تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813190069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قبل از مراسم بدرقه رسمي رييس جمهور اريتره عنوان شد/ ايران و اريتره مصمم به توسعه و گسترش روابط در همه زمينه‌ها هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: قبل از مراسم بدرقه رسمي رييس جمهور اريتره عنوان شد/ ايران و اريتره مصمم به توسعه و گسترش روابط در همه زمينه‌ها هستند
سياسي. قوه مجريه. رييس جمهور
رييس جمهوري اسلامي ايران گفت: ايران و اريتره با توجه به ديدگاههاي مشترك و علايق دو ملت مصمم به گسترش و توسعه روابط در همه زمينه‌ها هستند.

دكتر محمود احمدي نژاد عصر سه شنبه قبل از مراسم بدرقه رسمي همتاي اريتره اي خود در جمع خبرنگاران گفت: دو ملت ايران و اريتره از گذشته‌هاي دور علايق نزديك و قلبي داشته‌اند و امروز با سفر دوست خوبم رييس جمهور اريتره اين علايق قلبي در روابط همه جانبه بين دو كشور پايه‌گذاري شد و در بخشهاي گوناگون جاري خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، احمدي نژاد خاطرنشان كرد: هر چند كه اين سفر كوتاه بود اما مذاكرات جامع و مفيدي داشتيم و اين سفر فصل نويني در روابط دو ملت و دو دولت خواهد بود.

احمدي نژاد با اشاره به اسناد همكاري امضا شده در زمينه‌هاي اقتصادي، كشاورزي و زيرساخت‌هاي توسعه اقتصادي بين دو كشور گفت: اميدوارم كه با اجراي توافق‌هاي امضا شده دو كشور فصل نويني در همكاريهاي مشترك آغاز كنند.

رييس جمهوري اريتره نيز در گفت و گو با خبرنگاران گفت: اعتقاد دارم اين سفر نقطه بسيار برجسته‌اي در جهت پايه‌گذاري روابط دو ملت كه از مدتها قبل با يكديگر همكاري داشتند مي‌باشد.

ايسي ياس افه وركي تاكيد كرد ما در آستانه يك همكاري پويا در زمينه‌هاي مختلف همكاري‌هاي دو جانبه، منطقه‌اي و بين‌المللي هستيم.

در پايان سفر دوروزه رييس جمهوري اريتره به ايران چهار يادداشت تفاهم همكاري بين دو كشور امضا شد.

يادداشت تفاهم كمك توسعه ايران به اريتره، يادداشت تفاهم تامين اعتبار براي توسعه همكاري‌هاي اقتصادي دو كشور، يادداشت تفاهم همكاريهاي كشاورزي و يادداشت تفاهم همكاري اقتصادي و سرمايه‌گذاري فني چهار يادداشت تفاهمي بود كه در حضور روساي جمهور ايران و اريتره از سوي مقامات دو كشور به امضا رسيد.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 263]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن