تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819186283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس جهاد کشاورزی فومن خبر داد توزیع بیش از 5 هزار تن کود شیمیایی در فومن


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس جهاد کشاورزی فومن خبر داد
توزیع بیش از 5 هزار تن کود شیمیایی در فومن
رئیس جهاد کشاورزی فومن از توزیع پنج هزار و 850 تن انواع کود شیمیایی در سال زراعی 94‌ـ93 این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: توزیع بیش از 5 هزار تن کود شیمیایی در فومن



به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، محمدرضا ابراهیم‌زاده بعد از ظهر امروز در نشست جهاد کشاورزی این شهرستان با اشاره به برگزاری دوره آموزشی پرورش قارچ خوراکی اظهار کرد: در این دوره چهار روزه تعداد 20 نفر بهره‌مند شده‌اند. وی برگزاری دوره آموزشی مذکور را در زمینه زنبور عسل، پرورش گوساله و زراعت برنج نیز در دهستان آلیان و شهر ماکلوان عنوان کرد.
رئیس جهاد کشاورزی فومن برگزاری کلاس‌های آموزشی دام و طیور، زراعت برنج، کشت دوم، آفات زراعی و باغی، مبارزه بیولوژیک، ورمی کمپوست و پرورش قارچ خوراکی را از دیگر اقدام‌ها ذکر کرد و گفت: یک‌هزار و 200 نفر از این کلاس‌ها بهره‌مند و برای 340 نفر گواهینامه مهارتی صادر شده است.
وی با اشاره به فصل زراعی جدید، اظهار کرد: در سال زراعی ٩4-٩٣ میزان 5 هزار و 850 تن انواع کود شیمیایی در فومن توزیع می‌شود.
ابراهیم‌زاده با بیان اینکه مقدار کود مذکور نسبت به فصل زراعی گذشته 40 درصد افزایش دارد، یادآور شد: قیمت کود نسبت به سال گذشته هیچ‌گونه افزایشی نداشته است.
وی با اشاره به اهداف ترویج جهاد کشاورزی نوین و پربازده گفت: دوره‌های آموزشی در بخش‌های کشت دوم، ورمی کمپوست، زراعت برنج، دام و طیور، آفات زراعی و باغی، مبارزه بیولوژیک و پرورش قارچ بوده است.
ابراهیم‌زاده با بیان اینکه یک‌هزار و 250 نفر از این دوره بهره‌مند شدند، یادآور شد: برای 340 نفر گواهینامه مهارتی صادر شده است.
وی جهاد کشاورزی را پیشرو در بارور شدن کشاورزی مناسب با علم، اقتصاد و فنون روز دانست و خاطرنشان کرد: متقاضیان دوره‌های آموزشی کشاورزی می‌توانند به مرکز جهاد کشاورزی دهستان‌ها مراجعه کنند.
انتهای پیام/2300/خ20

93/12/16 - 15:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن