تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820883165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با حضور فرمانده كل سپاه ؛مراسم معارفه سردار حجازي و سردار آبرمند امروز برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: با حضور فرمانده كل سپاه ؛مراسم معارفه سردار حجازي و سردار آبرمند امروز برگزار مي شود
مراسم معارفه سردار حجازي به سمت جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران و سردار آبرومند به سمت معاون هماهنگ كننده فرماندهي كل سپاه صبح امروز با حضور سرلشكر جعفري برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم توديع و معارفه سردار حجازي به سمت جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران و سردار آبرومند به سمت معاون هماهنگ كننده فرماندهي كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي صبح امروز با حضور سردار سرلشكر جعفري فرمانده كل سپاه پاسداران، جمعي از فرماندهان ارشد و برخي مسئولين لشكري و كشوري برگزار مي شود.

مختصري از زندگي نامه سردار حجازي

سردار سرتيپ پاسدار سيد محمد حسين زاده حجازي، متولد سال 1335 در اصفهان است.وي به همراه برادرش در خانواده اي مذهبي رشد و تربيت يافت. و در طول سال هاي پيش از انقلاب، به همراه وي در مبارزه با رژيم طاغوت شركت جست؛ چندان كه با دستگيري و حبس برادر، او نيز بازداشت و از دانشگاه اخراج گرديد.

سيد احمد كه از مبارزان شناخته شده پيش از انقلاب بوده و در خارج از كشور نيز به فعاليت هاي سياسي و انقلابي مشغول بود، اين گونه بارها زنداني و شكنجه و شد؛ تا آن كه پس از پيروزي انقلاب با حضور در ميدان جنگ به درجه رفيع شهادت نائل آمد.
سيد محمد حجازي نيز از بدو انقلاب به عضويت سپاه در آمد و در كنار كار، به امور علمي و آموزشي نيز مي پرداخت.

وي كه فارغ التحصيل دوره كارشناسي ارشد مديريت دولتي از دانشگاه تهران است، در حال حاضر سرگرم گذران دوره دكترا و اخذ مدرك دكتراي دانشكده عالي دفاع ملي در رشته مديريت استراتژيك مي باشد. وي هم چنين عضو علمي دانشگاه امام حسين (ع) است.

از ديگر فعاليت هاي او در سال هاي گذشته و جريان دفاع مقدس، مي توان به حضور او در مناطق آشوب زده كردستان و آذربايجان غربي اشاره كرد كه از پيش از آغاز جنگ تحميلي انجام پذيرفت. هم چنين در طي سالهاي دفاع مقدس، به امر اعزام نيروهاي مردمي پرداخت.از اين رو مسوول اعزام نيرو به جبهه هاي جنوب بود.

مدتي نيز در سنگر مسوول ستاد سپاه منطقه دوم كشوري خدمت كرد. پس از آن جانشين فرمانده سپاه منطقه چهارم كشوري، جانشين قرارگاه عملياتي سلمان در جبهه هاي مياني و غربي، جانشين فرمانده قرارگاه قدس سپاه تا پايان دوران دفاع مقدس بود. پس از پايان جنگ تحميلي، معاون هماهنگ كننده نيروي مقاومت بسيج شد؛ تا آن كه در سال 1376 به سمت معاون نيروي انساني نيروي مقاومت منصوب گرديد.

وي پس از احراز مسووليت معاون هماهنگ كننده فرماندهي كل سپاه، به مدت ده سال فرمانده نيروي مقاومت بسيج بود و عملكرد موفقي از خود به يادگار گذاشت.

مختصري از زندگي نامه سردار جمال آبرومند

سردار سرتيپ پاسدار جمال آبرومند در سال 1341 در خانواده‌اي مذهبي در تهران متولد شد . وي تحصيلاتش را تا مقطع كارشناسي ارشد در رشته مهندسي صنابع از دانشگاه علم و صنعت ادامه داد و در حال حاضر دانشجوي دكتراي همين رشته در دانشگاه مذكور مي باشد.

سردار آبرومند هم زمان با تحصيل مسوليتهاي مختلفي از جمله جانشين معاونت لجستيك قرارگاه خاتم الانبيا(ص) در دوران دفاع مقدس، معاونت لجستيك نيروي زميني سپاه ، جانشين معاونت لجستيك ستاد كل سپاه، فرمانده دانشكده فني و مهندسي دانشگاه امام حسين (ع) معاونت آماد، پشتيباني و تحقيقات صنعتي ستاد مشترك سپاه و معاونت طرح، برنامه، بودجه و مالي سپاه را بر عهده داشته است.

وي هم اكنون طي حكمي از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي به عنوان معاون هماهنگ كننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي منصوب شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حضرت آيت الله خامنه اي فرمانده كل قوا با صدور احكام جداگانه اي، سردار سرتيپ پاسدار سيد محمد حسين زاده حجازي را به سمت جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و سردار سرتيپ پاسدار جمال الدين آبرومند را به سمت معاون هماهنگ كننده فرماندهي كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي منصوب كردند.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8883]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن