تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804353382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفاع از پایگاه بزرگ غرب/آزادی البغدادی/ نیروی زمینی خارجی نمی خواهیم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: دفاع از پایگاه بزرگ غرب/آزادی البغدادی/ نیروی زمینی خارجی نمی خواهیم


گزارش ها از استان الانبار، از تسلط ارتش عراق بر شهر البغدادی و بازگشایی مسیر ارتباطی این شهر با منطقه حدیثه حکایت دارد.شماری از نیروهای ویژه عراقی به پایگاه هوایی عین الاسد منتقل شدند تا مانع از تسلط داعش بر منطقه البغدادی در غرب استان الانبار شوند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ارتش عراق، حمله سنگین تروریست های داعش را به منطقه «العظیم» در شمال غرب استان دیاله دفع کرد.
تروریست های داعش به قصد تصرف منطقه و سد العظیم حمله سنگینی را آغاز کرد که با هوشیاری نیروهای عراقی به شکست انجامید.  
دانلود   تروریست های داعش در این حمله همه توان خود را به کار گرفتند و با چند دستگاه خودروی زرهیِ بمب گذاری شده و افراد انتحاری، قصد نفوذ به منطقه را داشتند؛ اما نیروهای عراقی با شناسایی تاکتیک های آنان، حمله را دفع، و خسارت سنگینی به آنان وارد کردند.   ارتش و نیروهای مردمی درعملیاتی در شمال بغداد نیز 3منطقه الهوره، البحیرات و تل طاسه را از حضور تروریست های مسلح پاکسازی کردند.   در این عملیات شمار زیادی از تروریست ها به هلاکت رسیدند.   آزادسازی 90 درصد منطقه البغدادی در ادامه پاکسازی الانبار و صلاح الدین نیروهای امنیتی عراق، از پس گرفتن بخش های وسیعی از ناحیه البغدادیه در غرب استان الانبار از تروریست های داعش خبر دادند.
  برابر این گزارش، نیروهای امنیتی عراق با کمک عشایر و نیروهای مردمی، کنترل 90 درصد ناحیه البغدادی را در غرب شهر الرمادی به دست گرفتند و با اجرای عملیات امنیتی گسترده، توانستند ده ها تن از عناصر داعش را به قتل برسانند.   ارتش و نیروهای مردمی عراق، دیروز با دفع حمله هزار تروریست داعش به البغدادی و پایگاه هوایی عین الاسد، حدود 100 تروریست از جمله 5 تن از سرکردگان آنها را به هلاکت رساندند. در این حمله، شماری از نظامیان عراقی نیز کشته شدند.   در استان صلاح الدین، نیروهای عراقی با حمله به تروریست ها در منطقه الزلایه در جنوب شهر تکریت، تلفات و خسارات سنگینی به آنها وارد کردند.
منابع امنیتی هم اکنون از پاکسازی همه ساختمان های دولتی درون ناحیه البغدادی سخن می گویند. منابع امنیتی همچنین تاکید می کنند، نیروهای امنیتی عراق هم اکنون درحال پیشروی برای پس گرفتن دیگر مناطق تحت سیطره این گروه هستند.   برخی از منابع محلی در استان الانبار تصریح کردند، عناصر داعش همچنان کنترل منطقه جبه و نیز مناطق مرزی ناحیه البغدادی را در دست دارند.
از سوی دیگر، نیروهای پلیس استان الانبار توانستند در عملیات ویژه امنیتی، 30 عضو گروه تروریستی داعش را در اطراف پل ژاپنی به هلاکت برسانند که در میان آنها، جسد «مطلب سلیمان الهزیماوی»، یکی از سرکردگان داعش، به چشم می خورد.
  در همین حال، در استان صلاح الدین، ارتش عراق توانست منطقه مکیشیفه را از عناصر داعش پاکسازی کند.      
همچنین ارتش عراق، عملیات موفقی در مناطق بیجی، جنوب تکریت به اجرا گذاشت و در حال آماده سازی خود برای ورود به شهر تکریت است.
  این در حالی است که وزارت دفاع عراق در بیانیه ای اعلام کرد، 53 عضو داعش در شرق فلوجه کشته شدند که 5 تن آنها از سرکرده های این گروه هستند.   نیروهای امنیتی توانستند انبار مهمات، پایگاه های شلیک موشک به سمت بغداد و مرکز بمبگذاری خودروها را هدف قرار دهند.

دفتر اطلاع رسانی حیدر العبادی، نخست وزیر عراق، نیز در بیانیه ای اعلام کرد: عراق برای پاکسازی استان الانبار و دیگر استان ها از عناصر تروریستی، به نیروی زمینی خارجی نیازی ندارد.
همچنین در این بیانیه آمده است: نیروهای ارتش و دیگر نیروهای مردمی عراقی ثابت کردند که توانایی سرنگونی تروریست ها را دارند و همچنین جنگنده های نیروی هوایی عراق وظیفه خود را به خوبی انجام داده اند.   **** همزمان با تشدید درگیری ها درعراق، مقامات اطلاعاتی آمریکا از افزایش حضور تروریست های خارجی درعراق و سوریه خبر دادند.   به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، این مقامات در کمیته امنیت داخلی مجلس نمایندگان آمریکا اذعان کردند، در میان 20 هزارعضو گروه های تروریستی دست کم 3 هزار و 400 تن از اتباع غرب هم دیده می شوند که حدود 150 تن از آنان، آمریکایی اند.
دانلود   دفاع از بزرگ ترین پایگاه هوایی غرب عراق
وزیر دفاع عراق، فرماندهی عملیات نیروهای مسلح این کشور را در منطقه البغدادی استان الانبار برعهده گرفت.
برابر این گزارش به نقل از المیادین، خالد العبیدی برای هدایت نیروهای مسلح عراق در درگیری با داعش در منطقه البغدادی استان الانبار، به پایگاه هوایی عین الاسد در نزدیکی این منطقه رفت.
  شماری از نیروهای ویژه عراقی، با هواپیما و بالگرد به پایگاه هوایی عین الاسد منتقل شدند تا از تسلط داعش بر منطقه البغدادی در غرب استان الانبار جلوگیری کنند.
  پایگاه عین الاسد، بزرگ ترین پایگاه هوایی در غرب عراق است.   تعلیق اعتراضی 2 فراکسیون مهم مجلس عراق
2 فراکسیون مهم مجلس عراق در اعتراض به کشته شدن شیخ قاسم الجنابی و ربوده شدن یک نماینده مجلس، فعالیتشان را به حال تعلیق درآوردند.
  وزیران سنی دولت عراق، در اعتراض به کشته شدن «شیخ قاسم الجنابی» از شیوخ سنی عراق و 7 تن از محافظان وی در حمله افراد مسلح در جنوب بغداد، عضویت خود را در کابینه این کشور به تعلیق در آوردند.
  این اقدام پس از اقدام مشابه اتحادیه نیروهای سنی و فهرست الوطنیه به رهبری ایاد علاوی در به تعلیق درآوردن مشارکت خود در مجلس عراق صورت گرفت.
 مسئولان سنی در عراق از حیدر العبادی، نخست وزیر، خواسته اند تصمیم مشخصی درباره انحلال شبه نظامیان و تحت پیگرد قرار دادن آنها اتخاذ کند.
نخست وزیر عراق گفته است این مسئله را پیگیری خواهد کرد و عاملان این جنایت را تحت پیگرد قرار خواهد داد.
 

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


یک شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن