تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819050624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايد به سمت سرمايه‌گذاري در زمينه‌هاي توريسم، آثار هنري و فناوري‌هاي نوين حرکت کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ بهمن ۱۳۹۳ (۲۱:۶ب.ظ)
رئيس جمهوري: بايد به سمت سرمايه‌گذاري در زمينه‌هاي توريسم، آثار هنري و فناوري‌هاي نوين حرکت کنيم رييس جمهوري در جلسه توسعه و سرمايه‌گذاري استان اصفهان پيشنهاد داد کميته اي در استانها براي بررسي معوقات بانکي تشکيل شود تا با فراهم کردن تسهيلات، کساني را که در زمينه معوقات مقصر نيستند و شرايط اقتصادي کشور در دوره اي باعث شد نتوانند اقساط خود را بپردازند، ياري کند.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني عصر چهارشنبه با بيان اينکه دولت يازدهم در آغاز کار خود با تورم 40 درصدي مواجه بود و امروز اين رقم به حدود 16 درصد رسيده است، اظهار داشت: در سال 91 و 92 کشورمان داراي رشد منفي بود و در سال جاري با حضور و مشارکت مردم به رشد مثبت دست پيدا کرديم و دولت به تلاش هايش براي مهار تورم و رشد اقتصادي ادامه مي دهد.
رييس جمهوري با اشاره به کاهش شديد قيمت نفت و اظهار اميدواري نسبت به گشايش‌هاي درهاي ديگري براي جبران آن، گفت: اميدوارم بتوانيم در زمينه ساماندهي سياست‌هاي خارجي به گونه‌اي حرکت کنيم که شرايط کشور در سال 94 بسيار بهتر از سال جاري باشد.
روحاني با بيان اينکه براي آينده بلندمدت کشور بايد به سمت سرمايه‌گذاري در زمينه‌هاي توريسم، آثار هنري و فناوري‌هاي نوين حرکت کنيم، گفت: ظرفيت‌هاي بخش‌ صنعت، کشاورزي و معدن خيلي زياد نيست و امروز بايد مقداري مسير و فرمان حرکت راه را تغيير داده و با ورود به عرصه‌هاي جديد فضاي بيشتري براي سرمايه‌گذاري و توسعه کشور در استان اصفهان ايجاد کرد.
رييس جمهوري با بيان اينکه اقدامات خوبي در زمينه فناوري‌هاي نوين در کشور شروع شده است، اظهار داشت: از آنجايي که فناوري‌هاي نو، سابقه تاريخي طولاني‌ مدتي ندارد، فاصله ما با کشورهايي که در اين زمينه پيشرو هستند، زياد نيست و اگر مقداري به حرکت خود شتاب بدهيم، مي‌توانيم فاصله خود را بسيار کم کنيم.
روحاني گفت: در زمينه فناوري‌هاي نوين آثار هنري و صنعت مربوط به آن که بازدهي فراواني دارد بايد سرمايه‌گذاري‌‌ها را افزايش داد و استان اصفهان استعدادهاي فراواني در اين زمينه دارد.
رييس جمهوري توجه به صنعت توريسم را مورد تأکيد قرار داد و گفت: صنعت توريسم در زمينه اشتغال‌زايي و درآمدزايي بسيار مؤثر است.
روحاني با بيان اينکه استان اصفهان از پتانسيل‌هاي فراواني در زمينه‌هاي مختلف برخوردار است، گفت: ظرفيت‌هاي موجود در استان اصفهان زمينه مناسبي براي فعاليت سرمايه‌گذاران و کارآفرينان است و بايد سرمايه‌هاي داخلي و خارجي را براي کارآفريني در سطح استان اصفهان جذب کرد.
رييس‌ جمهوري خطاب به سرمايه‌گذاران و کارآفرينان، اظهارداشت: در سراسر کشور استعدادها و پتانسيل‌هاي بالقوه فراواني وجود دارد که بايد با همکاري يکديگر آن را عملياتي کنيم.
روحاني در ادامه به مشکل آب در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: دولت گام‌هاي خوبي در زمينه تأمين آب مورد نياز استان اصفهان برداشته است و تصميمات مفيدي از آغاز دولت يازدهم در شوراي عالي آب اتخاذ شده است که با قوت آن تصميمات را دنبال مي‌کنيم.
دکتر روحاني افزود: بايد شيوه‌هاي آبياري اصلاح شود و بدون ترديد کشاورزي با شيوه آبياري سنتي نمي‌تواند ادامه پيدا کند.
رييس جمهوري در ابتداي سخنان خود با قدرداني از استقبال پرشور مردم اصفهان از کاروان دولت تدبير و اميد، اظهار داشت: قادر به سپاسگزاري از اين همه لطف مردم نيستم، اما نکته با اهميت اين است که با حضور پرشور مردم احساس مي‌کنيم پيوند خوبي ميان دولت و مردم بوجود آمده است و ما به عنوان خادمين مردم مي‌دانيم که تنها در کنار مردم خواهيم توانست مشکلات کشور را برطرف کنيم.
روحاني اضافه کرد: به رغم همه مشکلاتي که پيش رو داريم نسبت به آينده کشور بسيار اميدوار هستم.
رييس جمهوري خاطر نشان کرد: گام هاي مهمي که دولت يازدهم طي يکسال و نيم گذشته در زمينه مسايل اقتصادي، فرهنگي، سياست داخلي و خارجي و حتي عرصه ورزش و بهداشت برداشته، تنها با حمايت ها و حضور بانشاط مردم و رابطه صميمي آنها با دولت امکان پذير بوده و دولت هيچ سرمايه‌اي را بالاتر از اين سرمايه اجتماعي براي خود نمي‌داند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن