تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819255862




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین مدرسه الکترونیک کشور، در بوشهر افتتاح می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد: نخستین مدرسه الکترونیک کشور، در بوشهر افتتاح می شود خبرگزاری پانا : مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت : نخستین مدرسه الکترونیک کشور در بوشهر افتتاح می شود .
۱۳۹۳ جمعه ۱۷ بهمن ساعت 22:27

خبرگزاری پانا+نخستین مدرسه الکترونیک کشور+ بوشهر

 به گزارش خبرگزاری پانا ، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در حاشیه برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر، اظهار داشت: آموزش و پرورش استان بوشهر به منظور برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر تلاش‌های بسیاری را داشته است و برنامه‌های مختلفی در این راستا برگزار شده و می‌شود.  اصغر حصیری به برخی از برنامه‌های آموزش و پرورش در این ایام اشاره کرد و افزود: برگزاری همایش جوانان و مسئولیت شهروندی از برنامه‌های مهمی بود که با همکاری و همراهی استانداری بوشهر، اداره کل آموزش و پرورش استان و سازمان دانش‌آموزی استان برگزار شد.
 وی اضافه کرد: در طول دهه مبارک فجر برنامه‌های مختلف دیگری همچون نمایشگاه کتاب فجر، دیدار با خانواده شهدای انقلاب اسلامی، جشن پیروزی انقلاب برای خانواده‌های کارکنان اداره کل، مهمانی لاله‌ها، حضور در نماز جمعه، برگزاری برنامه شب شعر انقلاب، حضور در راهپیمائی و مسابقه عکاسی شکوه حضور، اجرا می شود.
 حصیری از افتتاح نخستین مدرسه الکترونیک کشور در بوشهر خبر داد و بیان داشت: این مراسم با حضور رئیس مرکز آمار، فناوری و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود.
 مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر زمان برگزاری این مراسم را یکشنبه 19 بهمن‌ماه عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: این برنامه در دبیرستان شهید بهشتی(تیزهوشان) بوشهر برگزار می شود.
 وی در پایان گفت:  با حضور دکتر نظری(معاون وزیر آموزش و پرورش)، اجلاس روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان بوشهر نیز در روز یک شنبه برگزار خواهد شد






بازدید : 12







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن