تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دو خصلت است كه هيچ كار خوبى بالاتر از آن دو نيست : ايمان به خدا و سود رساندن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799168149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از پیگیری گروگانگیری قهرمان شمشیر بازی در کمیسیون امنیت ملی تا ارسال اسامی 575 بدهکار کلان بانکی به قوه قضائیه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مجلس در اردیبهشت ماه 93/
از پیگیری گروگانگیری قهرمان شمشیر بازی در کمیسیون امنیت ملی تا ارسال اسامی 575 بدهکار کلان بانکی به قوه قضائیه
ارائه گزارش"پرونده تبانی فوتبال" در پرده ابهام، زوایای دیگر بازرسی از بند ‌350 اوین منتشر شد، مستند باشگاه خبرنگاران توطئه های بند 350 اوین را خنثی کرد، طرح انتقال پایتخت پس از تائید شورای نگهبان به دولت ابلاغ می‌شود و ... از عناوین مهم خبری در اردیبهشت 93 مجلس شورای اسلامی است.

از خنثی کردن توطئه های بند 350 اوین توسط مستند باشگاه خبرنگاران تا مرگ سایه عامل عزل سرکنسول ایران در فرانکفورت می‌شود؟
به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، عناوین مهم خبری مجلس شورای اسلامی در اردیبهشت ماه سال 1393 به شرح ذیل است:
چرا همسر رئیس جمهور جشن خود را به جای برگزاری در خانه بزرگ خود در کاخ می‌گیرد؟ 

نماینده مردم تهران در صحن علنی گفت: ظاهرا رئیس‌جمهور کلید چوبی به قفل آهنین می‌زند یا کلید را وارونه می‌چرخاند. 





باید پرسید چرا "خاتمی" و "احمدی‌نژاد" از بیت‌المال به "ریچارد فرای" تقدیرنامه و خانه داده‌اند 
رئیس کمیسیون فرهنگی گفت: اگر آقایان خاتمی و احمدی‌نژاد به ریچارد فرای خانه و تقدیرنامه داده‌اند، از بیت‌المال بوده و باید سوال کرد به اذن چه کسی و چرا این کار را انجام داده‌اند.





ارائه گزارش"پرونده تبانی فوتبال" در پرده ابهام 
 رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به بررسی پرونده تبانی در فوتبال گفت: باوجود تاخیری که در زمینه ارائه گزارش صورت گرفته پس از انجام جمع‌بندی نتیجه اعلام خواهد شد اما شاید مسائلی وجود داشته باشد که بنا به مصلحت از بیان آن خودداری کنیم.


کار مجلس نباید سبک شمرده شود/ نمایندگان برای خانواده‌هایشان هم وقت بگذارند 

رئیس مجلس با بیان اینکه نمایندگان برای خانواده‌هایشان هم وقت بگذارند، گفت: سبک شمردن مجلس عدالت را محقق نمی‌کند و کشور و کلیات نظام را خوار می‌کند.


زوایای دیگر بازرسی از بند ‌350 اوین منتشر شد/ از کشف سیم کارت تا ارتباط با بی‌بی‌سی‌فارسی 

یک منبع آگاه با اشاره به موضوع بازرسی از بند 350 زندان اوین گفت: در بازرسی انجام شده تعداد زیادی سیم‌کارت تلفن همراه، USB ، mp 3، باتری و مموری موبایل و ... کشف شد.


"نفوذ کلام" وزیر آموزش و پرورش چهارمین کارت زرد کابینه تدبیر و امید را دریافت کرد + جزییات 
وزیر آموزش و پرورش در حالی برای پاسخگویی به سوال تعدادی از نمایندگان به صحن علنی رفته بود که با توضیحات خود نتوانست نمایندگان را قانع کند و سرانجام چهارمین کارت زرد کابینه تدبیر و امید را به ارمغان آورد.




جزئیات حواشی سفر اشتون، روند آزادی مرزبانان و دیدارهای هیات پارلمانی 

وزیر کشور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای پاسخ به سوالات مختلف 6 نماینده مجلس حاضر شد که در نهایت تعدادی از آنها از پاسخ‌های وزیر قانع شده و پاسخ‌های وزیر برای تعداد دیگری از نمایندگان اقناع کننده نبود.


 مستند باشگاه خبرنگاران توطئه های بند 350 اوین را خنثی کرد/پخش این مستندکار پسندیده ای بود/شانتاژ رسانه های بیگانه دروغی بیش نیست 
رئیس کمیته دفاعی مجلس در پی مستند روشنگری در مورد بند 350 اوین گفت: صدا و سیما با پخش صحنه ها،گفته ها و واقعیت ها باعث شد دست آن ها رو شود و مستند باشگاه خبرنگاران توطئه ها را خنثی کرد.





 وزیر ارشاد به موضوع عدم چاپ کتاب "توافقنامه ژنو از نگاه نخبگان" رسیدگی کند 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: به وزیر ارشاد تذکر می‌دهم که به موضوع عدم چاپ توافقنامه ژنو از نگاه نخبگان رسیدگی کند و دلیل اینکه عنوان شده برای چاپ این کتاب باید بخشی از آن حذف شود نیز مشخص شود، آقای جنتی، گویا شما ممیزی را برای کتاب‌های مسئله‌دار حذف کرده‌اید، بنابراین باید به موضوع چاپ کتاب توافقنامه ژنو از منظر نخبگان رسیدگی شود.


طرح انتقال پایتخت پس از تائید شورای نگهبان به دولت ابلاغ می‌شود 

نایب‌رئیس کمیسیون شوراها با بیان اینکه گزارش شور دوم کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد طرح انتقال پایتخت در دستور کار صحن علنی مجلس قرار دارد گفت: طرح انتقال پایتخت پس از تائید شورای نگهبان به دولت ابلاغ می‌شود تا در کارگروه ویژه این طرح در دولت مورد بررسی قرار گیرد.




لاریجانی در جمع تشکل‌های کارگری:مسببان سی دی "من روحانی هستم" به تاریخ هم دروغ می‌گویند/ سلامت کارگران بازیچه دست تأمین اجتماعی نیستلاریجانی با تأکید بر اینکه مساله سلامت کارگران بازیچه دست کارخانجات و سازمان تأمین اجتماعی نیست، گفت: مجلس در بودجه سال 93 حمایت های خوبی را از حوزه بهداشت انجام داد تا موضوع سلامت به عنوان یکی از مسائل مهم مورد توجه قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران گزارش می‌دهد
مرگ سایه عامل عزل سرکنسول ایران در فرانکفورت می‌شود؟ / ورود کمیسیون امنیت ملی به پرونده 
در حالی رئیس کمیته مطالبات ملی مجلس از فوت سایه مقدسی دانش‌آموز نخبه 16 ساله ایرانی به دلیل عدم همکاری و اطلاعات کذب سرکنسولگری ایران در فرانکفورت آلمان خبر داد که درخواست‌ها برای عزل عبداللهی بالا گرفته است.




اختصاصی باشگاه خبرنگاران/روایت عجیب از رفتار قابل تامل سرکنسول ایران در فرانکفورت / عبداللهی مسئول مرگ یک نخبه ایرانی؟!رئیس کمیته مطالبات ملی مجلس شورای اسلامی از فوت یک شهروند ایرانی در آلمان به دلیل کوتاهی سرکنسولگری ایران در فرانکفورت خبر داد.



در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شدفرود هواپیمایی آمریکایی در مهرآباد مشکوک است/ مسئولان توضیح دهندعضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه فرود هواپیمایی آمریکایی در فرودگاه بین‌المللیی مهرآباد مشکوک است، گفت: مسئولان در این رابطه بیایند و توضیح دهند.


در گفتگوی دواتگری با باشگاه خبرنگاران مطرح شدعلت حمایت وزارت آموزش و پرورش از سرکنسول ایران در فرانکفورت / محورهای طرح سوال از وزیر امور خارجهرئیس کمیته مطالبات ملی مجلس با اشاره به بیانیه حمایتی وزارت آموز و پرورش از سرکنسول ایران در فرانکفورت گفت: ضمن تشکر از وزیر آموزش و پرورش احساس می‌کنم بر اثر فشار افکار عمومی و این که وزارت امور خارجه هیچ‌گونه پاسخی نسبت به این اقدام سخیف سرکنسول ایران در فرانکفورت ندارد ناگزیر شده با فشار وزارت امور خارجه یا دولت بیانیه دهد.



بروجردی به باشگاه خبرنگاران خبر دادپیگیری گروگانگیری "قهرمان شمشیربازی" در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملیرئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ورود این کمیسیون به پرونده گروگان گرفته شدن "حامد صداقتی" قهرمان شمشیر بازی کشورمان به منظور بررسی و پیگیری خبر داد.

جهانگیری در نشست فراکسیون رهروان ولایت مطرح کردارسال اسامی ۵۷۵ بدهکار کلان بانکی به قوه قضائیه/ مجموع مطالبات معوق بانک‌ها به 82 هزار میلیارد تومان رسیدمعاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه هم‌اکنون مجموع مطالبات معوق بانک‌ها با ۸۲ هزار میلیارد تومان رسیده است، گفت: ۵۷۵ نفر به‌عنوان بدهکار کلان بانکی شناسایی شده‌اند و اسامی این افراد به قوه قضائیه ارسال شده است.

با انتخاب نمایندگان:"نوذر شفیعی" ناظر مجلس در هیأت نظارت بر مسافرت‌های خارجی کارکنان دولت شدبا انتخاب نمایندگان نوذر شفیعی به عنوان ناظر مجلس در هیئت نظارت بر مسافرت‌های خارجی کارکنان دولت شد.

در صحن علنی مطرح شدمطهری: نظر مشورتی مجمع تشخیص مصلحت نظام در روند قانونگذاری به صلاح مجلس نیست/ لاریجانی: نظر مجمع ارشادی استنماینده مردم تهران با اشاره به دستورالعمل روز گذشته رئیس‌ مجلس شورای اسلامی به کمیسیون‌های تخصصی مجلس اظهار داشت: نظر مشورتی مجمع تشخیص مصلحت نظام در روند قانونگذاری به صلاح مجلس و کشور نیست.

رئیس مجلس در دیدار سفیر سوریه عنوان کرد:حمایت‌های معنوی جمهوری اسلامی از مردم سوریه بر حسب وظیفه انسانی"عدنان محمود" سفیر سوریه در تهران بعدازظهر امروز (دوشنبه 22 اردیبهشت) با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/



اخبار مرتبط

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور
تشکیل فراکسیون توسعه و احیای کویر در مجلس/14 اردیبهشت اولین جلسه فراکسیون
چاپ اسکناس‌های درشت از هدر رفت بودجه کشور جلوگیری می‌کند
از تکمیل کابینه دولت دهم در روزهای پایانی عمرش تا همراهی "احمدی‌نژاد" با یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در زمان ثبت‌نام
جلسه علنی امروز پايان يافت/ جلسه بعدی 15 اردیبهشت‌ماه
لايحه بودجه، ارديبهشت‌ماه به صحن مجلس مي‌آيد/ به محض تقديم بودجه، کميسيون تلفيق شکل مي‌گيرد




۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن