تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819002064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر کاروان خبري فجر گيلان به 3 شهرستان شرق


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ بهمن ۱۳۹۳ (۱۷:۰ب.ظ)
سفر کاروان خبري فجر گيلان به 3 شهرستان شرق کاروان خبري فجر گيلان امروز به 3 شهرستان رودسر، املش و لنگرود در شرق اين استان سفر کرد.
شهرام درويشي دبير کميته ارتباطات و اطلاع‌رساني ستاد دهه فجر گيلان در گفت وگو با خبرنگار موج اظهار کرد: سومين مرحله سفر کاروان خبري فجر گيلان از صبح امروز چهارشنبه 8 بهمن ماه جاري به سه شهرستان شرق اين استان آغاز شد.
وي ادامه داد: در اين سفر به ترتيب شهرستان‌هاي رودسر، املش و لنگرود ميزبان کاروان خبري فجر گيلان بودند.
وي با بيان اينکه در اين مرحله جمعي از خبرنگاران استاني با کاروان فجر خبري گيلان همراه بودند، تصريح کرد: کاروان خبري فجر گيلان با همکاري سازمان صنعت، معدن و تجارت به شهرستان‌هاي مذکور سفر کرده و با فرمانداران آنها نشست برگزار کرد.
درويشي بازديد از شرکت «آرد تجارت» رودسر و کارخانه «کلوچه جواديان» لنگرود را از برنامه‌هاي سفر کاروان فجر خبري ستاد دهه فجر گيلان عنوان کرد.
وي هدف از سفر کاروان فجر خبري در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامي را بيان دستاوردهاي نظام عنوان کرد و يادآور شد: با توجه به نامگذاري سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي توسط مقام معظم رهبري فرمانداران در اين سفرها جمع‌بندي برنامه‌هاي فرهنگي خود را اعلام مي‌کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن