تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799321022




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت بهداشت به هيچ عنوان با سلامت مردم معامله نمي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۲۶ب.ظ)
معاون آموزشي وزارت بهداشت: وزارت بهداشت به هيچ عنوان با سلامت مردم معامله نمي‌كند ضيايي گفت: تاسيس مراكز دانشگاهي به خصوص در علوم پزشكي هزينه‌هاي زيادي دارد، اما؛ دانشگاه آزاد حداقل استانداردهاي آموزشي را رعايت نمي‌كند و ما با اين رويه مخالف هستيم.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر سيد امير محسن ضيايي در واکنش به اظهارات اخير رئيس دانشگاه آزاد اسلامي مبني بر اين‌که وزارت بهداشت به دنبال تعطيلي رشته‌هاي علوم پزشکي در دانشگاه آزاد است، ضمن بيان اين مطلب گفت: دانشگاه آزاد اسلامي به‌جاي ارتقاي کيفيت آموزشي، فرار به جلو مي‌کند و مسوولان اين دانشگاه با انجام مصاحبه‌هاي مختلف و ايجاد فشار بر روي افراد ذي‌نفوذ در کشور و با دادن اطلاعات غلط مبني بر اين‌که وزارت بهداشت درصدد است که جلوي توسعه علوم پزشکي دانشگاه آزاد را بگيرد، سعي در توجيه شرايط موجود خود دارد.
معاون آموزشي با تأکيد بر اين‌که وزارت بهداشت با توجه به مسووليت ذاتي خود، به‌هيچ‌وجه نمي‌تواند با سلامت مردم معامله کند، تصريح کرد با تمام توان از سلامت مردم که يکي از محورهاي مهم آن موضوع آموزش پزشکي است، صيانت خواهيم کرد.
وي در عين‌ حال بابيان اين‌که از ايجاد واحدهاي پزشکي و پذيرش دانشجو چه در بخش خصوصي و چه دانشگاه آزاد استقبال مي‌کنيم تصريح کرد: متأسفانه دانشگاه آزاد ابتدا واحدهايي را ايجاد مي‌کند و سپس نسبت به اخذ مجوز اقدام مي‌کند و با همان مجوزهاي اصولي اوليه دانشجو پذيرش مي‌کند و شرايطي ايجاد مي‌کند که وزارت بهداشت را در يک موقعيت از پيش تعيين‌شده قرار دهد.
ضيايي به ذکر مواردي ازاين‌گونه اقدامات اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد بر اساس موافقت اصولي، در قشم واحد بين‌المللي تأسيس کرده بود اما بر اساس بازديدهاي صورت گرفته در سال گذشته، به دليل وجود مشکلات در اين واحد، فقط داير بودن رشته‌هاي علوم پايه در اين واحد تأييد شد و راه‌اندازي رشته‌هاي باليني مورد تاييد قرار نگرفت، اما؛ متأسفانه اين دانشگاه بدون اينکه حوزه بيمارستاني و باليني در آنجا داشته باشد از دانشگاه علوم پزشکي بندرعباس خواست تا دانشجويان در بيمارستان‌هاي اين دانشگاه تحصيل نمايند ولي با توجه به اين‌که تعداد دانشجويان دانشگاه علوم پزشکي بندرعباس زياد بود امکان دادن پذيرش به ديگر دانشجويان را نداشت و اين دانشجويان به مراکزي که فاقد اعتباربخشي آموزشي بودند اعزام شدند و طبيعي است که اين اقدام کيفيت آموزشي را به‌شدت تحت تأثير قرار مي‌دهد و دانشگاه بايد به‌سرعت اين مسأله را حل‌وفصل نمايد.
معاون آموزشي افزود: دانشگاه آزاد همچنين در چند مکان ديگر دانشکده پزشکي بدون مجوز تأسيس کرده است و اگر طبق توافقي که با دانشگاه آزاد اسلامي داشته‌ايم اگر اين دانشگاه تا پايان ارديبهشت‌ نتواند نسبت به اخذ مجوزهاي لازم اقدام نمايند اين واحدهاي دانشگاهي نيز بايد تعطيل شوند و دانشجويان آن‌ها در مرکز ديگري ادامه تحصيل دهند.
ضيايي گفت: از مدت‌ها قبل از دانشگاه آزاد اسلامي خواستيم که ظرف مدت مشخصي، نسبت به ارتقاي واحدهاي آموزشي و اخذ مجوزهاي لازم، اقدام نمايند.
وي بابيان اين‌که در اين خصوص به وظيفه خود عمل مي‌کنيم و اين موضوع مربوط به دولت جديد نيست، گفت: در دولت قبل نيز در خصوص تأسيس واحدهاي دانشگاهي به همين رويه عمل مي‌کرديم.
معاون آموزشي يادآور شد: در دوره جديد نيز با همکاري دانشگاه آزاد و حضور نمايندگان آن‌ها تمام واحدهاي آموزشي دانشگاه آزاد را در يک پروسه زماني کاملاً مشخص بازديد کرديم چراکه دانشگاه آزاد را شريک خود و نه به‌عنوان رقيب مي‌دانيم و انتظار داريم دانشگاه آزاد به وظايف خود عمل کند.
وي يادآور شد: تأسيس مراکز دانشگاهي به‌خصوص در علوم پزشکي هزينه‌هاي زيادي دارد، اما؛ دانشگاه آزاد حداقل استانداردهاي آموزشي را رعايت نمي‌کند و ما با اين رويه مخالف هستيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن