تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819261444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود یک گروه از تروریست‌های داعشی به یمن


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ورود یک گروه از تروریست‌های داعشی به یمن
یک گروه از تروریست‌ها در شهرک «وادی سر» در استان حضرموت مستقر شده است و برخی از تروریست‌ها نیز در منطقه «حجر الصیعر» از توابع این استان حضور دارند.
تسنیم: ده‌ها عنصر گروه تروریستی داعش از طریق دریا وارد استان «حضرموت» در جنوب شرقی یمن شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری آلمان، یک منبع امنیتی، روز گذشته به هفته‌نامه «المنتصف» یمن اعلام کرد سازمان اطلاعات یمن اطلاعاتی دال بر ورود ده‌ها تن از گروه تروریستی یمن به استان حضرموت، دارد. این تروریست‌ها تبعه کشورهای فرانسه، افغانستان، سومالی و سوریه و دیگر کشورهای همسایه هستند.

این منبع خاطرنشان کرد دستگاه‌های امنیتی یمن عملیات تعقیب و جست‌وجوی تروریست‌ها را آغاز کرده‌اند.

به گفته این منبع، یک گروه از تروریست‌ها در شهرک «وادی سر» در استان حضرموت مستقر شده است و برخی از تروریست‌ها نیز در منطقه «حجر الصیعر» از توابع این استان حضور دارند.

یمن در حال حاضر در پی قدرت گرفتن گروه انقلابی «انصارالله» (الحوثی‌ها) و فلج شدن دولت پس از سال‌ها کشمکش سیاسی در این کشور از قیام سال 2011 تاکنون، دچار بحران سیاسی و امنیتی شده است.

مذاکرات با هدف پایان دادن به بحران سیاسی یمن، یکشنبه گذشته با بن‌بست روبه‌رو شد زیرا سه حزب سیاسی اصلی این کشور از مذاکرات با الحوثی‌ها خارج شدند.




تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن