تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819820528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یارانه افراد پردرآمد به تدریج حذف می‌شود/ 1300 میلیارد تومان حاصل از هدفمندی یارانه‌ها برای مسکن ارزان قیمت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نوبخت در جمع خبرنگاران:
یارانه افراد پردرآمد به تدریج حذف می‌شود/ 1300 میلیارد تومان حاصل از هدفمندی یارانه‌ها برای مسکن ارزان قیمت
سخنگوی دولت گفت: در سال آینده بالغ بر 1300 میلیارد تومان حاصل از هدفمندی یارانه‌ها برای مسکن ارزان قیمت تعیین شده است.

یارانه افراد پردرآمد به تدریج حذف می‌شود/ 1300 میلیارد تومان حاصل از هدفمندی یارانه‌ها برای مسکن ارزان قیمت
به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، "محمدباقر نوبخت" معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور در حاشیه کنگره ملی اقتصاد مقاومتی که در روز سه شنبه 28 بهمن در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران پاسخگوی سوالات شد.  
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه یک سال از ابلاغ سیاست اقتصاد مقاومتی می‌گذرد چه قدر در اجرا موفق بوده؟ اظهار داشت: سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی که در مقدمه این ابلاغیه در دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز 20 ساله تصریح شده است توسعه یافتگی و استقرار برای نظام جمهوری اسلامی از بعد اقتصادی، علمی و فناوری در منطقه است که بتواند در جایگاه نخست قرار بگیرد.
 
نوبخت تاکید کرد: با توجه به تغییر شرایط عمومی کشور که تعامل جهانی مورد نظر مسئولان نظام است تا بتوانند با فراهم کردن اقتصاد مقاومتی توسعه کشور را به پیش ببرند از سوی قدرت‌های بزرگ به نوعی به تقابل تبدیل شدند گر چه این تقابل جهانی نیست ولی قدرت‌های بزرگ تلاش می کنند قدرت خود را بر دیگر کشورها در این راستا تحمیل کنند.
 
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور با بیان این که این سیاست‌های کلی دو گروه مخاطب عام و خاص دارد اظهار داشت: مخاطب خاص دستگاه‌های دولتی هستند و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای اجرای این سیاست‌ها خود را مسئول می‌داند که برنامه عملیاتی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را فراهم کند مخاطب عام همه مردم هستند.
 
وی اضافه کرد: اگر سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی در کنار سیاست‌های اقتصاد مقاومتی وجود داشته باشد تا همه مردم در اقتصاد مشارکت داشته باشند آن وقت اقتصاد ما با ریشه، منسجم و گسترده خواهد شد و در برابر تکانه‌های خارجی می‌تواند به خوبی مقاومت کند.
 
نوبخت تصریح کرد: از دانشگاه دفاع ملی که در این راستا تعهد علمی خود را در فراهم آوری آثار و دعوت از افراد صاحب نظر برای ارائه اظهارنظر اقدام کرده تشکر می‌کنم و امیدوارم این مجموعه و همه اقدامات آن در برنامه‌ریزی مدون در راستای 24 بند سیاست‌های کلی ابلاغی رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار بگیرد.
 
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور اظهار داشت: برنامه کمی اقتصاد مقاومتی در دو سطح کوتاه مدت و بلند مدت قرار گرفته است که برنامه بلند مدت برای سال‌های 93 و 94 و کوتاه مدت برای 95 تا 99 قرار دارد.

خبر در حال تکمیل...




اخبار مرتبط

آغاز حذف یارانه ثروتمندان از سال 94/ ماحصل افزایش نرخ بنزین صرف سرمایه گذاری در بخش نفت می‌شود
تقسیم حداکثر 50 درصد از منابع هدفمندی یارانه‌ها بین خانوار‌ها




کد خبر: ۵۱۳۵۵۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن