تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819459017




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین جلسه شورای اداری شهرستان طالقان درسال 94برگزارشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اولین جلسه شورای اداری شهرستان طالقان درسال 94برگزارشد خبرگزاری پانا:اولین جلسه شورای اداری شهرستان طالقان در سال 1394به ریاست فرماندار وبا حضورامام جمعه ،روسای ادارات و دستگاه ها اجرایی شهرستان برگزارشد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۷ فروردين ساعت 09:22

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا، کورش لهراسبی سرپرست فرمانداری طالقان درجلسه شورای اداری این شهرستان بااشاره به شعارسال گفت: سال 94 با تدبیر مقام معظم رهبری با نام" دولت و ملت، همدلی و همزبانی" نامگذاری شده است که انشاء ا...با وحدت و یکپارچگی دولت و مردم خواهیم توانست مسائل و مشکلات را حل کنیم.

وی ضمن ابراز تأسف از وقوع سیل اخیر وتشکر از دستگاههای خدمات رسان در جریان کمک به مردم سیل زده  اظهار کرد: امیداواریم با تلاش وهمکاری بیش از پیش همه مدیران شهرستان بتوانیم مشکلات مردم سیل زده را در کمترین زمان ممکن رفع کنیم .

سرپرست فرمانداری طالقان  وقت گذاشتن برای مردم و منظم بودن را از مدیران دستگاهها خواستار شدوخاطرنشان کرد: دستگاههای خدمت رسان در سال 94 برنامه ریزی عملیاتی دقیق را در زمینه کم کردن تردد مردم به ادارات و بالا بردن رضایتمندی آنان انجام دهند.

لهراسبی گفت:پیگیری وتکمیل زیر ساختهای عمرانی شهرستان اعم از گازرسانی وراه اصلی هشتگرد -طالقان از اولویت های مهم می باشد.
وی همچنین افزود:تحقق اهداف دولت تدبیر وامید نیز از دیگر برنامه های فرمانداری وسایر دستگاه های اجرایی شهرستان می باشد .

سرپرست فرمانداری شهرستان طالقان با اشاره به بعد مسافت طالقان از مرکز استان وموقعیت خاص جغرافیایی وپراکندگی روستاها گفت:: جهت ارتقاء زیر ساختهای سلامت ، بهداشت ودرمان بصورت جدی پیگیر هستیم تا رضایت خاطر شهروندان را فراهم سازیم .

لهراسبی با اشاره به  قابلیت گردشگری شهرستان تأکید کرد:باید در حوزه گردشگری و جذب  سرمایه گذار تلاش فراوان نموده وضمناً حفاظت از محیط زیست و منابع ملی باید بسیار مورد توجه قرار گیرد .

و ی افزود:در این راستا با افراد ی که خارج از چارچوب قانون فعالیت میکنند بدون اغماض برخورد می گردد.

شایان ذکر است حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه شهرستان طالقان نیز در ابتدا مطالب وتذکراتی را جهت توجه بیشتر مسئولین بیان کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن