تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820772715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قطع شاهرگ حیاتی داعش در موصل / راز بهشت ضلوعیه


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



قطع شاهرگ حیاتی داعش در موصل / راز بهشت ضلوعیه
روز نو : نیروهای مردمی و ارتش عراق در ادامه عملیات نظامی خود علیه داعش، این گروه تروریستی را از حدود 500 کیلومتری اراضی تحت اشغال در شمال و غرب عراق عقب راندند و مهم‌ ترین مسیر امداد رسانی برای تروریست‌ ها در غرب کشور که موصل را به پایگاه‌هایش در سوریه متصل می‌کرد، مسدود کردند.
شمارش معکوس برای آزاد سازی «صلاح‌الدین»

گزارش ها حاکیست نیروهای مردمی و ارتش با پیشروی در پنج محور یک مرکز را به کنترل خود درآوردند که بر چهاراه حیاتی در 40 کیلومتری غرب موصل اشراف دارد.
در صورتی‌که این مسیر همچنان در کنترل نیروهای مردمی باشد، ارتباط موصل از شهر «تلعفر» قطع خواهد شد. تلعفر در 70 کیلومتری شمال غرب موصل واقع شده است.
نیروهای مردمی همچنین در تابستان گذشته گذرگاه مرزی «ربیعه» را که مهم‌ترین مسیر امدادرسانی و لجستیکی تروریست‌های داعش بین عراق و منطقه الجزیره و استان «الرقه» در سوریه محسوب می‌شود، قطع کردند.شمارش معکوس برای آزادسازی «صلاح‌الدین»
در این حال گروه «عصائب اهل الحق» در عراق، دیروز اعلام کرد طرح جدید پاکسازی کامل استان صلاح‌ الدین از لوث وجود تروریست‌های داعشی در آستانه اجرایی شدن است.
«عدنان فیحان الدلیمی» رئیس دفتر سیاسی گروه «عصائب اهل الحق» در گفت‌وگویی تلویزیونی تصریح کرد :  در نشست "رائد الجبوری" استاندار صلاح‌ الدین با دستگاه‌های امنیتی و نیروهای مردمی در این استان درخصوص طرح جدید برای آزادسازی کامل استان صلاح‌الدین توافق شده است."
الدلیمی افزود : " این طرح در سریع‌ترین زمان اجرا و همه مناطق و روستاها از سیطره گروه داعش پاکسازی خواهد شد."
این مسئول عراقی تصریح کرد : " تجربه‌ها توانایی مقاومت، نیروهای امنیتی و نیروهای مردمی را در آزادسازی همه مناطق از جمله موصل را ثابت کرده است."
الدلیمی از اقدام عشایر الانبار مبنی بر سفر به واشنگتن و کمک گرفتن از مقامات آمریکایی برای سرکوب داعش، انتقاد کرد.




تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن