تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812857762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آمريكا و انگليس: تحريم‌ها را بيشتر مي‌كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: آمريكا و انگليس: تحريم‌ها را بيشتر مي‌كنيم
آفتاب: «كاندوليزا رايس» وزير امور خارجه آمريكا در كنفرانسي مشترك با «ديويد ميليبند» همتاي بريتانيايي خود دركاليفرنيا اظهار داشت: «در صورتي كه ايران مداركي مبني بر صلح آميز بودن فعاليت‌هاي هسته‌اي خود را ارائه ندهد آمريكا تحريم‌هاي بيشتري را اعمال خواهد كرد».

به گزارش سرويس بين‌الملل آفتاب، وزير امور خارجه آمريكا به خبرنگاران گفت:«يكي از شرايط ما شفاف بودن ايران با آژانس بين المللي انرژي اتمي است. در صورتي كه فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران صلح آميز باشد آنها (ايراني‌ها) مسئله‌اي با بررسي‌هاي آژانس نخواهد داشت».

وزير امورخارجه بريتانيا نيز در اين رابطه گفت: «روشن است كه آژانس بين المللي انرژي اتمي در تحقيقات خود درباره ايران به نقطه واقعا مهمي رسيده است، و ايران درباره مسايل باقيمانده پاسخي ارائه نكرده است».

وزير امور خارجه آمريكا همچنين اعلام كرد: «ايران مي‌بايست بسته مشوق‌هاي پيشنهادي گروه 1+5 را بپذيرد و در صورت رد اين

” «اقتصاد ايران به دليل تحريم‌هاي آمريكا، اروپا و شوراي امنيت سازمان ملل متحد تا كنون آسيب ديده است و چنانچه ايران رويكرد خود را تغيير ندهند اين تحريم ها افزايش خواهند يافت». ... “

پيشنهاد واكنش شوراي امنيت و تحريم‌هاي بيشتري را به دنبال خواهد داشت».

رايس در ادامه گفت: «اقتصاد ايران به دليل تحريم‌هاي آمريكا، اروپا و شوراي امنيت سازمان ملل متحد تا كنون آسيب ديده است و چنانچه ايران رويكرد خود را تغيير ندهند اين تحريم‌ها افزايش خواهند يافت».

رايس همچنين به افزايش تحريم هاي آمريكا عليه بانك‌هاي ايراني اشاره كرد و گفت:« آمريكا در حال بررسي اقدامات تازه اي براي تحريم بانك‌هاي ايراني و متوقف كردن معاملات آنها در سيستم بانكي بين المللي است»

«ديويد ميليبند» نيز اذعان داشت: «اين موضوع را براي جهان روشن مي‌كنيم كه ايران چه گزينه‌هايي را در اختيار دارد. ايران مي‌تواند دستي را كه براي همكاري‌هاي تكنولوژي، اقتصادي،علمي به سويش دراز شده بپذيرد و تنها بايد به مسئوليتهاي خود عمل كرده و به انتظارات ديگر كشورها احترام بگذارد».

اظهارات مداخله جويانه و خصمانه مقامات آمريكايي و انگليسي در حالي مطرح مي‌شود كه مقامات كشورمان بارها بر صلح آميز بودن فعاليتهاي هسته‌اي كشورمان تاكيد كرده و آمادگي خود را براي مذاكره و همكاري بر مبناي حقوق هسته‌اي ايران اعلام كرده‌اند.
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 287]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن