تبلیغات
تبلیغات متنی
محبوبترینها
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1835321393
syberia1راهنمای مراحل
واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: View Full Version : syberia 1راهنمای مراحل meysamn6530th August 2007, 02:24 PMمن میخواهم شما را با بهترین یازی اشنا کنم و راهنمایی کنم مراحل بازی را؟ موضوع - داستان كيت واكر وكيلي آمريكايي به دنبال عقد قرارداد خريد كارخانه اي راهي دهكده والاديلن در فرانسه مي شود. به محض ورود با تشيع جنازه عجيب صاحب كارخانه يعني خانم آنا وارلبرگ مواجه مي شود و پس از مدتي جستجو در مي يابيد قرارداد را بايد با وارث كارخانه يعني برادر آنا ، هانس ببنديد.هانس نوجوان باهوش بوده است كه آدم هاي ماشيني زيادي را ساخته است و در آغاز جواني در جستجوي روياي خويش يعني ماموت هاي زنده راهي سيبري شده است . كيت مصمم به عقد اين قرارداد است پس با كمك اسكار ، يكي از آدم ماشيني هاي ساخت هانس راهي مسيري مي شو دكه هانس عبور كرده است .file:///H:/Game%20code/Syberia_files/3.htm او مسير را با قطاري كوكي عجيب كه آن هم ساخته هانس است طي مي كند و در راه رسين به هانس از مناطق جالب و عجيبي عبور مي كند . دانشگاهي كه هانس در جواني آنجا درس مي خوانده است ، به كارخانه اي در اعماق كوه هاي روسيه كه هانس در آنجا به ساخت آدم هاي ماشيني مشغول بوده است و شهري عجيب و فراموش شده در اعماق روسيه . در طول راه كيت با مشكلات زيادي روبرو مي شو د كه بايد براي ترك محل و ادامه سفر بايد آنها راحل كند . همين مشكلات و آشنايي كيت با افراد مختلف رفته رفته او را پخته تر مي كند و كم كم كيت از دختري حساس بدل به دختري پخته و با قدرت استدلال و منطق بالا مي شود. در نهايت او هانس را مي يابد و قرارداد را امضاء مي كند. ولي درست در لحظه آخر بجاي بازگشت به نيويورك با هانس و اسكار براي رسيدن به روياي هانس يعني يافتن ماموت ها همراه مي شود . . . عکس های بازی کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند این بازی بسیار زیباست به بازی دوستان پیشنهادش میکنم و اما راهنمای بازی راهنماي مراحل بازي با ورود كيت به يك مسافرخانه آغاز مي شود . ابتدا به سراغ قفسه كوچك روي ديوار رفته و با برداشتن بروشور از آن اطلاعاتي در مورد دهكده و كارخانه اسباب بازي سازي بدست آوريد . سپس به سراغ ميز مسئول مسافرخانه برويد . كليد كوجك را برداشته و عروسك را كوك كنيد . سپس دكمه قرمز را بفشاريد . مسئول مسافرخانه مي آيد و پس از پايان مكالمه با او (در طي اين مكالمه با پسر بچه اي به نام momo آشنا مي شويد) او كيت را به اتاقش راهنمايي مي كند . اتاق كيت از روي ميز كوچك كنار تختخواب تلگرافي را كه از رئيس كيت برايش آمده برداريد. بوسيله موبايل كيت با دفتر شركت( office ) و با رئيس كيت تماس بگيريد تا او در جريان ماموريت قرار بگيرد. اتاق را ترك كرده و به طبقه پائين باز گرديد . مجددا به سراغ مسئول مسافرخانه رفته و پس از پايان صحبتها با وي تلگراف ديگري راازاو تحويل بگيريد. در اين تلگرام رئيس شما از شما خواسته تا به سراغ دفتر اسناد رسمي شهر برويد. به طرف ديگر مسافرخانه برويد و4 چرخ دنده اي را كه پسرك ( momo ) به زمين انداخت برداريد. 2 تا از چرخدنده ها روي زمين افتاده و 2 تاي ديگر روي ميز است . مسافرخانه را ترك كنيد و وارد شهر شويد. شهر وارد خيابان اصلي شهر شده و به سمت راست حركت كنيد . درراه با نانوا صحبت مي كنيد كه اوخبراز تعطيل بودن شهر به علت مرگ ( آنا والربرگ ) ميدهد. او را ترك كرده و به راه خود ادامه دهيد. پس از طي چند ساختمان كوچك به عمارت نسبتا بزرگي مي رسيد كه نيم تنه يك آدم مكانيكي در مدخل ورودي آن قرار دارد . fax دوم را در تنها دست آدم مكانيكي قرار داده و دستگيره روي سينه آنرا بكشيد. سپس دستگيره ديگر كه بجاي دست چپ آدم مكانيكي قرار دارد را به سمت پائين بكشيد . درب باز مي شود . وارد دفتر شويد . دفتر اسناد رسمي شهر س از طي اتاق انتظار وارد اتاقي مي شويد كه مرد تاسي در آنجا نشسته است . ابتدا بر روي صندلي بنشينيد و در طي مكالمات نامه اي را از او دريافت كنيد . اتاق را ترك كرده و به اتاق انتظار بازگرديد . در اتاق انتظار اهرمي را از كنار جارختي برداريد . دفتر را ترك كرده و به كارخانه برويد . كارخانه كارخانه تقريبا روبروي درب مسافرخانه است ، پس از يك مكالمه تلفني با Dan دوست كيت به سراغ درب كارخانه برويد . بر روي درب كارخانه اسباب بازي ، 2 آدم مكانيكي قرار دارند. ابتدا پائيني را كوك كنيد . سپس اهرمي را كه از دفتر اسنادبرداشتيد در دست آدمك بالايي قرار دهيد و دستگيره سمت راست را بكشيد ، درب كارخانه باز مي شود . وارد شويد . پس از طي چند قدم به يك 4 راهي مي رسيد كه هر كدام منتهي به مكاني مي شوند كه به ترتيب از چپ به راست عبارتند از : • كارخانه ساخت آدم مكانيكي اسباب بازي • سكو • ايستگاه قطار • عمارت خانوادگي وارلبرگ ابتدا به سراغ عمارت خانوادگي برويد . عمارت خانوادگي درب اصلي قفل است . از سمت راست رفته و ساختمان را دور بزنيد و به سمت شمشادهاي پيچ درپيچ برويد ، با دختر باغبان صحبت كنيد ، او را ترك كرده و به سمت چپ برويد . اولين ورودي سمت راست را رفته و از درون حوضچه كوچك يك كليد بزرگ را برداريد . محوطه شمشادها را ترك كرده و به پشت ساختمان بيائيد . در آنجا يك نردبان مكانيكي قرار دارد . بوسيله كليد بزرگي كه پيدا كرده ايد نردبان را بلند كنيد و سپس از آن بالا رفته و وارد اتاق زير شيرواني شويد . اتاق زيرشيرواني ابتدا به سمت راست رفته ، يك ميز تحرير كوچك قرار دارد آنرا باز كرده و از درون آن دفتر خاطرات آنا و شيشه جوهر را برداريد. به سمت ديگر اتاق رفته و با روشن كردن چراغ (momo ) پسرك ، دوست آنا را ملاقات كنيد . در طي صحبت با momo او از شما يك نقاشي از ماموت مي خواهد ، همانطوري كه hans برايش نقاشي مي كرده او مي گويد كه اگر اين كار را برايش انجام دهي در ازايش رازي را براي كيت فاش مي كند . در قسمتي از اتاق كه چراغ را روشن كرديد ، روي ديوار چوبي تصويري از يك ماموت نقاشي شده است . اين تصوير را hans در سال 1932 ترسيم كرده است . كاغذي را كه از momo گرفتيد برداشته و از روي نقاشي روي ديوار يك كپي تهيه كنيد . مجددا پيش momo بازگشته و تصوير ماموت را به او بدهيد . momo از شما مي خواهد كه با او برويد تا رازي را به شما بگويد .momo را مجددا مي توانيد در كنار حوض آب چهار راهي ملاقات كنيد . او را تعقيب كنيد تا به خيابان اصلي شهر بازگرديد . momo را تا انتهاي اين خيابان همراهي كنيد. او در كنار درب باغي مي ايستد به همراه او وارد باغ شويد . ل را طي كرده و از پله ها بالا برويد . مسير جنگلي را نيز تا انتها طي كنيد . در انتهاي مسير باز هم momo را ملاقات مي كنيد ، پس از صحبت با momo ، باز هم از پله ها بالا برويد و عي كنيد تا دريچه سد را باز كنيد اما كيت توان انجام اين كار را ندارد . به سراغ momo برويد و از او كمك بخواهيد . momo سعي مي كند تا دريچه را باز كند اما دستگيره مي شكند . دستگيره شكسته را برداريد . به سراغ قايق شكسته كنار رودخانه برويد و سعي كنيد پاروي آنرا برداريد . اينكار رابااستفاده از دسته شكسته سد انجام دهيد ولي باز هم كيت موفق نميشود اين بار نيز از momo كمك بخواهيد . بهمراه momo بازگشته و پارو را برداريد . براي استفاده از پارو و براي باز كردن دريچه سد باز هم از momo كمك بخواهيد . momo دريچه را باز مي كند و آب سد پائين مي آيد و يك راه مخفي باز مي شود . از پله ها پائين آمده و از سمت ديگر به كنار سد برويد . مسير را طي كرده تا وارد غار شويد . از درون غار عروسك ماموت را برداريد و از همان راهي كه آمده ايد بازگرديد . در بين راه يكي از بهترين دوستان كيت يعني olivia با او تماس ميگيرد . دوباره به محوطه كارخانه بازگرديد سكو مسير 2 را انتخاب كرده و وارد قسمتي شويد كه سكوئي در آنجا قرار دارد بر روي يكي از ستونهاي اين قسمت كليدي وجود دارد آنرا فعال كنيد تا مخزن سوخت توسط گيره وارد كارخانه شود . كارخانه مسير اول از سمت چپ را انتخاب كرده و به ساختمان اصلي كارخانه برويد . وارد كارخانه شويد . ماشين ها را دور بزنيد و در انتهاي كارخانه وارد موتورخانه شويد (درب كوچكي در پشت ماشينها ) در انتهاي موتورخانه مجموعه اي از چرخ دنده ها و اهرام ها ديده مي شود . ابتدا زنجير سمت راست را بكشيد . با كشيدن زنجير چرخ بزرگ كارخانه شروع به حركت مي كند . سپس اهرام سمت چپ را بكشيد . موتورخانه را ترك كنيد و به محوطه اصلي بازگشته و اينبار به سمت ديگر كارخانه رفته بعد از يك مكالمه تلفني كيت به مادرش . در آنجا يك ليفتراك قديمي وجود دارد آنرا فعال كنيد تا مخزن سوخت را به كوره منتقل كند . اين قسمت را ترك كرده و در سمت راست اين قسمت از درب قرمز كوچك داخل شويد . يك آدم مكانيكي كه هنوز ساخت آن كامل نشده است آويزان است . در اطراف اتاق قدم بزنيد . در اطراف ميز كار قرقره اي قرار دارد كه با چرخاندن آن موفق مي شويد آدم مكانيكي را پائين بياوريد . در طي مكالمه با او مي فهميد كه نامش اسكار است . او يك كارت پانچ به كيت مي دهد كه بوسيله آن مي تواند پاهاي ناقص اسكاررا كامل كند . خط توليد آدمهاي مكانيكي قادر به خواندن اطلاعاتي است كه از مركز كنترل كارخانه قادر به خواندن كارت پانچ براي ساخت پاهاي اسكار است. كارگاه را ترك كرده به محوطه اصلي بازگشته و از پلكان فلزي براي رفتن به طبقه فوقاني كارخانه استفاده كنيد . در قسمت پائيني پلكان فلزي اتاق كار آنا قرار دارد وارد اتاقش شويد . دفتر كار آنا در كارخانه ابتدا به سراغ ميز آنا برويد و مدارك و نامه هاي موجود در آنجا را بررسي كنيد . سپس به سراغ كتابخانه برويد . با كليك كردن بر روي كتاب دوم از طبقه فوقاني كتابخانه يك گرامافون كوچك پيدا مي شود و يك حلقه و پس از پخش يك آهنگ يك حلقه موسيقي به شما داده مي شود . شما فعلا قادر به برداشتن عروسكها نيستيد و دفتر آنا را ترك كنيد با طي كردن مسير از سمت راست به مركز كنترل كارخانه برويد مركز كنترل كارخانه كارت پانچي را كه از اسكار گرفته ايد در شيار مخصوص اينكار قرار دهيد . كليه سوئيچ هاي قسمت راست دستگاه را فعال كنيد . (فقط چراغ شماره 3 روشن خواهد شد ) روي دستگيره سمت چپ سه بار كليك كنيد تا رنگ چوب مورد نظر براي ساخت پاي اسكار انتخاب شود . سپس دستگيره سمت راست را فعال كنيد تا در فرايندي زيبا پاهاي اسكار ساخته شود . مركز كنترل را ترك كرده و در محوطه اصلي كارخانه ، از انتهاي خط توليد پاهاي اسكار را برداريد مجددا به كارخانه برگشته و پاهاي اسكار را به وي بدهيد . از كارگاه بيرون آمده و كارخانه را ترك كنيد . به ايستگاه قطار برويد . ايستگاه قطار ابتدا وارد واگن شويد اسكار در انتظارشماست . پس از پايان مكالمه با او اسكار واگن را ترك كرده و به باجه بليط فروشي مي رود . مجددا با او صحبت كنيد اين بار موفق به دريافت يك بليط و يك مجوز خروج مي شويد . ايستگاه قطار را ترك كرده و به شهر بازگرديد و دوباره به دفتر ثبت اسناد مراجعه كنيد . دفتر ثبت اسناد در اتاق انتظار بر روي پيشخوان دستگاهي مكانيكي براي مهر كردن وجود دارد . جوهري را كه در اتاق زير شيرواني پيدا كرديد در آن ريخته و مجوز خروجي را كه از اسكار گرفتيد ، مهر كنيد و به ايستگاه قطار باز گرديد . مجوز مهر شده را به اسكار كه در واگن منتظر است بدهيد . اما هنوز مقدمات براي حركت قطار و خروج از شهر كافي نيست ، به شهر بازگرديد و اينبار از سمت راست خيابان اصلي شهر برويد . در كنار پلي كه بر روي رودخانه قرار دارد پير مردي بر روي نيمكت نشسته است به سراغ او برويد . و با وي صحبت كنيد . سپس به راه خود ادامه دهيد تا به كليسا برسيد . (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند) كليسا با ورود به كليسا يك مكالمه تلفني با رئيس خود داريد . درب اصلي قفل است از سمت راست حركت كنيد تا به درب ديگري برسيد در طي مسير به آسانسوري برخورد مي كنيد كه فعلا با آن كار نداريد . به درب روبروي درخت قديمي كه رسيديد آنرا باز كرده و داخل شويد . در اطراف اتاق قدم بزنيد . از پشت صليبي كه به ديوار آويخته شده يك كليد برداريد و سپس به سراغ كشوها برويد . با استفاده از كليد كشوها را باز كنيد . از كشوهاي اول ، دوم ، چهارم ، پنجم هر كدام يك كارت پانچ برداريد . سپس كشوي سوم را باز كنيد و دستگيره سمت راست كمد را بچرخانيد تا يك درب مخفي باز شود . از آنجا يك نامه و يك كليد بزرگ برداشته و اتاق را ترك كنيد و به سراغ آسانسور برويد . از پلكان آسانسور بالا برويد ، به يك تابلو كنترل برخورد مي كنيد . چرخدنده هائي را كه در مسافرخانه پيدا كرديد در تابلو كار گذاشته و دستگيره سمت راست را بكشيد . بوسيله آسانسور وارد اتاق ناقوس كليسا مي شويد . در اين اتاق يك آدم مكانيكي قرار دارد كه در پشت آن شكافي براي قرار دادن كارت پانچ وجود دارد . كارت پانچهائي را كه داريد در آن امتحان كنيد . با قرار دادن يكي از 4 كارت ، فيلمي نمايش داده مي شود و مكاني در كليسا با يك آدم مكانيكي كه كلاهش را از سر برمي دارد نشان داده مي شود . اتاقك را ترك كرده و به مكان موردنظر در آنسوي حياط كليسا برويد . كليدي را كه از درب مخفي كشوي سوم برداشتيد در كلاه آدم مكانيكي عمل كرده تا درب باز شود . وارد سرداب شويد . دريچه اي كه روي آن نام Hans نوشته شده است را باز كرده و از درون تابوت يك حلقه موسيقي و يك تكه روزنامه قديمي را برداريد . سرداب را ترك كرده و به كارخانه و دفتر كار آنا باز گرديد . دفتر كار آنا به سراغ كتابخانه برويد و حلقه موسيقي را در گرامافون قرار دهيد . فيلم كوتاه ديگري نمايش داده مي شود . پس از پايان فيلم عروسك ها را برداريد . اتاق را ترك كرده و به ايستگاه قطار باز گرديد . ايستگاه قطار وارد واگن بشويد . در انتهاي راهرو اتاقي وجود دارد كه سكوي استوانه اي شكلي در ميان آن قرار دارد . عروسك آنا و برادرش را در آنجا قرار دهيد . عروسك ماموت را نيز روي ميز سمت راست بر روي جايگاهش بگذاريد و سپس به سراغ 2 كمد كه در آنسوي اتاق قرار دارند برويد و دو حلقه موسيقي را در كمد سمت چپي قرار دهيد . واگن را ترك كرده و به آنسوي قطار برويد . در انتهاي اين سالن كه مردي سوت زنان آنرا جارو مي كند . يك دستگاه با يك چرخ و يك اهرم وجود دارد به سراغ آن برويد . با استفاده از چرخ و اهرم قطار را كوك كنيد . به داخل واگن و پيش اسكار باز گرديد در بين راه يك مكالمه تلفني هم با Dan يكي از دوستانتان داريد . بليت را به اسكار داده تا قطار حركت كند . پس از يك مسافرت طولاني قطار در ايستگاه دانشگاه توقف مي كند . دانشگاه Barrock stadt ايستگاه - بعد از رسيدن قطار به ايستگاه با اسكار صحبت كنيد و سپس از قطار خارج شويد . در امتداد آبراه موازي با ريل راه آهن به سمت عقب قطار حركت كرده تا به شخصي با پيپ برسيد . او ريئس ايستگاه است . با او نيز راجع به مشكل خود صحبت كنيد . سپس از سمت ديگر مسير از ايستگاه خارج شويد . پس از گذشت از راه پله به محوطه بازي خواهيد رسيد و در انتها ديواري ديده مي شود كه كنار آن وسايل كوك كردن قطار وجود دارد . فعلا نمي توانيد جلوتر برويد . به سمت قطار باز گرديد . سپس قلاب افتاده كنار او را برداريد . اسكار شما را صدا زده و مي گويد كه استادان دانشگاه قصد ديدن شما را دارند . از روي پل به سمت راست رفته تا بتوانيد از در اصلي ايستگاه خارج شويد . قبل از رفتن به دانشگاه هنگام خروج از در به سمت چپ برويد تا با پائين رفتن از پله ها به يك قايق برسيد . پس از صحبت با آنها به اين نتيجه ميرسيد كه با دادن 100$ مي توانيد از قايق آنها براي يدك كشي قطار خود استفاده كنيد . حال به سمت پله ها رفته و وارد محيط دانشگاه شويد . دانشگاه پس از ورود به دانشگاه وارد راهروي سمت راست شويد تا به پروفسور Pans ( مردي در حال مطالعه ماموت ها ) برسيد . با او صحبت كنيد . در انتها او از شما درخواست عروسك ماموت هانس را ميكند سپس به سمت راهروي مقابل رفته تا در انتهاي راهرو به اتاق اساتيد برسيد . با آنها صحبت كنيد . آنها براي دادن پول به شما مي خواهند كه Bandstand يعني ويولن زن هاي مكانيكي بيرون ساختمان دانشگاه را تعمير كنيد . پس از خروج از اتاق اساتيد ، در همان راهرو يكي از درها مربوط به كتابخانه است . در كنابخانه حركت كنيد . روي يكي از ميزهاي صحن اصلي كتابي راجع به آمازون روي يكي از ميزها است ،آن را برداريد . در بخش كتابها نيز با بالا رفتن از نردبان مي توانيد كتاب ديگري را برداريد . پس از اين كار بار ديگر به ايستگاه برويد . ايستگاه در قطار عروسك ماموت را برداريد تا به پروفسور بدهيد . بار ديگر به سمت دانشگاه بازگرديد . دانشگاه به نزد پروفسور بازگرديد و عروسك را به او بدهيد . سپس همراه او به آزمايشگاه پروفسور برويد . در يكي از قفسه هاي سمت چپ يك سيلندر صدا از Hans وجود دارد . سپس روي يكي از ميزها يك گيره و يك شيشه پودر Yanga-Cola است كه بايد برداريد . با پروفسور صحبت كنيد . او شما را راجع به گياه Sauvigno كه به آن نياز داريد راهنمايي مي كند . به سمت ايستگاه باز گرديد . ايستگاه رئيس ايستگاه را در جاي قبلي پيدا خواهيد كرد . با او صحبت و تقاضاي گياه Sauvignon كنيد . در بين صحبت او عصباني شده و شما را ترك مي كند . به قطار برويد و سيلندر را گوش كنيد . سپس به سمت دانشگاه باز گرديد . البته در بين راه بار ديگر رئيس ايستگاه را مي بينيد و بار ديگرراجع به Sauvignon با او صحبت كنيد . دانشگاه با پروفسور بار ديگر راجع به گياه Sauvignon صحبت كنيد . سپس به سراغ اساتيد رفته و نظر آنها را راجع به Sauvignon بپرسيد . در انتهاي صحبت ها متوجه خواهيد شد كه باغي پشت ايستگاه است كه رئيس ايستگاه در آنجا Sauvignon پرورش مي دهد . بار ديگر به ايستگاه باز گرديد . ايستگاه باز هم با رئيس ايستگاه در مورد Sauvignon سئوال كنيد . او شما را به سمت باغ پشت ايستگاه راهنمائي خواهد كرد . (يك مسير انحرافي كنار ريل قطار ) و در باغ را براي شما باز مي كند . وارد باغ شويد و از بوته هاي انتهاي باغ Sauvignon بچينيد .سپس به سمت جايي در ايستگاه برويد كه يك نردبان به سمت بالا قرار دارد و چند پرنده در پائين آن قرار دارد كه مانع از بالا رفتن شما هستند . Sauvignon ها را براي پرنده ها بياندازيد تا مسير نردبان باز شود . از نردبان بالا برويد . در انتهاي مسير از روي عقاب مكانيكي با استفاده از گيره ها يك تخم پرنده رنگ شده برداريد . پايين آمده و به سمت دانشگاه برويد . دانشگاه در طول راه وارد Bandstand (ويولن زن هاي مكانيكي جلوي ورودي دانشگاه ) شويد . براي اين كار تخم پرنده پيدا شده را در جاي مناسب قرار دهيد . در داخل Bandstand به پايين رفته و اهرم را به كار بياندازيد تا دستگاه شروع بكار كند . سپس به نزد اساتيد رفته و موضوع را به آنها بگوئيد تا به شما پول دهند . به سمت ايستگاه باز گرديد . ايستگاه قبل از رسيدن به ايستگاه به سمت قايقرانها رويد و پول را به آنها بدهيد. پس از صحبت متوجه خواهيد شد براي حركت بايد سد جلوي قايق را باز كنيد . براي اين كار آنها كليدي به شما مي دهند . از پله ها بالا رويد تا به يك كنسول برسيد . كليد را بكار ببريد تا صفحه روي صفحه كليد آن باز شود . اگر سمت راست كنسول را ببينيد شماره تلفني براي كمك نوشته شده . شماره تلفن 27666742 است .اگر با اين شماره تماس بگيريد متوجه مي شويد كه از تركيب شماره 4 با 1،2 مي توانيد سطح آب را بالا و پائين ببريد . پس ابتدا 4و 2 سپس * را بزنيد تا سطح آب پايئن آمده و سد باز شود . نزد قايقرانها رفته و با آنها صحبت كنيد تا جلو بيايند . حال بار ديگر به كنسول برگشته و 4 ،1 ،* را بزنيد تا سطح آب دوباره بالا بيايد . سپس به انتهاي ايستگاه برويد . در آنجا بار ديگر با قايقرانها صحبت كنيد تا طنابي براي شما بياندازند . قلاب را به انتهاي طناب وصل كنيد تا قايق قطار را تا كنار ديوار يدك بكشيد . به سمت ديوار حركت كنيد . در راه پروفسور با شما تماس گرفته و مي خواهد در سخنراني او شركت كنيد پس بار ديگر به دانشگاه باز گرديد . روي پل رئيس دانشگاه به شما بطري نوشيدني مي دهد . دانشگاه سالن سخنراني در طبقه بالا است و مي توان از راه پله سمت چپ براي رفتن به آنجا استفاده كرد . در سالن به سخنراني پروفسور گوش دهيد . با پروفسور به آزمايشگاهش باز گرديد و نسخه اي از سخنراني به همراه عروسك ماموت را از روي ميز برداريد و به سمت قطار بازگرديد . ديوار در قطار با اسكار صحبت كنيد . خارج شده و دستگاه كوك كردن را پيدا كنيد و با چرخاندن چرخ آن وكشيدن اهرم قطار را كوك كنيد . در سمت ديگر قطار يك دكه بليط فروشي است . آن را پيدا كنيد . در آنجا اسكار از شما تقاضاي ويزاي عبور مي كند . براي بدست آوردن ويزاي عبور از پشت ايستگاه به دري مي رسيد كه به اتاق كاپيتان مالاتستا نگهبان ديوار ختم مي شود . با او راجع به ويزا صحبت كنيد . سپس به دوربين نگاه كرده و با گوي قرمز بالاي آن تصوير را واضح كنيد . سپس روي ميز متوجه عينك شكسته اي مي شويد و مي فهميد كاپيتان بخاطر چشم ضعيف درختي را با دشمن اشتباه گرفته . در دو گيلاس روي ميز ابتدا پودر Yanga-Cola سپس نوشيدني بريزيد و از كاپيتان بخواهيد آن را بنوشد . سپس از او بخواهيد بار ديگر به دوربين نگاه كند . او متوجه اشتباه خود شده و ويزا را به شما خواهد داد . ويزا را به اسكار داده و بليط را دريافت كنيد . حال در قطار بليط را به اسكار بدهيد تا قطار حركت كند . Komkolzgrad از قطار پياده شويد و با اسكار صحبت كنيد . سپس به سمت انتهاي قطار برويد . با دور شدن از قطار به يك نردبان متصل به يك مجسمه مي رسيد . از آن بالا رويد . در اتاقك بالاي آن ابتدا به دريچه بالاي تخت نگاه كنيد و از آنجا يك سيلندر صوتي ،يك نقشه و يك اهرم برداريد . سپس به كنسول نگاه كنيد . اهرم را در جاي خود قرار دهيد و دوباره به جلو هل دهيد تا مجسمه بالاي قطار قرار گيرد . سپس روي گوي قرمز كليك كنيد تا قطاركوك شود . حال اهرم را دوباره به عقب هل دهيد تا مجسمه به سر جاي اول خود باز گردد . هنگام پائين آمدن و حركت بسوي قطار مردي را در حال فرار مي بينيد . ذاخل كوپه برويد و اسكار را نجات دهيد . متوجه مي شويد كه دستان اسكار دزديده شده است . انبر روي زمين را برداريد وبه سيلندر صوتي كه بدست آورده ايد گوش كنيد . دوباره به سمت مجسمه برويد و از آن بالا رويد . حال اهرم را يكبار به جلو هل بدهيد و از مجسمه پايين بياييد . هنگام پايين آمدن مقابل يك دريچه قرار مي گيرد . با انبر دريچه را كاملا باز كنيد و داخل آن شويد . در قفسه هاي اتاقك يك شمع پيدا مي كنيد . آن را برداريد و پايين بياييد . به سمت ديگر قطار برويد تا به يك آسانسور برسيد . از آن پايين سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 630]
صفحات پیشنهادی
syberia1راهنمای مراحل
syberia1راهنمای مراحل-View Full Version : syberia 1راهنمای مراحل meysamn6530th August 2007, 02:24 PMمن میخواهم شما را با بهترین یازی اشنا کنم و راهنمایی کنم ...
syberia1راهنمای مراحل-View Full Version : syberia 1راهنمای مراحل meysamn6530th August 2007, 02:24 PMمن میخواهم شما را با بهترین یازی اشنا کنم و راهنمایی کنم ...
برخورد شدید اتومبیل با دوچرخه سواران(عکس)
برخورد شدید اتومبیل با دوچرخه سواران(عکس) ... syberia1راهنمای مراحل عکس های بازی کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند کاربران ثبت نام کرده قادر به .
برخورد شدید اتومبیل با دوچرخه سواران(عکس) ... syberia1راهنمای مراحل عکس های بازی کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند کاربران ثبت نام کرده قادر به .
بندر انزلی
وجود انبارها و ترمینالهای متنوع و انواع جرثقیلهای ساحلی و زرافه ای و همچنین شبكه رایانه ای مشترك بین بندر و گمرك كه تمام مراحل امور بندری و صدور بیجك به صورت Edi ...
وجود انبارها و ترمینالهای متنوع و انواع جرثقیلهای ساحلی و زرافه ای و همچنین شبكه رایانه ای مشترك بین بندر و گمرك كه تمام مراحل امور بندری و صدور بیجك به صورت Edi ...
راهنماي خريد واکر
syberia1راهنمای مراحل موضوع - داستان كيت واكر وكيلي آمريكايي به دنبال عقد قرارداد خريد كارخانه اي ... به بازی دوستان پیشنهادش میکنم و اما راهنمای بازی راهنماي مراحل ...
syberia1راهنمای مراحل موضوع - داستان كيت واكر وكيلي آمريكايي به دنبال عقد قرارداد خريد كارخانه اي ... به بازی دوستان پیشنهادش میکنم و اما راهنمای بازی راهنماي مراحل ...
عکس : باغی درون شیشه
برخورد شدید اتومبیل با دوچرخه سواران(عکس) ... syberia1راهنمای مراحل عکس های بازی کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند کاربران ثبت نام کرده قادر به .
برخورد شدید اتومبیل با دوچرخه سواران(عکس) ... syberia1راهنمای مراحل عکس های بازی کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند کاربران ثبت نام کرده قادر به .
پروتون در فکر حرکتی جديد در طراحی
مصرف روزانه بنزين 23 ميليون ليتر کاهش يافته است · دولت بریتانیا به دنبال هویت الکترونیکی مردم · ميكروكنترلر · syberia1راهنمای مراحل · سوال در رابطه با باز ...
مصرف روزانه بنزين 23 ميليون ليتر کاهش يافته است · دولت بریتانیا به دنبال هویت الکترونیکی مردم · ميكروكنترلر · syberia1راهنمای مراحل · سوال در رابطه با باز ...
عکس : عينك عجيب !
syberia1راهنمای مراحل به محض ورود با تشيع جنازه عجيب صاحب كارخانه يعني خانم آنا وارلبرگ مواجه مي شود و ... عکس های بازی کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک ...
syberia1راهنمای مراحل به محض ورود با تشيع جنازه عجيب صاحب كارخانه يعني خانم آنا وارلبرگ مواجه مي شود و ... عکس های بازی کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک ...
سوال در رابطه با باز يابي اطلاعات
نیاز مبرم به دانلود کتاب ریاضی لیتهلد · جشنواره ابتكارات و خلاقيت هاي مديران مدارس ابتدايي كردستان برگزار شد. . مطالب بعدی. syberia1راهنمای مراحل · ميكروكنترلر ...
نیاز مبرم به دانلود کتاب ریاضی لیتهلد · جشنواره ابتكارات و خلاقيت هاي مديران مدارس ابتدايي كردستان برگزار شد. . مطالب بعدی. syberia1راهنمای مراحل · ميكروكنترلر ...
گشايش سومين نمايشگاه بين المللي خودرو مسکو
مصرف روزانه بنزين 23 ميليون ليتر کاهش يافته است · دولت بریتانیا به دنبال هویت الکترونیکی مردم · ميكروكنترلر · syberia1راهنمای مراحل · سوال در رابطه با باز ...
مصرف روزانه بنزين 23 ميليون ليتر کاهش يافته است · دولت بریتانیا به دنبال هویت الکترونیکی مردم · ميكروكنترلر · syberia1راهنمای مراحل · سوال در رابطه با باز ...
لئو تولستوی
آخرين و جديدترين كرك محصولات Bitdefender 2008 · استان فارس · بندر انزلی · دشت مغان · خودخواهي · رباتيك · سوال در رابطه با باز يابي اطلاعات · syberia1راهنمای مراحل ...
آخرين و جديدترين كرك محصولات Bitdefender 2008 · استان فارس · بندر انزلی · دشت مغان · خودخواهي · رباتيك · سوال در رابطه با باز يابي اطلاعات · syberia1راهنمای مراحل ...
-
گوناگون
پربازدیدترینها