تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819955179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگيري عاملان شهادت 2 مامور پليس اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ بهمن ۱۳۹۳ (۱۵:۱۷ب.ظ)
سردار آقاخاني خبرداد: دستگيري عاملان شهادت 2 مامور پليس اصفهان فرمانده انتظامي استان اصفهان در حاشيه مراسم تشييع پيكر دو نفر از ماموران پليس مركز استان كه چهارشنبه شب در تعقيب و گريز دو سارق به شهادت رسيده بودند از دستگيري هر دو متهم اصلي اين پرونده خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار عبدالرضا آقاخاني پيرامون وقوع اين حادثه اظهار داشت: در ادامه مأموريت‌هاي پليس در زمينه برخورد با بزهکاران و مخلان نظم و امنيت عمومي چهارشنبه شب (اول بهمن ماه) يکي از واحدهاي گشت موتوري يگان امداد فرماندهي انتظامي شهرستان اصفهان به يک دستگاه خودرو مشکوک شده و قصد متوقف کردنان را داشتند که سرنشينان آن به سرعت اقدام به فرار مي‌کنند.
وي افزود: در ادامه ماموران به تعقيب خودرو پرداخته و در بزرگراه فرودگاه اصفهان متهمان خودرو را به موتورسيکلت ماموران زده و باعث انحراف آن و برخورد با خودروهاي عبوري شده که در نهايت منجر به شهادت دو نفر از ماموران مؤمن، متعهد و توانمند اين فرماندهي مي‌شود.
اين مقام مسئول عنوان داشت: بلافاصله هر دو متهم اصلي اين پرونده دستگير و در بررسي‌هاي صورت گرفته مشخص شد که هردوي آن‌ها از سارقان سابقه دار و معتاد به مواد مخدر بوده و تحقيقات از آنان در خصوص سرقت‌هاي احتمالي همچنان ادامه دارد.
سردار آقاخاني در پاسخ به اين سؤال که چه مجازاتي در انتظار عاملان وقوع اين حادثه است گفت: در حال حاضر مراحل اوليه بازجويي از سارقان در حال انجام است و پس از تکميل پرونده متهمان به دست قانون سپرده مي‌شوند و دستگاه قضايي در خصوص آنان تصميم گيري خواهد کرد که اميدواريم به سزاي اعمالشان برسند.
فرمانده انتظامي استان با بيان اينکه نيروي انتظامي آماده است تا پاي جان تک تک عزيزانش از امنيت جامعه اسلامي دفاع کند گفت: قطعاً اين اولين شهيد پليس نبوده و آخرين آن هم نخواهد بود و به حمد الله در شهادت نيروي انتظامي باز است.
وي بيان داشت: شهادت اين عزيزان خون تازه اي در رگ‌هاي ساير همکاران ما در نيروي انتظامي استان جاري کرد تا منسجم تر و مقاوم تر از هميشه در مقابل همه بزهکاران بايستند و اجازه نا امني و برهم زدن نظم عمومي را به هيچ کس ندهند.
فرمانده انتظامي استان اظهار داشت: با شهادت اين دو شهيد والا مقام، شمار شهداي نيروي انتظامي استان اصفهان در سال جاري به شش شهيد رسيده است.
گفتني است، پس از پايان مراسم، پيکر اين شهيدان به زادگاهشان در شهرستان‌هاي نجف آباد و فريدونشهر منتقل و در آنجا به خاک سپرده شدند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن