تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801554687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صبح امروز صورت گرفت بازدید هیئت اعزامی ستاد مبارزه با قاچاق کشور از بنادر شهید رجایی و باهنر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: صبح امروز صورت گرفت
بازدید هیئت اعزامی ستاد مبارزه با قاچاق کشور از بنادر شهید رجایی و باهنر
رئیس گروه نظارت بر حمل و نقل ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز نهاد ریاست جمهوری و هیئت همراه صبح امروز از بخش‌های مختلف بنادر شهید رجایی و شهید باهنر بازدید کرد.

خبرگزاری فارس: بازدید هیئت اعزامی ستاد مبارزه با قاچاق کشور از بنادر شهید رجایی و باهنر



به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، این هیئت به سرپرستی قاسم خورشیدی مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی و نظارت بر حمل و نقل ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در روزهای پایانی سال 93 به استان هرمزگان سفر کرد.
بازدید از مراحل مختلف تخلیه و بارگیری کالا در اسکله‌ها و پایانه‌های بار، انبارهای بندری و گمرکی و بازدید از امکانات و تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کنترلی و نظارتی تحت نظارت اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از جمله برنامه‌های این سفر یک روزه به پایتخت حمل و نقل ایران بود.
مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی و نظارت بر حمل و نقل ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در ادامه برنامه‌های خود با حضور در نشست مشترک خود با مسئولان بندر و گمرک که در سالن اجتماعات بندر شهید رجایی برگزار شد، اظهار داشت: پس از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهور شخصا به مصوبات مربوط به این ستاد ورود کرده است که نشانگر نگاه ویژه دولت به مباحث مبارزه با قاچاق می‌باشد.
خورشیدی با بیان اینکه به منظور نظارت بیشتر بر ورود و خروج کالا در مبادی رسمی، باید یک نظام سیستمی بر روند صادرات و واردات حاکم شود تا از کم اظهاری و خلاف اظهاری جلوگیری شود، تأکید کرد: بدون استفاده از تکنولوژی روز نمی‌توان بر روند ورود و خروج کالا نظارت دقیقی کرد.
مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی و نظارت بر حمل و نقل ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در پایان از اقدامات صورت گرفته در بندر شهید رجایی برای پیشگیری از قاچاق ابراز قدردانی کرد. انتهای پیام/88001/ک20

93/12/24 - 11:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن