تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819454693




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تا پایان خردادماه امسال طرح‌های عمرانی بیمارستان‌های استان البرز به اتمام می‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تا پایان خردادماه امسال
طرح‌های عمرانی بیمارستان‌های استان البرز به اتمام می‌رسد
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس تمهیدات اندیشیده شده تا پایان خرداد ماه امسال طرح‌های عمرانی بیمارستانی که هم اکنون در دست اجرا است به اتمام خواهد رسید.

خبرگزاری فارس: طرح‌های عمرانی بیمارستان‌های استان البرز به اتمام می‌رسد



عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در این استان البرز انجام داد توسعه طرح‌ها و پروژه‌های درمانی و بیمارستانی است. وی ادامه داد: متأسفانه هم اکنون این استان با کمبود سرانه‌های درمانی و بیمارستانی مواجه است و با وجود استان بودن از کمبود بسیاری از مراکز درمانی تخصصی رنج می‌برد.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه توسعه طرح‌های درمانی در این استان نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان است، ادامه داد: برای این که بتوانیم به اهداف مورد نظر در این زمینه دست پیدا کنیم نیازمند اختصاص اعتبارات هستیم. اکبریان تأکید کرد: در این راستا و با اقدامات انجام شده 70 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز بیمارستان‌های استان اختصاص یافته که این مهم گامی مهم در جهت توسعه سرانه‌های درمانی و بیمارستانی است.
وی با اعلام اینکه بسیاری از بیماران برای درمان مجبورند به تهران مراجعه کنند، افزود: این مشکل باید مرتفع شود و مردم علاوه بر پرداخت هزینه‌های درمان، متحمل هزینه‌های رفت و آمد نشوند.
این مسئول تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سال جاری توسعه تخت‌های بیمارستانی در این استان است که در این راستا 250 تخت بیمارستانی به بیمارستان‌های دولتی این استان افزوده می‌شود. اکبریان ادامه داد: براین اساس همچنین 50تخت ICU نیز به بیمارستان شهید مدنی کرج افزوده خواهد شد.
انتهای پیام/2302/س20

94/01/18 - 11:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن