تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820433625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كنفرانس كشورهاي كمك كننده به توفان زدگان ميانمار كار خود را آغاز كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: كنفرانس كشورهاي كمك كننده به توفان زدگان ميانمار كار خود را آغاز كرد
تهران - خبرگزاري ايسكانيوز:كنفرانس بين المللي كشورهاي كمك كننده به توفان زدگان ميانمار، با حضور بان كي مون دبيركل سازمان ملل، لحظاتي پيش كار خود را در رانگون آغاز كرد.
به گزارش روز يكشنبه بخش فرانسه گروه بين الملل باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" به نقل از فرانس پرس، 52 كشور و 24 سازمان و نهاد در اين كنفرانس كه به پيشنهاد سازمان ملل و مجمع كشورهاي جنوب شرق آسيا موسوم به آسه ان برگزار شد حضور دارند.
دولت نظامي ميانمار اميدوار است كه در اين كنفرانس بتواند بالغ بر 10 ميليارد دلار براي بازسازي كشورش كمك دريافت كند. ولي سازمان ملل اعلام كرده است كه هدف از برگزاري اين كنفرانس متقاعد كردن دولت نظامي ميانمار براي صدور مجوز ورود فوري امدادگران خارجي و كمكهاي غذايي به مناطق توفان زده است.
توفان نارگيس كه روزهاي دوم تا سوم مي ميانمار را درنورديد باعث كشته و ناپديد شدن دستكم 133 هزار و 600 نفر و نيز آواره شدن 4/2 ميليون نفر در اين كشور شده است.
دولت نظامي ميانمار با عدم صدور مجوز ورود امدادگران خارجي به اين كشور باعث كندي در روند امداد و نجات توفان زدگان شده است./110
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 361]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن