تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815485040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فيفا سيستم نقل و انتقالات الكترونيكي را معرفي كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فيفا سيستم نقل و انتقالات الكترونيكي را معرفي كرد
ورزش. ورزش‌هاي توپي. فوتبال = ساكر
فدراسيون بين‌المللي فوتبال (فيفا) با شروع رسمي فصل نقل و انتقالات تابستانه بعد از فينال جام قهرمانان باشگاه‌هاي اروپا اعلام كرد كه در مرحله توسعه يك سيستم الكترونيكي براي كنترل نقل و انتقالات است.

به گزارش سايت گل، فيفا از ماه ژانويه به صورت آزمايشي از اين سيستم استفاده كرد و با تاييد موفقيت آن قصد داد آن را براي تمامي فدراسيون ها و باشگاه‌هاي فوتبال اجرا كند.

بر اساس قوانين كنوني خريد و فروش‌هاي باشگاه‌ها بايد توسط نمابر به فيفا اعلام شود كه به دليل ثبت دستي تمامي درخواست‌هاي نقل و انتقالات، اين فدراسيون در هر فصل جا به جايي، درگير كاغذ بازي‌ها و تشريفات اداري بسياري مي‌شود.

اما انتقال درخواست‌ها به يك سيستم الكترونيكي به انجام مراحل سرعت بخشيده و به فيفا اجازه مي‌دهد با آسودگي بيشتري بر روند نقل و انتقالات نظارت كند و مانع از بروز هرگونه تخلفي شود.

كميته اجرايي فيفا طي نشست خود در ماه اكتبر در مورد راه اندازي يك شركت براي انجام اين كار با عنوان سيستم نقل و انتقالات فيفا به توافق رسيده بود.

ژروم والكه دبير كل فيفا در اين‌باره به روزنامه گاردين گفت: طرح آزمايشي موفقيت آميز بود. متمركز كردن سيستم نقل و انتقالات مانع از انجام تخلفات شود.
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 377]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن