تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 30 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811836109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جزئیات ایجاد یک میلیون شغل جدید


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: / سهم تعاونی‎ها از اشتغال 90 تعیین شد
مدیرکل دفتر کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون از برنامه ایجاد یک میلیون شغل در سال‎جاری خبر داد و گفت: سهم بخش تعاون از 2.5 میلیون فرصت جدید شغلی امسال، یک میلیون تعیین شده است.

رحمان رنجبر در گفتگو با مهر از تشکیل بنیاد توسعه تعاون بانوان در کشور خبر داد و گفت: این بنیاد هم اکنون در تهران و مراکز استان های کشور تشکیل شده است و وظیفه دارد تا بر اساس تفاهم نامه ای که با وزارت تعاون منعقد کرده است، مسئولیت ساماندهی 100هزار زن متقاضی شغل در کشور را بر عهده گیرد.

مدیرکل دفتر کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون با تاکید بر این موضوع که از طریق بنیاد توسعه تعاون و کارآفرینی بانوان علاوه بر ساماندهی نیازهای شغلی زنان در این بخش فرصت های شغلی جدیدی نیز ایجاد خواهد شد، اظهار داشت: همچنین برای توانمندسازی جویندگان کار در بخش زنان نیز اقداماتی صورت خواهد گرفت.

ایجاد اشتغال برای 100هزار زن کارجو

رنجبر همچنین به تلاش در حمایت و توانمندسازی کارآفرینان اشاره کرد و افزود: در این رابطه طرحی را با دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران بررسی کردیم که در نهایت منجر به عقد قرارداد و تفاهم نامه شد. در قالب این تفاهم نامه تلاش می شود تا آموزش های مجازی در مباحث مختلف کارآفرینی به شرکت کنندگان در دورهای مختلف کارآفرینی ارائه شود.

وی خاطر نشان کرد: برای تحقق این منظور از سوی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران نیز یک بسته کارآفرینی تدوین و ارائه شده است به نحوی که هم اکنون این برنامه در قالب یک سی دی آموزشی توسط بنیادهای توسعه کارآفرینی و اشتغال در استان ها قابل توزیع است.

این مقام مسئول در وزارت تعاون با بیان این مطلب که به این منظور 100هزار کارآفرین امکان دسترسی به سی دی های آموزشی را خواهند داشت، ادامه داد: هم اکنون ارائه آموزش های مجازی برای کارآفرینان ثبت نام شده در سایت وزارت تعاون قابل دسترسی است و آنها می توانند با مراجعه به سایت وزارت تعاون پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

تدوین بسته کارآفرینی

به گفته رنجبر، در راستای ارتقای سطح توانمندی کارآفرینان آموزش های مجازی از سوی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران ارائه می شود که متقاضیان شرکت در این دوره های مجازی می توانند پس از شرکت در این دوره ها، در آزمون مجازی نیز شرکت کنند که اگر بتوانند با موفقیت دوره را پشت سر بگذارند، گواهینامه اتمام دوره مهارت کارآفرینی دریافت خواهند کرد.

مدیرکل دفتر کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون بیان داشت: پیش بینی می شود 100هزار نفر بتوانند از طریق ایجاد تعاونی های کارآفرینی مشغول به کار شوند. به صورت کلی این تعاونی ها با هدف ایجاد اشتغال و رونق در بازار کار توسعه خواهند یافت.

وی از برنامه ریزی دولت برای ایجاد 1 میلیون فرصت جدید شغلی در سال جاری از طریق فعالیت های بخش تعاون و همچنین راه اندازی تعاونی های کارآفرینی خبر داد و بیان داشت: به صورت کلی از 2.5 میلیون تعهد اشتغال استان ها در سال جاری که توسط دولت هدف گذاری شده است، 1 میلیون باید توسط بخش تعاون ایجاد شود.

سهم تعاونی‎ها از اشتغال 90

این مقام مسئول در وزارت تعاون همچنین به اقداماتی که توسط وزارت تعاون در این بخش صورت گرفته است نیز اشاره کرد و افزود: وزارت تعاون برای نیل به این منظور سعی کرده است تا ضمن مطالعه و تدوین طرح های کسب و کار و خوشه سازی تولیدات، شرایط جدیدی را برای اشتغال زایی ایجاد کند.

رنجبر در این رابطه به مطالعه 300 طرح اشتغال زایی برای جویندگان کار اشاره کرد و اظهار داشت: بخش تعاون تلاش دارد تا در سال جاری با تقویت و حمایت از فعالیت های اشتغال زا در بخش های خدمات، صنعت و کشاورزی زمینه ایجاد فرصت های جدید شغلی را فراهم کند.

به گفته وی، پرداختن به امور مربوط به توسعه مشاغل خرد و خانگی نیز اقدام دیگری است که توسط وزارت تعاون در سال جاری پیگیری خواهد شد.

مدیرکل دفتر کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون تاکید کرد: در کنار پرداختن به موضوع مربوط به توسعه مشاغل خانگی از طریق بخش تعاون، راه اندازی تعاونی های تامین نیاز تولیدکنندگان و خدمات نیز مدنظر قرار دارد.
تاریخ انتشار، تهران: ۰۸:۱۲ ,





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 289]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن