تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804138439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم معارفه رئيس پليس راه آهن اراک برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ فروردين ۱۳۹۴ (۱۴:۵۹ب.ظ)
مراسم معارفه رئيس پليس راه آهن اراک برگزار شد موج - توديع و معارفه رئيس پليس راه آهن اراک با حضور سردار امير رحمت الهي انجام شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، سردار امير رحمت الهي در آيين معارفه رئيس پليس جديد راه آهن اراک افزود: بحث پيشگيري از وقوع جرم در پليس راه آهن با جديت دنبال مي شود و در اين زمينه تدابير ويژه اي در نظر گرفته شده است.
وي بيان کرد: تغييرات ساختاري و مديريتي که در تمام سيستم هاي پيشرفته پليس دنيا اتفاق افتاده موجب شده تفکر جديد پيشگيرانه جايگزين نگاه سنتي مقابله با بزه شود.
رئيس پليس راه آهن کشور اضافه کرد: پليس جمهوري اسلامي ايران نيز در اين راستا با رشد مناسبي در بحث هاي سخت افزاري و نرم افزاري حرکت کرده و در در سال هاي اخير توانسته رديف پليس هاي پيشرفته دنيا قرار گيرد.
سردار رحمت الهي عنوان کرد: در گذشته اعتقاد بر اين بود که پاسخگويي پليس اختيارات اين نيرو را محدود مي کند اما با نگرش امروز پاسخگو بودن، قدرت تعاملات اجتماعي پليس را افزايش مي دهد.
وي بيان کرد: در گذشته مديريت در پليس، مديريت سلسله مراتبي و تسليم در برابر آيين نامه ها و مقررات سازماني بود اما امروز تفکر پليس مبني بر مديريت راهبردي با تکيه بر اثربخشي و قابليت انعطاف بالا است.
رئيس پليس راه آهن کشور ادامه داد: آموزش پليس در گذشته مبتني بر تقويت قواي جسمي و تکنيک هاي دفاعي بود، اما؛ آموزش نوين بر مبناي ايجاد تعادل بين اعمال قانون و پيشگيري از وقوع جرم است.
سردار رحمت الهي عنوان کرد: معيار کارآمدي پليس گذشته آمار دستگيري ها و مداخله سريع بود، اما؛ معيار کارآمدي پليس امروز ارتقاي کيفيت خدمات و رضايت مندي مردم در جامعه است.
وي گفت: آينده شناسي و آينده پژوهي بايد جزو برنامه هاي اولويت دار پليس جمهوري اسلامي باشد و توجه به اين مهم امري ضروري است.
رئيس پليس راه آهن کشور ادامه داد: حمل و نقل ريلي با ويژگي ها و مزيت هايي که دارد از جايگاه بالايي برخوردار است و برقراري امنيت در اين بخش نيز اهميت ويژه اي دارد.
سردار رحمت الهي افزود: سالانه 30 ميليون نفر مسافر از طريق خطوط ريلي کشور جابه جا مي شود که تامين امنيت اين مسافران برعهده پليس راه آهن است.
وي گفت: ماموران پليس راه آهن بايد همه توان خود را در رسيدگي به جرايم عمومي، وظايف تعيين شده و حفاظت از اموال و تاسيسات راه آهن به کار گيرند و در اين راستا از هيچ کوششي دريغ نکنند.
در پايان اين آيين سرهنگ سعيد عسگري به عنوان سرپرست پليس راه آهن اراک معرفي و از خدمات و تلاش هاي سرهنگ محمد حسني، رئيس سابق اين نهاد، تقدير شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن