهش نيز پاسخ نمي دهد.بررسي از خانواده اين دختر جوان در حال انجام بود كه پس از 3 روز پيكر نيمه جان اين دختر نوجوان در مقابل در منزلش كشف شد. پس از انجام اقدامات درماني لازم اين دختر جوان در اظهاراتي تكان دهنده مدعي شد در 3 روز قبل از كشف پيكرش 5 جوان به وي تجاوز كرده و وي را مورد ضرب و شتم قرار داده اند.اين دختر نوجوان مدعي شد در ابتداي سال جاري پدرش براي وي يك گوشي تلفن همراه گرفت و زماني كه اين دختر نوجوان قصد تشكر از پدر خود با فرستادن يك پيام كوتاه را داشته است پيام به شماره پسر جواني فرستاده شده و بابي براي آشنايي اين دو با يكديگر شده است.با پسر جوان 20 ساله به نام علي 3 ماه دوست بوده تا اينكه روز حادثه به قصد رفتن به حوالي جاده لواسان سر از منزلي مخروبه در آورده كه در آنجا علي به همراه 4 تن ديگر از دوستانش با بستن دست و پاي وي اقدام به تجاوز به اين دختر نوجوان كرده اند.با توجه به اظهارات اين دختر نوجوان و همچنين تاييد اظهارات وي به وسيله پزشكي قانوني تحقيقات براي دستگيري 5 جوان متجاوز آغاز شد و پس از انجام تحقيقات 3 جوان متجاوز دستگير شدند.وي افزود: اين 3 جوان به ارتكاب تجاوز اعتراف كرده اند و تحقيقات براي دستگيري 2 متهم فراري پرونده همچنان در حال انجام است.

7 كشته و مصدوم در تصادف كاميون با پژو
تصادف يك دستگاه كاميون و يك دستگاه خودرو پژو در گردنه «آران» پنج كشته و دو مصدوم بر جاي گذاشت. مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي، اعلام كرد: با دريافت گزارشي درباره برخورد يك دستگاه كاميون با يك دستگاه خودرو پژو در ساعت 35:18 ديروز در گردنه «آران» در هفت كيلومتري نهاوند، امدادگران اورژانس به محل حادثه اعزام شدند. به گزارش ايسنا، امدادگران پس از حضور در صحنه حادثه در حالي دو مصدوم را به بيمارستان منتقل كردند كه سه مرد و دو زن قبل از حضور اورژانس جان باخته بودند.

حريق در اتوبوس مسافربري محور تهران -قم
آتش نشانان، از سرايت حريق اتوبوس مسافربري به دررون اتاق جلوگيري كردند. با رسيدن گزارشي درباره وقوع حريق در يك اتوبوس مسافربري در ساعت 21 شب گذشته، به ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني تهران، نيروهاي ايستگاه 508 آتش نشاني به محل توقف اتوبوس در عوارض بزرگراه تهران قم اعزام شدند. بنابراين گزارش، آتش نشانان در حالي به محل حادثه رسيدند كه راننده اتوبوس بعد از مطلع شدن از وقوع آتش سوزي، در پشت صف انتظار خودروهاي عبوري در عوارضي تهران قم توقف كرده بود. در نتيجه آتش نشانان با ديدن شعله و دود ناشي از سوختن لاستيك چرخ عقب اتوبوس، بلافاصله با انجام عمليات خاموش كردن آتش از سرايت شعله به ديگر نقاط اتوبوس و بروز خسارات بيشتر احتمالي جلوگيري كردند. به گزارش ايسنا، در بررسي هاي به عمل آمده، علت آتش گرفتن لاستيك اين اتوبوس، داغ شدن بيش از حد لنت ترمز چرخ عقب بر اثر فشار و ترمزهاي زياد و در نتيجه شعله وري و سرايت آتش به لاستيك اتوبوس اعلام شده است.
 يکشنبه 10 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن