تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812994386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پورطهماسب در گفتگو با مهر:توان رقابت با باشگاه هاي متمول را نداريم / زارع را حفظ مي كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پورطهماسب در گفتگو با مهر:توان رقابت با باشگاه هاي متمول را نداريم / زارع را حفظ مي كنيم
مديرعامل باشگاه ملوان بندرانزلي مدعي شد اين باشگاه قديمي گيلاني ياراي رقايت با باشگاه هاي متمول را در زمان نقل و انتقالات ليگ برتر را ندارد.

سعدالله پورطهماسب درگفتگو با خبرنگار مهر با بيان اين مطلب افزود: هيئت مديره باشگاه ملوان بندرانزلي تاكيد دارد كه براي حضور قدرتمند در فصل آتي مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور پتانسيل تيم بايد تقويت شود و با جذب نفرات خوب نقاط ضعف تيم برطرف و نقاط قوت آن را تقويت كنيم. اما متاسفانه در اين بازار مكاره فوتبال كه در زمان نقل و انتقالات ايجاد مي شود باشگاهي مانند ملوان كه بودجه آنچناني ندارد، نمي تواند همپاي باشگاه هاي متمول پيش برود.

وي با انتقاد از باشگاه هايي كه با پيشنهاد ارقام نجومي به بازار نقل و انتقالات بازيكنان وارد مي شوند، گفت: برخي باشگاه ها حاضرند براي عقد قرارداد با بازيكني متوسط 250 ميليون تومان بپردازند. نحوه برخورد اين باشگاه ها با بازيكنان كار ما را هم دشوار مي كند و نمي توانيم نسبت به عقد قرارداد با نفرات توانمند و خوب اقدام كنيم. با اين شرايط ناچاريم اگر ضعفي داريم با جذب بازيكنان بومي و استعدادهاي استان كه خواسته مالي محدودي دارند، برطرف كنيم.

مديرعامل باشگاه ملوان بندرانزلي با اشاره به بودجه اندك اين باشگاه در فصلي گذشت، افزود: شايد باور كردني نباشد اما ما براي عقد قرارداد با 38 بازيكن و مربي تيم در فصل گذشته رقمي در حدود 830 ميليون تومان صرف كرديم. اين رقم براي باشگاه هاي چون سپاهان، مس كرمان، استقلال اهواز و يا همين پگاه ديگر تيم استان ما بودجه اي براي جذب سه بازيكنان متوسط است.

پورطهماسب در ادامه از افزايش بودجه باشگاه ملوان در فصل آينده خبر داد و گفت: در آخرين نشست هيئت مديره باشگاه ملوان مقرر شد براي فصل آينده بودجه باشگاه بين 20 تا 30 درصد افزايش يابد.

وي ضمن تاكيد بر ادامه همكاري محمد احمدزاده و دستيارانش با تيم فوتبال ملوان بندرانزلي، افزود: هيئت مديره باشگاه ضمن ابراز رضايت از عملكرد كادر فني تيم فوتبال ملوان بندرانزلي در فصل گذشته، خواهان ادامه همكاري آنها با تيم شده است. با اين شرايط محمد احمدزاده و دستيارانش در تيم ملوان مي مانند و قراردادشان پيش از آغاز تمرينات تيم تمديد خواهد شد.

مديرعامل باشگاه ملوان بندرانزلي در خصوص تمديد قرارداد بازيكنان شاخص تيم فوتبال ملوان بندرانزلي، گفت: من از مازيار زارع و سعيد يوسف زاده متشكرم كه در فصل گذشته تلاش زيادي براي بقاي تيم در ليگ برتر داشتند. اين دو بازيكن قراردادشان با تيم ملوان به اتمام رسيده است اما براي تمديد قرارداد دوباره ابراز تمايل كرده اند.

پورطهماسب تصريح كرد: سالارزاده كه اعلام كرده است در ملوان مي ماند، زارع نيز مدعي شده با دريافت نيمي از مبلغ قراردادي كه از تيم هاي ديگر به وي پيشنهاد شده است قرارداد خود را تمديد خواهد كرد. مطئمنا تلاش مي كنيم كه اين دو بازيكن شاخص در انزلي حفظ كنيم و از توانايي هاي آنها بهره مند شويم.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 289]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن