تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798431831




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور: بین 10 تا 15 هزار پرونده در دستگاه قضایی وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور:
بین 10 تا 15 هزار پرونده در دستگاه قضایی وجود دارد
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: بین 10 تا 15 هزار پرونده در دستگاه قضایی وجود دارد.

خبرگزاری فارس: بین 10 تا 15 هزار پرونده در دستگاه قضایی وجود دارد



به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، احمد شجاعی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان پلدختر با دارا بودن کارنامه پرافتخارش موجب سربلندی همه ما شده است، چرا که این شهر مرکز و خط مقدم دفاع از مواضع انقلاب و اسلام در هشت سال دفاع مقدس بوده است. وی عنوان کرد: امروز نیز ما به عنوان خدمتگزار در خدمت مردم لرستان و پلدختر هستیم و به این شهر آمده‌ایم، تا بگوییم نظام جمهوری اسلامی ایران قدردان زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ مسئولان و مردم شریف این منطقه است.
 
این مسئول تصریح کرد: در هیچ جای دنیا مسئولان خود را خدمتگزار مردم و جامعه نمی‌دانند و این امر تنها در کشور ایران به وقوع پیوسته است، زیرا هر آنچه امروز در کشور ما وجود دارد، از جمله امنیت و استقلال مدیون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های امام و فرزندان جان بر کف انقلاب اسلامی است و ما مفتخریم که خدمتگزار مردم شریف ایران اسلامی هستیم.
 
رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: امروز آماری قریب به 10 تا 15 میلیون پرونده قضایی در دستگاه قضا داریم که ان امر نمایانگر این است که خادمان ملت و مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید قدمی بزرگ در جهت فرهنگ‌سازی اصول زندگی و روابط اجتماعی در جامعه بردارند.
 وی ادامه داد: دستگاه قضا جمهوری اسلامی ایران از سالم‌ترین دستگاه‌های قضاوت در سراسر دنیا است و این امر نشان‌دهنده و مرهون حمایت‌ها و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری است، زیرا ایشان با توجه خاص و ویژه نمایندگان خود را در دستگاه قضا مامور رسیدگی به امورات و مشکلات مردم انتخاب کرده است، تا در کوچکترین و ریزترین مسئله یاور مردم در سراسر کشور باشند که امروز در پلدختر حضور ما نشان‌دهنده توجه خاص نظام به این منطقه است.
 شجاعی افزود: یکی از مشکلات سیستم قضایی ایران این است که عده‌ای از وکلای ما برای منافع خود در دادگاه‌ها هر کاری انجام می‌دهند و رسالت خودشان را در قبال نظام و مردم به درستی انجام نمی‌دهند و عده‌ای دیگر نیز هستند که با پیروی از حق و عمل به تعهد خود نسبت به جامعه تا پای جان در مقابل ظلم و نادرستی می‌ایستند و در کشور ما نمونه‌های آن به کثرت قابل مشاهده است.
وی خاطرنشان کرد: در جامعه ما باید میزان و نرخ جرم و مفاسد کاهش پیدا کند و این امر مستلزم همکاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در سطح کلان است، چراکه ما بدون چشم‌انداز و هدف متعالی نمی‌توانیم جامعه را به سمت سلامت اجتماعی ببریم، زیرا امروز با نهایت تاسف باید بگوییم که کشور ما نتوانسته قدمی محکم در زمینه فرهنگ‌سازی مسائل اخلاقی و دینی در جامعه بردارد و ما نیازمند حمایت همه خانواده‌ها و صاحب نظران برای مبارزه با مفاسد و بزهکاری‌ها در همه مقاطع هستیم، جامعه جوان ما در خطر تهاجم همه جانبه و خزان قرار گرفته است و نمونه آن معضل بیکاری است که طی این مشکل جوانان ما به اعتیاد و بزهکاری‌ها روی می‌آورند و این امر بسیار نگران‌کننده است.
 این مسئول تصریح کرد: تمام دنیا به دنبال این است که توسط تحریم‌ها و و ایجاد موانع اقتصادی ارکان جامعه ما را از بین ببرد، اما حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مردم از دولت ایران تا به امروز ما را سربلند و سرافراز کرده است و تنها راهکار مناسب برای کاهش بزهکاری‌ها و مشکلات مفاسد اقتصادی و اجتماعی دعوت جوانان به حضور در میدان‌های اقتصادی بومی است، به این دلیل که اگر اقتصاد منطقه پویا شود، دیگر جوانان با دست پربرکت و ذهن خلاقشان زیرساخت‌ها را احیا می‌کنند.
 وی گفت: جوانان ایران اسلامی به خصوص پلدختر باید در زمینه کشاورزی، پژوهش‌های علمی و فرهنگی با هم متحد و هم نظر شوند و نسبت به اجرای طرح‌های کار آمد در شهرستان خود اقدام کنند و سرمایه‌گذران را نسبت به ساخت و احداث کارخانه‌ها و و افتتاح پروژه‌های بزرگ به این منطقه دعوت کنند و این امر باید همیشه مورد توجه مسئولان باشد که حمایت‌های آنها از جوانان باید پررنگ‌تر و جدی‌تر از قبل باشد، تا جوانانمان مهارت و خلاقیتشان را در جامعه پیدا کنند نه صرفا برای تصاحب میز و مقام تلاش کنند.
 شجاعی اظهار کرد: نظر دولت نسبت به شهرستان پلدختر بسیار خوب و قابل اهمیت است و اگر تاریخچه بلند هویزه ثانی نبود امروز دولت برای سرمایه‌گذاری و رفع مشکلات و همچنین ادای احترام به این خطه وارد عمل نمی‌شد و مردم پلدختر بدانند که سازمان پزشکی قانونی و دستگاه قضا به خاطر حمایت‌های مردم شریف پلدختر و لرستان از نظام اسلامی و قانع بودن آنها در مقابل تمامی شرایط‌ها همیشه و در همه جا مبلغ و زمینه ساز ورود سرمایه‌گذران و احیای اقتصاد این منطقه تلاش می‌کند، زیرا رسیدگی به امورات مردم شهید پرور و ولایتمدار پلدختر از وظایف دولت است، چراکه این مردم برای جامعه و ملت ایران امنیت و افتخار آفریده‌اند. انتهای پیام/2304/الف40

93/11/29 - 14:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن