تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813349726




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکيل دبيرخانه دائمي شهر دوستدار سالمند در منطقه 2


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ بهمن ۱۳۹۳ (۱۱:۳۰ق.ظ)
تشکيل دبيرخانه دائمي شهر دوستدار سالمند در منطقه 2 در پي انتخاب کلان شهر تهران به عنوان شهر دوستدار سالمند از سوي سازمان بهداشت جهاني و انتخاب شهردار منطقه 2 به عنوان مدير اجرايي پروژه، دبيرخانه دائمي شهر دوستدار سالمند در اين منطقه تشکيل شد.
به گزارش خبرگزاري موج، عابد ملکي شهردار منطقه 2 با بيان اينکه شهرداري تهران در مسير گذار از سازمان خدماتي به نهاد اجتماعي است، اظهار داشت: در گذشته اقدامات مطلوب فراواني در جهت خدمت به شهروندان از جمله معلولين وسالمندان شده که با اجراي اين طرح شاهد افزايش چشمگير اين خدمات خواهيم بود.
وي فرهنگ و آموزه هاي مذهبي را سرشار از مفاهيم آموزنده و اخلاقي براي مواجهه با سالمندان به عنوان گنجينه هاي ارزشمند جامعه دانست و در راستاي تحقق اين هدف، تيم هاي علمي و اجرايي در منطقه تشکيل و اقدامات زيرساختي اوليه جهت نيل به اين مهم را در دست کار خود قرار داده است.
ملکي ادامه داد: شهر دوستدار سالمند از نظر سازمان بهداشت جهاني شهري است که سالمندان را در ابعاد مختلف زيست شهري مورد حمايت قرار مي دهد تا از نظر فيزيکي و اجتماعي با احساس امنيت در فعاليت هاي اجتماعي مشارکت فعال داشته و زندگي راحت ومستقلي در شهر داشته باشند . با عنايت به سند چشم انداز شهر تهران و اهم فعاليت هاي شهردار تهران دور جديد مديريت شهري مبني بر انديشه جهاني و مديريت محلي و لزوم پيوند کلان شهر تهران با سازمان هاي جهاني از جمله سازمان بهداشت جهاني، کميته علمي شهر دوستدار سالمند با مشارکت اداره کل سلامت، مرکز مطالعات و برنامه ريزي شهر تهران و متخصصين اين حوزه، تشکيل و طرح اوليه به دفتر سازمان بهداشت جهاني در کوبه ژاپن ارسال گرديد که پس از بررسي هاي دقيق و همه جانبه طرح ارسالي از سراسر دنيا در نهايت 13 شهر از جمله تهران (تنها شهرخاورميانه) بعنوان نمونه هاي واجد صلاحيت براي ارزشيابي و بومي سازي شاخص هاي دوستدار سالمند انتخاب شد.
شهردار منطقه 2 ضمن اعلام آمادگي دبيرخانه دائمي جهت دريافت هر گونه پيشنهاد و نقطه نظرات، تحقق اين پروژه را معرفي الگويي موفق از شهر دوستدار سالمند در سطح کشور و منطقه و ارائه تصويري مناسب ازعملکرد مديريت جهادي در ارتقاي کيفيت زندگي دانست که جز با همکاري ومساعدت کليه شهروندان ميسر نخواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن