تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815534423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايجاد بيش از 104 هزار شغل جديد در مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ايجاد بيش از 104 هزار شغل جديد در مازندران
ساري - خبرگزاري مهر: رئيس سازمان كار و آموزش فني و حرفه اي مازندران گفت: تا پايان ارديبهشت ماه امسال با اختصاص 25 هزار و 695 طرح زوبازده براي 104 هزار نفر شعل جديد در استان ايجاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علي اكبر نجفي تروجني ظهر شنبه در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري مازندران در استانداري افزود: 21 هزار و 116 ميليون ريال اعتبار براي اجراي طرح هاي فوق اختصاص يافته است.

وي خاطر نشان كرد: صنعت و معدن و كشاورزي به ترتيب با حدود 49 و 22 درصد بيشترين سهم را در تخصيص اعتبارات بنگاههاي اقتصادي زودبازده داشتند.

رئيس سازمان كار و آموزش فني و حرفه اي مازندران از تائيد 18 هزار و 568 طرح با اعتباري بيش از 11 هزار ميليون ريال با اشتغالزايي 60 هزار نفر در كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان خبر داد.

به گفته نجفي، تاكنون 13 هزار و 610 طرح با اشتغالزايي 45 هزار و 500 نفر با اعتباري بيش از 86 هزار ميليون ريال منجر به انعقاد قرار داد شده است.

اين مسئول خاطر نشان كرد: تعداد 11 هزار و 134 طرح با بيش از 3 هزار ميليون ريال اعتبار و اشتغالزايي 20 هزار و 366 نفر تاكنون به مرحله افتتاح و بهره برداري رسيده است.

استاندار مازندران نيز در سخناني با اشاره به اينكه تاكنون هزار و 250 طرح صنعتي و معدني با بيش از 9 هزار ميليون ريال اعتبار و اشتغالزايي حدود 36 هزار نفر به بانك هاي عامل معرفي شدند اظهار داشت: تاكنون 886 طرح منجر به اشتغالزايي 23 هزار نفر در اين بخش شده است.

ابوطالب شفقت افزود: با صرف چهار هزار ميليون ريال اعتبار توسط بانك هاي عامل، 775 طرح منجر به انعقاد قرارداد شده است.

معاون برنامه ريزي استانداري مازندران نيز نرخ بيكاري استان را در آغاز برنامه چهارم توسعه ده و هشت دهم درصد اعلام كرد و گفت: اين رقم بايد تا پايان برنامه به هشت و چهار دهم درصد كاهش يابد.

ولي الله فرزانه افزود: با اقدامات انجام شده در بخش تسهيلات زودبازده نرخ بيكاري بر اساس اعلام وزارت كار در كل كشور يك درصد كاهش يافته است.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 434]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن