تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813115346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موسسه مالي و اعتباري سينا به زودي به سيستم شتاب مي پيوندد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: موسسه مالي و اعتباري سينا به زودي به سيستم شتاب مي پيوندد


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز:عضو هيات مديره و مشاور مدير عامل موسسه مالي و اعتباري سينا گفت: پيوستن به سيستم شتاب امري انجام شده به حساب مي آيد و تمام كارهاي مربوط به عضويت در اين سيستم انجام شده است.

سيدعباس ميرساجدي عضو هيات مديره و مشاور مدير عامل موسسه مالي و اعتباري سينا روز يكشنبه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" گفت: قراردادهاي پيوستن به سيستم شتاب تهيه و به بانك مركزي فرستاده شده اند و در كمترين زمان اين توافقنامه به تائيد بانك مركزي رسيده است تا مقدمات اجرايي انجام شود.
وي گفت: تاخيرهاي به وجود آمده تاخير كارمندي است يعني جابجايي و مرخصي كارمندان باعث تاخير در انجام امور شده است و دليل خاصي براي اين قضيه وجود ندارد و روند كار خوب پيش بيني مي شود.
ساجدي افزود: با دريافت توافق نامه ها و انجام مراحل بعدي با ارائه تائيدات بانك مركزي به سازمان گسترش انفورماتيك ايران به زودي به سيستم شتاب مي پيونديم و با اين پيوند حجم فعاليت هاي موسسه افزايش قابل توجهي پيدا خواهد كرد كه در كنار اين موضوع گسترش بانكداري الكترونيك نيز بر حجم مبادلات خواهد افزود.
وي در خصوص حسابها گفت: حسابهاي موسسه با حسابهاي بانك مركزي هماهنگ شده است و تقريبا تمام كارها در اين رابطه در موسسه انجام شده است و در جلسات موسسه پيوستن به سيستم شتاب كاري انجام شده تلقي مي شود.
وي از برنامه هاي آينده به افزايش كميت شعبات و سيستم ها در كنار كيفيت اشاره كرد و گفت: براي تسريع در انجام امور مردم، مساحت و سيستم و ابزارهاي موجود افزايش پيدا خواهند كرد ولي مهمتر از كميت، افزايش كيفيت موسسه مورد نظر است تا رضايت مشتري را جلب كنيم.
ساجدي در مورد تحريم ها و تاثيرات آن در فعاليت هاي موسسه گفت: فعاليت هاي موسسه به صورت ريالي است و تاثير چنداني از تحريم به موسسه وارد نمي شود و اگر در آينده اين موسسه مبادلات ارزي را آغاز كند شايد به مشكلاتي برخورد كند ولي هم اكنون هيچ مشكل يا مساله اي مربوط به تحريم براي موسسه وجود ندارد./05 /144/125
 يکشنبه 9 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن